INDKØBSKURV

  • Ordrestatus
  • Log ind
  • Kundeservice
  • Om os
  • Gavekort
menuGucca.dkGå til kassen
Gucca.dk - Gå til forsiden
Bullet  Levering med omdeling 39,95 kr.      Bullet  Gratis over 599 kr.
Bullet Vi bytter indtil den 31. januar

Relationsstrategi - Lars Sandstrøm - Bog

Af Lars Sandstrøm

starstarstarstarstar (5/5 - baseret på 2 anmeldelser - Bedøm nu)
249,95 kr.
  • +50 stk. på lager
  • Levering: 1-2 hverdage
  • Vi bytter til 31. januar

– Ledelse og udvikling af eksterne netværk og relationer

Et nyt relationsparadigme er ved at vinde frem: Det involverende relationsparadigme. Nye teknologier, forretningsmodeller og kommunikationsformer forandrer den måde, virksomheder skaber og udvikler relationer på. Relationer som i dag skal være kendetegnet ved innovation, co-creation og brugerinvolvering. Lars Sandstrøm beskriver strategiske modeller og værktøjer til at forstå, udvikle og lede relationer og netværk i en virkelighed, hvor den traditionelle markedsføring og corporate branding er på retur. Virksomhederne mangler værktøjer til at navigere blandt de nye krav, som interessenter stiller i relationsøkonomien. Ledere og medarbejdere oplever, at de deltager i både formelle og uformelle netværk uden en veldefineret strategi for, hvordan både virksomheden og dens interessenter kan få værdi af at dele viden, at samarbejde og at kommunikere.

Fakta om Relationsstrategi

Oprindelig titelRelationsstrategi
Forfatter(e)Lars Sandstrøm
Genre(r)Skole Og Lærebøger
UdgivelsesdatoEr udgivet
ISBN-139788759316931
ISBN-108759316934
IndbindingHæftet
SprogDansk
Udgave1
Sidetal209
DimensionerBredde: 17.2Cm - Højde: 24.1Cm
TagsRelationsstrategi, Studiebøger, Bog

Fakta om Relationsstrategi

Oprindelig titelRelationsstrategi
Forfatter(e)Lars Sandstrøm
Genre(r)Skole Og Lærebøger
UdgivelsesdatoEr udgivet
ISBN-139788759316931
ISBN-108759316934
IndbindingHæftet
SprogDansk
Udgave1
Sidetal209
DimensionerBredde: 17.2Cm - Højde: 24.1Cm
TagsRelationsstrategi, Studiebøger, Bog

Synopsis

Niveau: fagligt niveau. Beskrivelse af strategiske modeller og værktøjer til at forstå, udvikle og lede relationer og netværk i en virkelighed, hvor den traditionelle markedsføring og corporate branding er på retur


Relationsstrategi anmeldelse

Vores brugere har bedømt Relationsstrategi Bog til

5 ud af 5 stjerner - baseret på 2 bedømmelse og 0 anmeldelser-Bedøm nu

5 Stjerner (2)

4 Stjerner (0)

3 Stjerner (0)

2 Stjerner (0)

1 Stjerne  (0)


    Det siger vores kunder23.581 anmeldelser - 5 ud af 5 stjerner

    • Lisbeth AndersenLisbeth Andersen
      stjernestjernestjernestjernestjerne
      Helt i top!

      Kan klart anbefales! Nemt og hurtigt!

    • Carina-Maria S. HooseCarina-Maria S. Hoose
      stjernestjernestjernestjernestjerne
      Nemt og hurtigt

      Fik varen allerede dagen efter jeg bestilte, så det er jo perfekt.

    • Torben PoulsenTorben Poulsen
      stjernestjernestjernestjernestjerne
      Fin service

      Købte en DAB-radio på vegne af min svigerinde, som imidlertidig, straks efter bestillingen var afgivet, fortrød købet. I en mail bad jeg om at få annulleret købet, og det fik jeg en hurtig og venlig bekræftelse på.

    Om Gucca
    • Om os
    • Konkurrencer
    • Ledige stillinger
    • Blog
    Kundeservice
    • Kontakt kundeservice
    • Ofte stillede spørgsmål
    • Altid 30 dages returret
    • Ordrestatus
    • Returblanket
    • Nyhedsbrev
    stjernestjernestjernestjernestjerne
    Trustpilot

    23.581 anmeldelser - 5/5 stjerner
    DankortVisa/DankortMobilePayVisa
    MastercardBankoverførselPaypalEAN