INDKØBSKURV

  • Ordrestatus
  • Log ind
  • Kundeservice
  • Om os
  • Gavekort
menuGucca.dkGå til kassen
Gucca.dk - Gå til forsiden
Bullet  Levering med omdeling 39,95 kr.      Bullet  Gratis over 599 kr.
Bullet Vi bytter indtil den 31. januar

Qualitative Methods For Consumer Research - Peter Dahler-Larsen - Bog

Af Peter Dahler-Larsen m.fl.

349,95 kr.
  • +50 stk. på lager
  • Levering: 2-5 hverdage
  • Vi bytter til 31. januar

– The value of the qualitative approach in theory and practice

What is this book about? Qualitative Methods for Consumer Research presents a range of essential topics for validly and reliably using qualitative methods, with a focus on consumer research. Consumer research should not be understood in a narrow marketing context, but more broadly to include time consumption, societal questions, and potential consumers (e. g. within product innovation/development).

This book can be used to set up systematic procedures for an accurate and in-depth understanding and documentation of: Behavioural acts Interpersonal communication Interpretations, opinions, perceptions, and attitudes Why and how people can be engaged or immersed in different media and communication contexts Why and how people use or interact with all kinds of services and products in their everyday lives.  

Why is it important? Qualitative Methods for Consumer Research provides guidelines on how to properly conduct interviews, make observations, and use document data. Furthermore, it outlines specific procedures for analysing textual, visual, and electronic information.

You will learn: Key concepts in qualitative methods Systematic procedures for applying qualitative methods How to make a good research design (e. g. research question, mixed method strategies, research approaches, and ethical issues) Approaches for data collection (target group analysis, sampling techniques, probes) How to analyse qualitative data (e. g. coding, discourse analysis, software programs, semiotics) How to report on qualitative findings (validity and reliability) Many examples of how to apply qualitative theory and methods in practice, from both university and commercial contexts.  

Who is this book for?
Qualitative Methods for Consumer Research takes a cross-disciplinary perspective and is suitable as a textbook for teaching qualitative methods in many disciplines, at both undergraduate and postgraduate levels. It is also appropriate as a reference for professionals working with qualitative methods seeking to enrich the quality of their consumer research.

Fagredaktør: Thomas Bjørner

Fakta om Qualitative Methods For Consumer Research

Oprindelig titelQualitative Methods For Consumer Research
Forfatter(e)Peter Dahler-Larsen, Lars Bo Andersen, Thomas Bjørner, Nikki Westoby Nielsen, Mia Roepstorff, Anne Thyssen Vestergaard, Morten Rosentoft, Morten Lundholm, Marianne Hjelm Parastatis, Lene Tolstrup Sørensen, Hanne Westh Nicolajsen, René Michael Nielsen, Line Groes, Christian Alsted, Christine Von Seelen Schou, Leif Bonderup, Michael Bønnelykke, Peter Niegel, Søren Esben Hansen, Lene Heiselberg, Jacob Lyng Wieland, Claus Rantzau
Genre(r)Samfund Og Historie
UdgivelsesdatoEr udgivet
ISBN-139788741258539
ISBN-108741258539
IndbindingHæftet
SprogEngelsk
Udgave1
Sidetal272
DimensionerBredde: 17.4Cm - Højde: 24.6Cm
TagsQualitative Methods For Consumer Research, Bøger, Bog

Sikker e-handel

Sikker, billig og hurtig Internethandel er noget, som vi tilstræber, at vores kunder altid får hos Gucca.

Vi prioriterer sikkerheden højt

Når man handler på Internettet er sikkerhed kolossal vigtig, og det er naturligvis noget, Gucca.dk vægter højt. Der er garanti for sikkerheden bag din online betaling, når du køber hos Gucca.dk, for vores online betalingsløsning er godkendt af NETS. Derfor er det også altid fuldstændig sikkert at købe og betale hos Gucca.

Altid fuld returret i op til 30 dage

Der er ingen begrænsninger i returretten. Vi har 30 dages returret på alle varer. Med andre ord, hvis du fortryder dit køb, kan du naturligvis returnere dine varer og få dine penge tilbage - uden spørgsmål. Du er selvfølgelig altid velkommen til at tage kontakt til os, såfremt du måtte have spørgsmål, før du sender en vare retur.

