INDKØBSKURV

  • Ordrestatus
  • Log ind
  • Kundeservice
  • Om os
  • Gavekort
menuGucca.dkGå til kassen
Gucca.dk - Gå til forsiden
Bullet  Levering med omdeling 39,95 kr.      Bullet  Gratis over 599 kr.

Emotions, Advertising And Consumer Choice - Flemming Hansen - Bog

Af Flemming Hansen m.fl.

709,95 kr.
  • Ikke på lager
  • Levering: 3-15 hverdage
  • Leveres gratis
  • 30 dages returret

Sprog: Engelsk

Emotions, Advertising and Consumer Choice focuses on recent neurological and psychological in-sights - originating from brain scanning or neurological experiments - on basic emotional processes in the brain and their role in controlling human behaviour. These insights are translated by the authors to cover the behaviour of ordinary individuals in every-day life. The book looks at these developments in the light of traditional cognitive theories of consumer choice and it discusses the implications for advertising and other communication testing.

The book offers a first time thorough review of contemporary thinking in the field of consumer behaviour and an exhaustive amount of empirical evidence to support the authors' notion of an emerging paradigm of emotionally based consumer choice where mental brand equity becomes a central phenomenon. The empirical evidence is to a large extent developed on a questionnaire-based measurement method, pioneered by the authors and by researchers at the Center for Marketing Communication at the Copenhagen Business School.

Fakta om Emotions, Advertising And Consumer Choice

Forfatter(e)Flemming Hansen, Sverre Riis Christensen
Genre(r)Diverse
UdgivelsesdatoEr udgivet
ISBN-139788763001984
ISBN-108763001985
IndbindingHæftet
SprogEngelsk
Udgave1
Oplag1
Sidetal462
DimensionerBredde: 15.7Cm - Højde: 23Cm
TagsEmotions, Advertising And Consumer Choice, Bøger, Bog

Fakta om Emotions, Advertising And Consumer Choice

Forfatter(e)Flemming Hansen, Sverre Riis Christensen
Genre(r)Diverse
UdgivelsesdatoEr udgivet
ISBN-139788763001984
ISBN-108763001985
IndbindingHæftet
SprogEngelsk
Udgave1
Oplag1
Sidetal462
DimensionerBredde: 15.7Cm - Højde: 23Cm
TagsEmotions, Advertising And Consumer Choice, Bøger, Bog

Mediernes anmeldelser

Kundeanmeldelser

Vær den første til at skrive en kundeanmeldelse.

Skriv anmeldelse

Det siger vores kunder27.713 anmeldelser - 5 ud af 5 stjerner

  • Anne ØsterbyAnne Østerby
    stjernestjernestjernestjernestjerne
    Lynhurtig levering og stort udvalg

    Alt var som forventet. Sjældent at du kan købe 23 gode dvd´er til 500 kr. Også hurtig levering.... så nu skal der ses film.

  • Camilla SørensenCamilla Sørensen
    stjernestjernestjernestjernestjerne
    Nem og hurtig levering

    Jeg fandt hurtigt frem til de film jeg søgte, bestilte og 2 dage senere lå de 2 dvd'er jeg havde købt i min postkasse.

  • Torben PoulsenTorben Poulsen
    stjernestjernestjernestjernestjerne
    Fin service

    Købte en DAB-radio på vegne af min svigerinde, som imidlertidig, straks efter bestillingen var afgivet, fortrød købet. I en mail bad jeg om at få annulleret købet, og det fik jeg en hurtig og venlig bekræftelse på.

Om Gucca
  • Om os
  • Konkurrencer
  • Ledige stillinger
  • Nyhedsbrev
Kundeservice
  • Kontakt kundeservice
  • Ofte stillede spørgsmål
  • Altid 30 dages returret
  • Ordrestatus
  • Returblanket
stjernestjernestjernestjernestjerne
Trustpilot

27.713 anmeldelser - 5/5 stjerner
DankortMobilePayVisa
MastercardBankoverførselPaypalEAN