INDKØBSKURV

  • Ordrestatus
  • Log ind
  • Kundeservice
  • Om os
  • Gavekort
menuGucca.dkGå til kassen
Gucca.dk - Gå til forsiden
Bullet  Levering med omdeling 39,95 kr.      Bullet  Gratis over 599 kr.
Bullet Vi bytter indtil den 31. januar

Brandworld - Den Nye Forståelse & Det Perfekte Liv - René Vitting - Bog

Af René Vitting

179,95 kr.
  • Ikke på lager
  • Levering: 5-30 hverdage
  • Vi bytter til 31. januar

Brands og branding. Det er ord og begreber, der er blevet brugt flittigt - især siden årtusindeskiftet, hvor internettet har udviklet sig eksplosivt. Det er vigtige begreber, fordi alt og alle er brands nu om dage. Alt og alle kan bringes op på internettet og der italesættes og omtales. Det er vi alle med til. Vi bruger alle internettet til at praktisere ytringsfriheden og dermed skabe brands og branding. For alt og alle.

Det kalder på en helt ny forståelse og et nyt paradigme, for det er det hele mennesker, der nu kan træde frem på internettets store scene. Hvordan det kan ske, har denne bog et konkret bud på. Vi kommer ind i Brandworld, der hvor de mange brands lever, og hvor branding foregår. Her gælder et helt nyt paradigme med et helt nyt værdibegreb - oppe på det komplekse niveau. Så der skal ikke bare tænkes ud af boksen, man skal helt ud af boksen og bygge noget nyt op.

Hvem vil være med til det? Bare kom - alle er velkomne.

Godt ude af boksen er det også muligt at få opskriften på det perfekte liv. Man skal bare erkende, at det perfekte liv er med fejl - ikke uden. Og det er jo sådan, livet er. Vi laver da alle fejl i ny og næ - gør vi ikke? Ok - så lad os bruge dem til noget innovativt og kreativt og dermed gøre livet mere perfekt. Uden så meget stress og dårlig trivsel. Opskriften byder denne bog på.

Denne bog er en subjektiv fremstilling. Ligesom et essay. Af to grunde.
For det første bygger bogen på, at vi er subjektive. Det er menneskesynet, så det gælder også for mig som forfatter. Og dernæst har jeg ikke noget andet at sammenligne bogens indhold med. Den byder på noget helt nyt, hvorfor den må være subjektiv. Jeg prøver så at argumenter så godt, jeg kan.

Her en beskrivelse af bogen indhold:

Begreberne brand og branding defineres først. De udgør grundlæggende Brandwold.
Herefter kommer et tilbageblik over, hvor Brandworld kommer fra. Her følges nogle spor som videnskaben, medierne og marketing. Det handler også om overgangen fra industrisamfundet til det internetbaserede kommunikationssamfund.
Der er en liste med typer af forskellige brands. Bl. a. personer, produkter, begivenheder og oplevelser. Og så noget nyt kaldet 0-brands.

Der præsenteres et helt nyt paradigme for Brandworld. Der er 12 grundelementer i det paradigme.
Bl. a. det hele menneske, det komplekse værdibegreb, virkelighedens realitetsniveau, forbrugsprocessens kulturelle autopoiesis, divergente processer og begrebskunst som metode for kreativitet og innovation.

Ved overgangen fra industrisamfund til kommunikationssamfund er vi gået fra markedsøkonomi af 1. orden til markedsøkonomi af 2. orden. Hvad det handler om, har sit eget kapitel i bogen.

Så er der et længere kapitel om, hvordan man kan udvikle et brand og få skabt positiv vækst for det. Der er en matematisk del til at håndtere det økonomiske og en hermeneutisk del til at håndtere kommunikationen ved branding. Her præsenteres et nyt reklamebegreb – det udvidede reklamebegreb. De to dele kobles herefter sammen, så de udgør en kompleks helhed.

Der er også et kapitel om analyser af komplekse brands. Hvordan kan et analysedesign laves og hvordan fremstilles resultatet? Her byder bogen på et nyt begreb kaldet ”en van Gogh” af brandingen.

Herefter slår bogen ind på det mere subjektive og individuelle. Konceptet ”Det personlige regnskab” er centralt her. Der er tale om et hermeneutisk koncept med fortolkning på programmet, hvor formålet er, man kan lære sig selv bedre at kende. Dette er meget centralt for bogen som helhed.

Nu kommer opskriften for det perfekte liv på banen. Hele modellen i de forrige kapitler og det personlige regnskab bruges her til at præsenterer opskriften. Udgangspunktet er, at alle er perfekte i stedet for at ingen er. Der er blevet vendt rundt. Det hænger sammen med menneskesynet – det hele me

Fakta om Brandworld - Den Nye Forståelse & Det Perfekte Liv

Oprindelig titelBrandworld - Den Nye Forståelse & Det Perfekte Liv
Forfatter(e)René Vitting
Genre(r)Samfund Og Historie
UdgivelsesdatoEr udgivet
ISBN-139788740920291
IndbindingPaperback
SprogDansk
Udgave1
Sidetal140
TagsBranding, Innovation, Brand, Det Perfekte Liv, Paradigme, Brandworld, Bøger, Bog

Sikker e-handel

Billig, sikker og hurtig online handel er noget, som vi bestræber os på, at brugerne altid får hos Gucca.

