INDKØBSKURV

  • Ordrestatus
  • Log ind
  • Kundeservice
  • Om os
  • Gavekort
menuGucca.dkGå til kassen
Gucca.dk - Gå til forsiden
Bullet  Levering med omdeling 39,95 kr.      Bullet  Gratis over 599 kr.

Challenges In Relationship Marketing - Per Vagn Freytag - Bog

Af Per Vagn Freytag m.fl.

299,95 kr.Vejl. pris: 320,00 kr.Spar 20,05 kr. (6%)
  • Varen er på lager
  • Levering: 2-5 hverdage
  • 30 dages returret

Relationsmarkedsføring har i dag en fremtrædende plads inden for marketingteorien. Gennem snart 30 år har IMP (Industrial Marketing and Purchasing Group) udviklet sig til at være en dominerende tilgang i forståelsen af Business-to-Business marketing. IMP-tilgangens styrke ligger i realistiske beskrivelser og koncepter til forståelse af de udfordringer, virksomheder står overfor i samspillet med hinanden. Imidlertid lægger IMP-tilgangen ikke op til på at give normative anvisninger til virksomheder. Forfatterne diskuterer en række centrale temaer inden for relationsmarkedsføring såsom markedsforståelse, ledelse, porteføljeplanlægning og personlige relationer. For forsker- og kandidatstuderende rejser bogen spørgsmålet om hvordan teorier og modeller kan udvikles og relateres til praksis. Praktikeren kan med fordel læse bogen for at kvalificere sin praksis inden for relationsmarkedsføring.  

Omslagsgrafiker: Hanne Kolding

Tegnet af: - Special-Trykkeriet Viborg A/S

Fagredaktør: Per Vagn Freytag;Kristian Philipsen

Fakta om Challenges In Relationship Marketing

Forfatter(e)Per Vagn Freytag, Martin Senderovitz, Kristian Philipsen, Mads Bruun Ingstrup, Jesper Kolind, Kristin Balslev Munksgaard, Ann Clarke, Pia Bruun Eriksen, Torben Damgaard, Elin Brandi Sørensen, Susanne Wiatr Borg, Mads Hovmøller Mortensen, Anders Peder Hansen, Pia Storvang
Genre(r)Samfund Og Historie
UdgivelsesdatoEr udgivet
ISBN-139788776758042
ISBN-108776758042
IndbindingHæftet
SprogDansk
Udgave1
Oplag1
Sidetal212
DimensionerBredde: 17.1Cm - Højde: 24.5Cm
TagsChallenges In Relationship Marketing, Bøger, Bog

Fakta om Challenges In Relationship Marketing

Forfatter(e)Per Vagn Freytag, Martin Senderovitz, Kristian Philipsen, Mads Bruun Ingstrup, Jesper Kolind, Kristin Balslev Munksgaard, Ann Clarke, Pia Bruun Eriksen, Torben Damgaard, Elin Brandi Sørensen, Susanne Wiatr Borg, Mads Hovmøller Mortensen, Anders Peder Hansen, Pia Storvang
Genre(r)Samfund Og Historie
UdgivelsesdatoEr udgivet
ISBN-139788776758042
ISBN-108776758042
IndbindingHæftet
SprogDansk
Udgave1
Oplag1
Sidetal212
DimensionerBredde: 17.1Cm - Højde: 24.5Cm
TagsChallenges In Relationship Marketing, Bøger, Bog

Synopsis

Sprog: EngelskNiveau: fagligt niveau

Mediernes anmeldelser

Kundeanmeldelser

Vær den første til at skrive en kundeanmeldelse.

Skriv anmeldelse

Det siger vores kunder28.098 anmeldelser - 5 ud af 5 stjerner

  • Jacqueline L. ClausenJacqueline L. Clausen
    stjernestjernestjernestjernestjerne
    Super service og hurtig levering!

    Alt er som det skal være, gode priser, god service og hurtig levering!

  • Marianne ThomsenMarianne Thomsen
    stjernestjernestjernestjernestjerne
    Perfekt

    Fik det jeg bestilte og til lovede tid.

  • Ole R. JensenOle R. Jensen
    stjernestjernestjernestjernestjerne
    Hurtig, præcis!

    Kan helt klart anbefale Gucca.

Om Gucca
  • Om os
  • Konkurrencer
  • Ledige stillinger
  • Nyhedsbrev
Kundeservice
  • Kontakt kundeservice
  • Ofte stillede spørgsmål
  • Altid 30 dages returret
  • Ordrestatus
  • Returblanket
stjernestjernestjernestjernestjerne
Trustpilot

28.098 anmeldelser - 5/5 stjerner
DankortMobilePayVisa
MastercardBankoverførselPaypalEAN