INDKØBSKURV

  • Ordrestatus
  • Log ind
  • Kundeservice
  • Om os
  • Gavekort
menuGucca.dkGå til kassen
Gucca.dk - Gå til forsiden
Bullet  Levering med omdeling 39,95 kr.      Bullet  Gratis over 599 kr.
Bullet Vi bytter indtil den 31. januar

International Markedskommunikation - Anne Ellerup Nielsen - Bog

Af Anne Ellerup Nielsen m.fl.

319,95 kr.
  • +50 stk. på lager
  • Levering: 2-5 hverdage
  • Vi bytter til 31. januar

– I en postmoderne verden

Bogen er den første større indføring på dansk i international markedskommunikation med hovedvægt på såvel den kulturelle kontekst som på »budskabsudformningen«, dvs. de konkrete sproglige og/eller visuelle aspekter af virksomhedernes kommunikation med deres markeder. I bogen gennemgås fire centrale genrer indenfor markedskommunikation, nemlig reklameannoncer, mailings, virksomhedsbrochurer og pressemeddelelser. Der er fokus på genrernes kommunikative formål, deres opbygning og retoriske strategier. Hvert kapitel er forsynet med autentiske tekst- og billedeksempler på dansk, engelsk, tysk, fransk og spansk. Bogen henvender sig til alle, der interesserer sig for og arbejder med kommunikation og kultur i markedsføringen. Finn Frandsen, cand. mag. i fransk og idéhistorie. Lektor ved Handelshøjskolen i Århus. Underviser og forsker i mediesprog, markedskommunikation og public relations. Winni Johansen, cand. ling. merc. i fransk. Adjunkt ved Handelshøjskolen i Århus. Underviser og forsker i virksomhedskultur, interkulturel kommunikation og franske samfundsforhold. Anne Ellerup Nielsen, ph. d. og cand. ling. merc. i fransk. Lektor ved Handelshøjskolen i Århus. Underviser og forsker i virksomhedskommunikation, argumentationsteori og tekstlingvistik.

Omslagsgrafiker: Carsten Lassen

Fakta om International Markedskommunikation

Oprindelig titelInternational Markedskommunikation
Forfatter(e)Anne Ellerup Nielsen, Finn Frandsen, Winni Johansen
Genre(r)Samfund Og Historie
UdgivelsesdatoEr udgivet
ISBN-139788776751425
ISBN-108776751422
IndbindingIndbundet
SprogDansk
Udgave1
Sidetal280
DimensionerBredde: 17.5Cm - Højde: 25.2Cm
TagsMarkedskommunikation, International Markedsføring, Markedsføring, International Markedskommunikation, Bøger, Bog

Fakta om International Markedskommunikation

Oprindelig titelInternational Markedskommunikation
Forfatter(e)Anne Ellerup Nielsen, Finn Frandsen, Winni Johansen
Genre(r)Samfund Og Historie
UdgivelsesdatoEr udgivet
ISBN-139788776751425
ISBN-108776751422
IndbindingIndbundet
SprogDansk
Udgave1
Sidetal280
DimensionerBredde: 17.5Cm - Højde: 25.2Cm
TagsMarkedskommunikation, International Markedsføring, Markedsføring, International Markedskommunikation, Bøger, Bog

Synopsis

Niveau: fagligt niveau

Anmeld international markedskommunikation

Vores brugere har endnu ikke bedømt international markedskommunikation Vær den første til at skrive en anmeldelse

Det siger vores kunder23.677 anmeldelser - 5 ud af 5 stjerner

  • Leif K. KristiansenLeif K. Kristiansen
    stjernestjernestjernestjernestjerne
    Flot leveret, og flot kvalitet

    En ærlig og flot udstyret levering. Absolut en kvalitets partner med en udsigt til flere leveringer til mig!

  • Ole R. JensenOle R. Jensen
    stjernestjernestjernestjernestjerne
    Hurtig, præcis!

    Kan helt klart anbefale Gucca.

  • Margit Ø. AndersenMargit Ø. Andersen
    stjernestjernestjernestjernestjerne
    Hurtig levering

    Kan kun anbefale Gucca. De har en super hurtig levering. Alt var perfekt ved modtagelsen. Så det er ikke sidste gang, jeg handler der.

Om Gucca
  • Om os
  • Konkurrencer
  • Ledige stillinger
  • Blog
Kundeservice
  • Kontakt kundeservice
  • Ofte stillede spørgsmål
  • Altid 30 dages returret
  • Ordrestatus
  • Returblanket
  • Nyhedsbrev
stjernestjernestjernestjernestjerne
Trustpilot

23.677 anmeldelser - 5/5 stjerner
DankortVisa/DankortMobilePayVisa
MastercardBankoverførselPaypalEAN