INDKØBSKURV

  • Ordrestatus
  • Log ind
  • Kundeservice
  • Om os
  • Gavekort
menuGucca.dkGå til kassen
Gucca.dk - Gå til forsiden
Bullet  5/5 på Trustpilot     Bullet  Gratis levering ved køb over 599 kr.

Challenges In Relationship Marketing - Per Vagn Freytag - Bog

Af Per Vagn Freytag m.fl.

279,95 kr.Vejl. pris: 320,00 kr.Spar 40,05 kr. (13%)
  • Varen er på lager
  • Levering: 2-5 hverdage
  • 30 dages returret

Relationsmarkedsføring har i dag en fremtrædende plads inden for marketingteorien. Gennem snart 30 år har IMP (Industrial Marketing and Purchasing Group) udviklet sig til at være en dominerende tilgang i forståelsen af Business-to-Business marketing. IMP-tilgangens styrke ligger i realistiske beskrivelser og koncepter til forståelse af de udfordringer, virksomheder står overfor i samspillet med hinanden. Imidlertid lægger IMP-tilgangen ikke op til på at give normative anvisninger til virksomheder. Forfatterne diskuterer en række centrale temaer inden for relationsmarkedsføring såsom markedsforståelse, ledelse, porteføljeplanlægning og personlige relationer. For forsker- og kandidatstuderende rejser bogen spørgsmålet om hvordan teorier og modeller kan udvikles og relateres til praksis. Praktikeren kan med fordel læse bogen for at kvalificere sin praksis inden for relationsmarkedsføring.  

Omslagsgrafiker: Hanne Kolding

Tegnet af: - Special-Trykkeriet Viborg A/S

Fagredaktør: Per Vagn Freytag;Kristian Philipsen

Fakta om Challenges In Relationship Marketing

Forfatter(e)Per Vagn Freytag, Martin Senderovitz, Kristian Philipsen, Mads Bruun Ingstrup, Jesper Kolind, Kristin Balslev Munksgaard, Ann Clarke, Pia Bruun Eriksen, Torben Damgaard, Elin Brandi Sørensen, Susanne Wiatr Borg, Mads Hovmøller Mortensen, Anders Peder Hansen, Pia Storvang
Genre(r)Samfund Og Historie
UdgivelsesdatoEr udgivet
ISBN-139788776758042
ISBN-108776758042
IndbindingHæftet
SprogDansk
Udgave1
Oplag1
Sidetal212
DimensionerBredde: 17.1Cm - Højde: 24.5Cm
TagsChallenges In Relationship Marketing, Bøger, Bog

Fakta om Challenges In Relationship Marketing

Forfatter(e)Per Vagn Freytag, Martin Senderovitz, Kristian Philipsen, Mads Bruun Ingstrup, Jesper Kolind, Kristin Balslev Munksgaard, Ann Clarke, Pia Bruun Eriksen, Torben Damgaard, Elin Brandi Sørensen, Susanne Wiatr Borg, Mads Hovmøller Mortensen, Anders Peder Hansen, Pia Storvang
Genre(r)Samfund Og Historie
UdgivelsesdatoEr udgivet
ISBN-139788776758042
ISBN-108776758042
IndbindingHæftet
SprogDansk
Udgave1
Oplag1
Sidetal212
DimensionerBredde: 17.1Cm - Højde: 24.5Cm
TagsChallenges In Relationship Marketing, Bøger, Bog

Synopsis

Sprog: EngelskNiveau: fagligt niveau

Mediernes anmeldelser

Kundeanmeldelser

Vær den første til at skrive en kundeanmeldelse.

Skriv anmeldelse

Det siger vores kunder31.275 anmeldelser - 5 ud af 5 stjerner

  • Carina-Maria S. HooseCarina-Maria S. Hoose
    stjernestjernestjernestjernestjerne
    Nemt og hurtigt

    Fik varen allerede dagen efter jeg bestilte, så det er jo perfekt.

  • Torben PoulsenTorben Poulsen
    stjernestjernestjernestjernestjerne
    Fin service

    Købte en DAB-radio på vegne af min svigerinde, som imidlertidig, straks efter bestillingen var afgivet, fortrød købet. I en mail bad jeg om at få annulleret købet, og det fik jeg en hurtig og venlig bekræftelse på.

  • Leif K. KristiansenLeif K. Kristiansen
    stjernestjernestjernestjernestjerne
    Flot leveret, og flot kvalitet

    En ærlig og flot udstyret levering. Absolut en kvalitets partner med en udsigt til flere leveringer til mig!

Om Gucca
  • Om os
  • Konkurrencer
  • Ledige stillinger
  • Nyhedsbrev
Kundeservice
  • Kontakt kundeservice
  • Ofte stillede spørgsmål
  • Altid 30 dages returret
  • Ordrestatus
  • Returblanket
stjernestjernestjernestjernestjerne
Trustpilot

31.275 anmeldelser - 5/5 stjerner
DankortMobilePayVisa
MastercardBankoverførselPaypalEAN