Black Week: Nye tilbud hver dag hele ugen - Kun så længe lager haves
Gå til Black Week
menuGucca.dk - Logo
BytteretVi bytter alle varer til den 31. januar

A Nordic Service Concept - Gry Asnæs - Bog

Indbinding: Hæftet
Engelsk oversættelse af Nordisk servicesyn. Do you have a clear idea about your serviceDNA and your service gene? Are you communicating in the right way, and are you using collaboration and high... Læs mere.
309,95 kr
  • Varen er på lager
  • Levering: 1-2 hverdage
  • Vi bytter til 31. januar

Engelsk oversættelse af Nordisk servicesyn.

Do you have a clear idea about your serviceDNA and your service gene? Are you communicating in the right way, and are you using collaboration and high social capital to improve your company's service? The term service is used in many ways, but what is good service, really? And is there a special Nordic kind of service? These are just some of the topics this book addresses. 

A NORDIC SERVICE CONCEPT is written for those of you who work with service, whether you are a student, teacher, employee, manager or business owner. The purpose of the book is to bring the dialogue about good service back to its roots - where we can benefit from our basic Nordic values such as equality, openness, flexibility and, not least, trust. The focal point of the book is, therefore, relationships between people: the relationship with the guest, the relationship with colleagues and the relationship with management and business partners. 

A NORDIC SERVICE CONCEPT can be read as a whole, but the individual chapters also make sense as separate texts and can be used independently. Each chapter contains the following:

  • An accessible, practice-based description with analyses and tools that are built on research-based theories. • References to the primary sources are listed at the end of each chapter
  • Inspiration for your daily work in the form of a series of assignments and cases regarding strategic, tactical and operational levels in companies. 
A NORDIC SERVICE CONCEPT covers the curriculum's learning objectives in the academic subjects "management that builds social capital" and "service” and can also be used in the Service Economics curriculum.
The book covers topics such as communication, body language and empathy, and, as something new, we have added topics such as the culture behind Nordic service, service delivery and moodboards. In addition, the book contains a number of cases and analytical assignments related to specific service situations.

Sikker e-handel

Online handel er nødt til at være hurtigt, sikkert og billigt for brugerne. Det har vi hele tiden fokus på hos Gucca.

Frem for alt andet har vi fokus på sikkerheden

Sikkerheden er meget vigtig, når man handler på nettet, og vi prioriterer selvfølgelig sikkerheden højt. Med NETS godkendelse af vores løsning for online betaling, har vi opnået den største garanti for, at sikkerheden bag din online betaling er i orden. Derfor er handel og betaling online altid 100% sikkert hos Gucca.dk.

Vi tilbyder altid fuld returret i op til 30 dage

De 30 dages fuld returret gælder naturligvis alle typer produkter hos Gucca.dk. Så hvis du af en eller anden grund fortryder dit køb, og ikke måtte ønske at beholde din vare, kan du sende din vare retur til os, hvorefter du vil få dine penge refunderet. Vi er naturligvis klar med svar og rådgivning, såfremt du ønsker at sende din vare tilbage.

Altid hurtig & sikker levering

Vi mener, det er meget vigtigt, at du får din vare leveret hurtigt og sikkert. Vi bestræber os på, at du modtager forsendelsen indenfor 1-2 hverdage, såfremt varen er på lager. Lagerstatus fremgår altid tydeligt i shoppen ved hver vare. Du har altid mulighed for at ringe eller sende en e-mail, hvis du er i tvivl om leveringstiden eller lagerstatus.

Muligheder for online betaling

Der er adskillige muligheder for betaling, når du køber hos os, og du vælger selvfølgelig selv, hvordan du vil betale. Du bør selvfølgelig vælge den betalingsform, der passer lige til dig. Lige meget hvilke af vores betalingsmetoder du benytter, kan du altid handle trygt og sikkert hos os. Du får alle betalingsmuligheder her. Vær opmærksom på, at når du gør brug af kreditkort, trækkes pengene først den dag vi sender din vare.

Kundeservice - altid adgang til personlig assistance

Skulle der opstå tvivl eller spørgsmål til Gucca.dk, sidder vi ved telefonen eller på e-mail klar til at hjælpe dig. Vores kundeservice er åben mellem 10-15 på hverdage, og vi bestræber os altid på, ikke kun at yde dig den hjælp du ønsker, men også at det er i godt humør og med et smil på læben.

Se forsendelse hele vejen

Vi giver dig selvfølgelig muligheden for at spore din ordre hele vejen til du modtager den. Efter gennemførsel af dit køb kan du få adgang til din egen personlige ordreside. På din personlige ordreside kan du se, hvornår din pakke er blevet sendt afsted. Vi sender en mail, i samme øjeblik vi har sendt din pakke.

Fakta

Forfatter(e)Gry Asnæs Katja Hessel Nille Presskorn
Genre(r)Skole Og Lærebøger
UdgivelsesdatoEr udgivet
ISBN-139788757129960
ISBN-108757129967
IndbindingHæftet
SprogDansk
Udgave1
Oplag1
DimensionerBredde: 17.2Cm - Højde: 24.2Cm
TagsA Nordic Service Concept, Studiebøger, Bog


Mediernes anmeldelser

Kundeanmeldelser

Vær den første til at skrive en kundeanmeldelse.

Skriv anmeldelse