Challenges In Relationship Marketing - Pia Storvang - Bog
- Varen er på lager
- Levering: 1-2 hverdage
- 30 dages returret
Relationsmarkedsføring har i dag en fremtrædende plads inden for marketingteorien. Gennem snart 30 år har IMP (Industrial Marketing and Purchasing Group) udviklet sig til at være en dominerende tilgang i forståelsen af Business-to-Business marketing. IMP-tilgangens styrke ligger i realistiske beskrivelser og koncepter til forståelse af de udfordringer, virksomheder står overfor i samspillet med hinanden. Imidlertid lægger IMP-tilgangen ikke op til på at give normative anvisninger til virksomheder. Forfatterne diskuterer en række centrale temaer inden for relationsmarkedsføring såsom markedsforståelse, ledelse, porteføljeplanlægning og personlige relationer. For forsker- og kandidatstuderende rejser bogen spørgsmålet om hvordan teorier og modeller kan udvikles og relateres til praksis. Praktikeren kan med fordel læse bogen for at kvalificere sin praksis inden for relationsmarkedsføring.
Omslagsgrafiker: Hanne Kolding
Tegnet af: - Special-Trykkeriet Viborg A/S
Fagredaktør: Per Vagn Freytag;Kristian Philipsen
Fakta
Forfatter(e) | Pia Storvang Anders Peder Hansen Mads Hovmøller Mortensen Susanne Wiatr Borg Elin Brandi Sørensen Torben Damgaard Pia Bruun Eriksen Ann Clarke Kristin Balslev Munksgaard Jesper Kolind Mads Bruun Ingstrup Kristian Philipsen Martin Senderovitz Per Vagn Freytag |
---|---|
Genre(r) | Samfund Og Historie |
Udgivelsesdato | Er udgivet |
ISBN-13 | 9788776758042 |
ISBN-10 | 8776758042 |
Indbinding | Hæftet |
Sprog | Dansk |
Udgave | 1 |
Oplag | 1 |
Sidetal | 212 |
Dimensioner | Bredde: 17.1Cm - Højde: 24.5Cm |
Tags | Challenges In Relationship Marketing, Bøger, Bog |
Sprog: EngelskNiveau: fagligt niveau
Din anmeldelse af Challenges In Relationship Marketing
Mediernes anmeldelser
Kundeanmeldelser
Vær den første til at skrive en kundeanmeldelse.