Kort leveringstid

Vi ønsker ikke at du skal vente i alt for lang tid på dit produkt, og vi har derfor fokus på at sikre levering på kortest mulig tid. Det betyder, at hvis din vare er på lager, så modtager du den indenfor 1-2 hverdage. Der vil aldrig være tvivl om lagerstatus, for det fremgår inden, du bestiller din vare. Er du fortsat i tvivl om leveringstid eller et produkts lagerstatus, så tag fat i os.

Hvordan vil du gerne betale?

I vores shop er det muligt at vælge mellem mange forskellige typer betalingsmetoder. Du skal naturligvis gøre brug af den betalingsform, der passer dig bedst. Sikkerheden er den samme, uanset hvilken betalingsmulighed du benytter. Klik på efterfølgende link, for at få de betalingsmuligheder du kan benytte. Husk at pengene først hæves fra din bankkonto, den samme dag vi afsender varen til dig - såfremt du gør brug af kreditkort.

Vores kundeservice yder altid personlig hjælp

Skulle der opstå spørgsmål eller tvivl til vores shop, ringer eller skriver du naturligvis bare til os. Kundeservice er åben alle hverdage imellem klokken 10-16, og vi tilstræber altid, ikke kun at give dig den assistance du har brug for, men også at det er med et smil på læben og i godt humør.

Spor din ordre hele vejen til din adresse

Hvis du køber hos Gucca.dk, har du mulighed for at spore ordren. Når du har fuldendt købet, kan du gå ind på din egen personlige ordreside. På ordresiden kan du følge med i, hvornår dine produkter er blevet sendt afsted. Du vil også modtage en e-mail med leveringsinformation i samme øjeblik, vi sender din pakke.

Fakta om Qualitative Methods For Consumer Research

Oprindelig titelQualitative Methods For Consumer Research
Forfatter(e)Peter Dahler-Larsen, Lars Bo Andersen, Thomas Bjørner, Nikki Westoby Nielsen, Mia Roepstorff, Anne Thyssen Vestergaard, Morten Rosentoft, Morten Lundholm, Marianne Hjelm Parastatis, Lene Tolstrup Sørensen, Hanne Westh Nicolajsen, René Michael Nielsen, Line Groes, Christian Alsted, Christine Von Seelen Schou, Leif Bonderup, Michael Bønnelykke, Peter Niegel, Søren Esben Hansen, Lene Heiselberg, Jacob Lyng Wieland, Claus Rantzau
Genre(r)Samfund Og Historie
UdgivelsesdatoEr udgivet
ISBN-139788741258539
ISBN-108741258539
IndbindingHæftet
SprogEngelsk
Udgave1
Sidetal272
DimensionerBredde: 17.4Cm - Højde: 24.6Cm
TagsQualitative Methods For Consumer Research, Bøger, Bog

Anmeld qualitative methods for consumer research

Vores brugere har endnu ikke bedømt qualitative methods for consumer research Vær den første til at skrive en anmeldelse

Det siger vores kunder23.659 anmeldelser - 5 ud af 5 stjerner

  • Peder HjulerPeder Hjuler
    stjernestjernestjernestjernestjerne
    Perfekt

    Hurtig handel og hurtig levering! Kan anbefales!

  • Malene FrydMalene Fryd
    stjernestjernestjernestjernestjerne
    God kundeservice

    Jeg fik fantastisk kundeservice i forbindelse med en fejlbestilling.

  • Svend B. SørensenSvend B. Sørensen
    stjernestjernestjernestjernestjerne
    Meget hurtig levering

    Nem og hurtig måde at handle på.

Om Gucca
  • Om os
  • Konkurrencer
  • Ledige stillinger
  • Blog
Kundeservice
  • Kontakt kundeservice
  • Ofte stillede spørgsmål
  • Altid 30 dages returret
  • Ordrestatus
  • Returblanket
  • Nyhedsbrev
stjernestjernestjernestjernestjerne
Trustpilot

23.659 anmeldelser - 5/5 stjerner
DankortVisa/DankortMobilePayVisa
MastercardBankoverførselPaypalEAN