INDKØBSKURV

  • Ordrestatus
  • Log ind
  • Kundeservice
  • Om os
  • Gavekort
menuGucca.dkGå til kassen
Gucca.dk - Gå til forsiden
Bullet  Levering med omdeling 39,95 kr.      Bullet  Gratis over 599 kr.
Bullet Vi bytter indtil den 31. januar

Reklame - Lars Pynt Andersen - Bog

Af Lars Pynt Andersen m.fl.

399,95 kr.
  • +50 stk. på lager
  • Levering: 2-5 hverdage
  • Vi bytter til 31. januar
reklame - bog

– Eller hvordan sætter man sving i bevidstheden?

Reklame - eller hvordan sætter man sving i bevidstheden?

Hvorfor fanger nogle reklamer opmærksomheden, mens langt de fleste bliver ignoreret?

I en række artikler ser forskere fra MÆRKK ved Aalborg Universitet ind på forskellige virkemidler i reklamernes univers. Alt det, der gør at reklamerne får fat i vores bevidsthed: Humor, metaforer og musik er nogle af de emner, der tages op.

Fælles for artiklerne i antologien er også fokus på digitale medier - og hvordan de spiller sammen med mere traditionelle medier og deres udtryk.

Jørgen Stigel er redaktør på Reklame - eller hvordan sætter man sving i bevidstheden?

Reklame er første udgivelse i skriftserien MÆRKK - Æstetik og kommunikation

Fakta om Reklame

Oprindelig titelReklame
Forfatter(e)Lars Pynt Andersen, Anders Bonde, Jørgen Riber Christensen, Nicolai Jørgensgaard Graakjær, Ole Ertløv Hansen, Lennard Højbjerg, Iben Bredahl Jessen, Jørgen Stigel
Genre(r)Skole Og Lærebøger
UdgivelsesdatoEr udgivet
ISBN-139788761644817
ISBN-108761644811
IndbindingHæftet
SprogDansk
Udgave1
Sidetal235
DimensionerBredde: 17.3Cm - Højde: 24.2Cm
TagsReklame, Studiebøger, Bog

Fakta om Reklame

Oprindelig titelReklame
Forfatter(e)Lars Pynt Andersen, Anders Bonde, Jørgen Riber Christensen, Nicolai Jørgensgaard Graakjær, Ole Ertløv Hansen, Lennard Højbjerg, Iben Bredahl Jessen, Jørgen Stigel
Genre(r)Skole Og Lærebøger
UdgivelsesdatoEr udgivet
ISBN-139788761644817
ISBN-108761644811
IndbindingHæftet
SprogDansk
Udgave1
Sidetal235
DimensionerBredde: 17.3Cm - Højde: 24.2Cm
TagsReklame, Studiebøger, Bog

Synopsis

Niveau: forskningsniveau alment niveau. Tekster om, hvorledes reklamer aktiverer opmærksomhed, bevidsthed og adfærd, samt om udviklingen og udnyttelsen af forskellige medieplatforme i reklameøjemed

Anmeld reklame

Vores brugere har endnu ikke bedømt reklame Vær den første til at skrive en anmeldelse

Det siger vores kunder23.560 anmeldelser - 5 ud af 5 stjerner

  • Mette L. AndreasenMette L. Andreasen
    stjernestjernestjernestjernestjerne
    Hurtig levering og billig vare

    Kan varmt anbefales.

  • Marianne ThomsenMarianne Thomsen
    stjernestjernestjernestjernestjerne
    Perfekt

    Fik det jeg bestilte og til lovede tid.

  • Torben PoulsenTorben Poulsen
    stjernestjernestjernestjernestjerne
    Fin service

    Købte en DAB-radio på vegne af min svigerinde, som imidlertidig, straks efter bestillingen var afgivet, fortrød købet. I en mail bad jeg om at få annulleret købet, og det fik jeg en hurtig og venlig bekræftelse på.

Om Gucca
  • Om os
  • Konkurrencer
  • Ledige stillinger
  • Blog
Kundeservice
  • Kontakt kundeservice
  • Ofte stillede spørgsmål
  • Altid 30 dages returret
  • Ordrestatus
  • Returblanket
  • Nyhedsbrev
stjernestjernestjernestjernestjerne
Trustpilot

23.560 anmeldelser - 5/5 stjerner
DankortVisa/DankortMobilePayVisa
MastercardBankoverførselPaypalEAN