INDKØBSKURV

  • Ordrestatus
  • Log ind
  • Kundeservice
  • Om os
  • Gavekort
menuGucca.dkGå til kassen
Gucca.dk - Gå til forsiden
Bullet  Levering med omdeling 39,95 kr.      Bullet  Gratis over 599 kr.
Bullet Vi bytter indtil den 31. januar

Håndbog I Strategisk Public Relations - Henrik Merkelsen (Red.) - Bog

Af Henrik Merkelsen (Red.)

449,95 kr.
  • +50 stk. på lager
  • Levering: 1-2 hverdage
  • Vi bytter til 31. januar
håndbog i strategisk public relations - bog

PR-fagets multidisciplinære tilgang er i høj grad afspejlet i denne håndbog, hvor førende forskere og praktikere går i dybden med forskellige aspekter af public relations. Bogen behandler blandt andet stakeholder management, corporate social responsibility og corporate communication. Det er alle discipliner, som har det strategiske arbejde med virksomheders legitimitet og omdømme som omdrejningspunkt. Desuden giver den overblik over specialdiscipliner som issues management, krisekommunikation, public affairs og investor relations, der fokuserer på enkelte stakeholdere eller særlige problemstillinger.

Fakta om Håndbog I Strategisk Public Relations

Oprindelig titelHåndbog I Strategisk Public Relations
Forfatter(e)Henrik Merkelsen (Red.)
Genre(r)Skole Og Lærebøger
UdgivelsesdatoEr udgivet
ISBN-139788759313138
ISBN-108759313137
IndbindingHæftet
SprogDansk
Udgave1
Sidetal300
DimensionerBredde: 17.1Cm - Højde: 24.2Cm
TagsKommunikation, Virksomheder, Organisationer, Public Relations, Håndbog I Strategisk Public Relations, Studiebøger, Bog

Fakta om Håndbog I Strategisk Public Relations

Oprindelig titelHåndbog I Strategisk Public Relations
Forfatter(e)Henrik Merkelsen (Red.)
Genre(r)Skole Og Lærebøger
UdgivelsesdatoEr udgivet
ISBN-139788759313138
ISBN-108759313137
IndbindingHæftet
SprogDansk
Udgave1
Sidetal300
DimensionerBredde: 17.1Cm - Højde: 24.2Cm
TagsKommunikation, Virksomheder, Organisationer, Public Relations, Håndbog I Strategisk Public Relations, Studiebøger, Bog

Synopsis

Niveau: fagligt niveau. Indhold: Jesper Højbjerg Christensen: Forord. Henrik Merkelsen: Introduktion til public relations. Corporate communication : mellem styring og fleksibilitet / Lars Thøger Christensen og Mette Morsing. [...] Et stakeholderperspektiv på corporate communication, værdiskabelse og tillid / Edward Freeman, James Rubin og Brian Moriarty. Corporate social responsibility : strategier for kommunikation af social ansvarlighed / Mette Morsing og Majken Schultz. Niels Ole Finnemann: Internettet som nyt vilkår for virksomhedernes PR. Preben Sepstrup: Plnlægning og evaluering af kommunikation. Ralf Lodberg: Employer branding : på opdagelse i en branding-disciplin

Anmeld håndbog i strategisk public relations

Vores brugere har endnu ikke bedømt håndbog i strategisk public relations Vær den første til at skrive en anmeldelse

Det siger vores kunder23.621 anmeldelser - 5 ud af 5 stjerner

  • Carina-Maria S. HooseCarina-Maria S. Hoose
    stjernestjernestjernestjernestjerne
    Nemt og hurtigt

    Fik varen allerede dagen efter jeg bestilte, så det er jo perfekt.

  • Margit Ø. AndersenMargit Ø. Andersen
    stjernestjernestjernestjernestjerne
    Hurtig levering

    Kan kun anbefale Gucca. De har en super hurtig levering. Alt var perfekt ved modtagelsen. Så det er ikke sidste gang, jeg handler der.

  • Eliza BirkEliza Birk
    stjernestjernestjernestjernestjerne
    Lige som det hele skulle være

    Bestilte sen aften og modtog halvandet døgn efter.

Om Gucca
  • Om os
  • Konkurrencer
  • Ledige stillinger
  • Blog
Kundeservice
  • Kontakt kundeservice
  • Ofte stillede spørgsmål
  • Altid 30 dages returret
  • Ordrestatus
  • Returblanket
  • Nyhedsbrev
stjernestjernestjernestjernestjerne
Trustpilot

23.621 anmeldelser - 5/5 stjerner
DankortVisa/DankortMobilePayVisa
MastercardBankoverførselPaypalEAN