INDKØBSKURV

  • Ordrestatus
  • Log ind
  • Kundeservice
  • Om os
  • Gavekort
menuGucca.dkGå til kassen
Gucca.dk - Gå til forsiden
Bullet  Levering med omdeling 39,95 kr.      Bullet  Gratis over 599 kr.
Bullet Vi bytter indtil den 31. januar

Crm 2.0 Håndbogen - Peter Ulka - Bog

Af Peter Ulka m.fl.

549,95 kr.Vejl. pris: 625,00 kr.Spar 75,05 kr. (12%)
  • +50 stk. på lager
  • Levering: 1-2 hverdage
  • Vi bytter til 31. januar

– Strategi, implementering og systemvalg

Bogen er det perfekte værktøj til virksomhederne der har udfordringer med at fastholde og tiltrække de rigtige kunder. CRM håndbogen giver et solidt fundament for etablering af en CRM-strategi, implementering af CRM-konceptet og valg af det bedst mulige CRM-system. Kort sagt: Hvordan du skaber en kundeorienteret virksomhed.
Bogen indeholder såvel teori som konkrete værktøjer og modeller, metodebeskrivelser samt en omfattende markedsanalyse indeholdende 17 CRM-systemer. Bogen der umiddelbart kan tages i brug og tjene som inspiration i arbejdet med den succesfulde CRM-implementering og dermed sikre en profitabel vækst i virksomheden. Der anvendes mere end 1 milliard kr. om året på CRM projekter i Danmark og 50 % af disse fejler og skaber ikke den forventede værdi. Bogen er på 384 sider og henvender sig til:

- Bestyrelse, topledelse og mellemledelse i virksomheder og organisationer, der overvejer eller er i gang med CRM-initiativer - Bestyrelse, topledelse og mellemledelse i virksomheder og organisationer, der har gennemført CRM-initiativer uden de forventede resultater- CRM-projektlederen og projektdeltagerne i virksomheden § Generel inspiration til marketingchefer, salgschefer, kundeservicechefer, segmentchefer m. fl.
- Studerende med interesse for CRM, kundeorientering, loyalitet og profitable kunderelationer - Systemleverandører og konsulenter, der gerne vil sikre deres kunder en rentabel investering.
Bogen er skrevet Per Østergaard Jacobsen og Peter Ulka, der begge har en bred og dyb erfaringen indenfor CRM og regnes som de førende eksperter i Danmark indenfor CRM.

Omslagsgrafiker: Christian Daugaard Jacobsen

Fagredaktør: Per Østergaard Jacobsen

Fakta om Crm 2.0 Håndbogen

Oprindelig titelCrm 2.0 Håndbogen
Forfatter(e)Peter Ulka, Per Østergaard Jacobsen
Genre(r)Erhverv
UdgivelsesdatoEr udgivet
ISBN-139788799571406
ISBN-108799571404
IndbindingHardback
SprogDansk
Udgave1
Sidetal384
TagsCrm, Ledelse, Loyalitet, Strategi, Kundeorientering, Profitable Kunder, Crm 2.0 Håndbogen, Bøger, Bog

Fakta om Crm 2.0 Håndbogen

Oprindelig titelCrm 2.0 Håndbogen
Forfatter(e)Peter Ulka, Per Østergaard Jacobsen
Genre(r)Erhverv
UdgivelsesdatoEr udgivet
ISBN-139788799571406
ISBN-108799571404
IndbindingHardback
SprogDansk
Udgave1
Sidetal384
TagsCrm, Ledelse, Loyalitet, Strategi, Kundeorientering, Profitable Kunder, Crm 2.0 Håndbogen, Bøger, Bog

Synopsis

Niveau: alment niveau

Anmeld crm 2.0 håndbogen

Vores brugere har endnu ikke bedømt crm 2.0 håndbogen Vær den første til at skrive en anmeldelse

Det siger vores kunder23.581 anmeldelser - 5 ud af 5 stjerner

  • Rikke M. HedegaardRikke M. Hedegaard
    stjernestjernestjernestjernestjerne
    Lækker hurtig levering

    Ikke andet end 5 stjerner herfra. Billigt - nemt at finde det man leder efter på hjemmesiden og hurtig levering.

  • Eliza BirkEliza Birk
    stjernestjernestjernestjernestjerne
    Lige som det hele skulle være

    Bestilte sen aften og modtog halvandet døgn efter.

  • Svend B. SørensenSvend B. Sørensen
    stjernestjernestjernestjernestjerne
    Meget hurtig levering

    Nem og hurtig måde at handle på.

Om Gucca
  • Om os
  • Konkurrencer
  • Ledige stillinger
  • Blog
Kundeservice
  • Kontakt kundeservice
  • Ofte stillede spørgsmål
  • Altid 30 dages returret
  • Ordrestatus
  • Returblanket
  • Nyhedsbrev
stjernestjernestjernestjernestjerne
Trustpilot

23.581 anmeldelser - 5/5 stjerner
DankortVisa/DankortMobilePayVisa
MastercardBankoverførselPaypalEAN