Frem for alt andet har vi fokus på sikkerhed

Sikkerheden i handel på nettet anser vi som essentiel, og den er naturligvis altid i fokus hos Gucca.dk. NETS har godkendt vores Internet betalingsløsning, og det fungerer som den overvejende garanti for sikkerheden bag din online betaling. Handel og betaling er derfor 100% sikkert.

Vi tilbyder altid 30 dages fuld returret hos os

Vi yder altid 30 dages fuld returret, og det er uagtet hvilket produkt, du har købt hos os. Såfremt du har fortrudt dit køb, og ikke måtte ønske at beholde din vare, kan du uden videre returnere varen til os, herefter sender vi dine penge retur. Inden du returnerer dit produkt, har du altid den mulighed at tage kontakt til os, såfremt du er i tvivl eller har spørgsmål.

Hurtig & sikker levering

Vi er klar over, at du venter på din vare, og vi skruer derfor op for leveringstempoet, så varen kommer sikkert og hurtigt frem til dig. Det medfører, at hvis din vare er på lager, så får du den leveret indenfor 1-2 hverdage. Bemærk, at du ved hver enkelt vare altid kan følge nuværende lagerstatus. Du har altid mulighed for at sende en e-mail eller ringe til os, såfremt du er i tvivl om leveringstid eller lagerstatus.

Sådan kan du betale

I vores webshop har du mulighed for at foretage betaling på adskillige måder. Du bør selvfølgelig vælge den betalingsform, der passer lige til dig. Lige meget hvilken metode du benytter, kan du sikkert og trygt handle hos os. Benyt efterfølgende link, for at få de betalingsmuligheder du kan benytte. Først når din vare bliver sendt, bliver beløbet trukket fra din bankkonto.

Hos os får du altid professionel hjælp

Opstår der problemer i forbindelse med dit besøg på Gucca.dk, eller har du spørgsmål, er du selvfølgelig velkommen til at ringe eller skrive til os. På hverdage mellem 10-16 sidder vi klar ved telefonerne og på e-mail, og med godt humør og et smil tager vi imod din henvendelse.

Sådan følger du din ordre

Hvis du har behov for det, så har du mulighed for at følge ordren, fra det øjeblik vi afsender din ordre, til den er dig i hænde. Du kan besøge din personlige ordreside, så snart dit køb er fuldendt. På din ordreside vil du have mulighed for at følge med i, hvornår vi har sendt dine varer. Når vi har sendt din pakke, vil du samtidig få en mail med leveringsinformation fra os.

Fakta om Brandworld - Den Nye Forståelse & Det Perfekte Liv

Oprindelig titelBrandworld - Den Nye Forståelse & Det Perfekte Liv
Forfatter(e)René Vitting
Genre(r)Samfund Og Historie
UdgivelsesdatoEr udgivet
ISBN-139788740920291
IndbindingPaperback
SprogDansk
Udgave1
Sidetal140
TagsBranding, Innovation, Brand, Det Perfekte Liv, Paradigme, Brandworld, Bøger, Bog

Anmeld Skriv en anmeldelse

Vores brugere har endnu ikke bedømt brandworld - den nye forståelse & det perfekte liv Vær den første til at skrive en anmeldelse

Det siger vores kunder23.581 anmeldelser - 5 ud af 5 stjerner

  • Anne ØsterbyAnne Østerby
    stjernestjernestjernestjernestjerne
    Lynhurtig levering og stort udvalg

    Alt var som forventet. Sjældent at du kan købe 23 gode dvd´er til 500 kr. Også hurtig levering.... så nu skal der ses film.

  • Peder HjulerPeder Hjuler
    stjernestjernestjernestjernestjerne
    Perfekt

    Hurtig handel og hurtig levering! Kan anbefales!

  • Torben PoulsenTorben Poulsen
    stjernestjernestjernestjernestjerne
    Fin service

    Købte en DAB-radio på vegne af min svigerinde, som imidlertidig, straks efter bestillingen var afgivet, fortrød købet. I en mail bad jeg om at få annulleret købet, og det fik jeg en hurtig og venlig bekræftelse på.

Om Gucca
  • Om os
  • Konkurrencer
  • Ledige stillinger
  • Blog
Kundeservice
  • Kontakt kundeservice
  • Ofte stillede spørgsmål
  • Altid 30 dages returret
  • Ordrestatus
  • Returblanket
  • Nyhedsbrev
stjernestjernestjernestjernestjerne
Trustpilot

23.581 anmeldelser - 5/5 stjerner
DankortVisa/DankortMobilePayVisa
MastercardBankoverførselPaypalEAN