INDKØBSKURV

  • Ordrestatus
  • Log ind
  • Kundeservice
  • Om os
  • Gavekort
menuGucca.dkGå til kassen
Gucca.dk - Gå til forsiden
Bullet  Levering med omdeling 39,95 kr.      Bullet  Gratis over 599 kr.

Emotions, Advertising And Consumer Choice - Flemming Hansen Sverre Riis Christensen - Bog

Af Flemming Hansen Sverre Riis Christensen

689,95 kr.
  • Ikke på lager
  • Levering: 3-15 hverdage
  • Leveres gratis
  • 30 dages returret
emotions, advertising and consumer choice - bog

Sprog: Engelsk

Emotions, Advertising and Consumer Choice focuses on recent neurological and psychological in-sights - originating from brain scanning or neurological experiments - on basic emotional processes in the brain and their role in controlling human behaviour. These insights are translated by the authors to cover the behaviour of ordinary individuals in every-day life. The book looks at these developments in the light of traditional cognitive theories of consumer choice and it discusses the implications for advertising and other communication testing.

The book offers a first time thorough review of contemporary thinking in the field of consumer behaviour and an exhaustive amount of empirical evidence to support the authors' notion of an emerging paradigm of emotionally based consumer choice where mental brand equity becomes a central phenomenon. The empirical evidence is to a large extent developed on a questionnaire-based measurement method, pioneered by the authors and by researchers at the Center for Marketing Communication at the Copenhagen Business School.

Fakta om Emotions, Advertising And Consumer Choice

Forfatter(e)Flemming Hansen Sverre Riis Christensen
Genre(r)Diverse
UdgivelsesdatoEr udgivet
ISBN-139788763001984
ISBN-108763001985
IndbindingHæftet
SprogEngelsk
Udgave1
Sidetal462
DimensionerBredde: 15.7Cm - Højde: 23Cm
TagsEmotions, Advertising And Consumer Choice, Bøger, Bog

Fakta om Emotions, Advertising And Consumer Choice

Forfatter(e)Flemming Hansen Sverre Riis Christensen
Genre(r)Diverse
UdgivelsesdatoEr udgivet
ISBN-139788763001984
ISBN-108763001985
IndbindingHæftet
SprogEngelsk
Udgave1
Sidetal462
DimensionerBredde: 15.7Cm - Højde: 23Cm
TagsEmotions, Advertising And Consumer Choice, Bøger, Bog

Mediernes anmeldelser

Kundeanmeldelser

Vær den første til at skrive en kundeanmeldelse.

Skriv anmeldelse

Det siger vores kunder26.099 anmeldelser - 5 ud af 5 stjerner

  • Eliza BirkEliza Birk
    stjernestjernestjernestjernestjerne
    Lige som det hele skulle være

    Bestilte sen aften og modtog halvandet døgn efter.

  • Torben PoulsenTorben Poulsen
    stjernestjernestjernestjernestjerne
    Fin service

    Købte en DAB-radio på vegne af min svigerinde, som imidlertidig, straks efter bestillingen var afgivet, fortrød købet. I en mail bad jeg om at få annulleret købet, og det fik jeg en hurtig og venlig bekræftelse på.

  • Mette L. AndreasenMette L. Andreasen
    stjernestjernestjernestjernestjerne
    Hurtig levering og billig vare

    Kan varmt anbefales.

Om Gucca
  • Om os
  • Konkurrencer
  • Ledige stillinger
  • Blog
Kundeservice
  • Kontakt kundeservice
  • Ofte stillede spørgsmål
  • Altid 30 dages returret
  • Ordrestatus
  • Returblanket
  • Nyhedsbrev
stjernestjernestjernestjernestjerne
Trustpilot

26.099 anmeldelser - 5/5 stjerner
DankortMobilePayVisa
MastercardBankoverførselPaypalEAN