INDKØBSKURV

  • Ordrestatus
  • Log ind
  • Kundeservice
  • Om os
  • Gavekort
menuGucca.dkGå til kassen
Gucca.dk - Gå til forsiden
Bullet  5/5 på Trustpilot     Bullet  Gratis levering ved køb over 599 kr.
Bullet Vi bytter indtil den 31. januar

Forbrugeren I Førersædet - Kirsten Dinesen - Bog

Af Kirsten Dinesen

259,95 kr.Vejl. pris: 299,00 kr.Spar 39,05 kr. (13%)
  • Ikke på lager
  • Levering: 5-15 hverdage
  • Vi bytter til 31. januar

– Kommunikation og ledelse efter web 2.0

Hver dag opdager vi nye måder at kommunikere og reklamere på via internettet – og lige om lidt sker det samme på mobiltelefonen. Samtidig er forbrugerne begyndt at stille krav til virksomhederne om information, dokumentation og dialog. Hvis virksomhederne ikke reagerer hurtigt, så reagerer forbrugerne - på internettet, på mobilen … Ændringerne i forbrugernes reaktion og kommunikation har flyttet en stor del af kontrollen over markedsføringen: fra virksomhederne til forbrugerne. I den nye web 2.0-virkelighed ”trækker” forbrugerne den ønskede viden og informationer om et produkt eller en virksomhed. Forbrugerne har mulighed for at tænde, slukke, surfe væk, klikke, klikke væk, lægge en kommentar, skælde ud, tippe en ven eller slette. Web 2.0-teknologien giver mulighed for dialog – og det vil forbrugerne gerne have. Og hvis de ikke er tilfredse, klager de til hele verden, via internettet. Derfor er virksomheder nødt til ikke kun at markedsføre sig på nye måder, men også at organisere sig på andre måder. Hvordan skal man som virksomhed beslutte, hvilke af de mange nye kommunikationsformer man vil bruge? Hvad er tom snak og døgnfluer, og hvad er de langsigtede tendenser" Virker de" Hvordan bliver virksomhedens medarbejdere parate til at arbejde på denne måde? Hvilke udfordringer stiller det ledelsen over for? Forbrugeren i førersædet - Kommunikation og ledelse efter web 2.0 i the pull society giver en levende introduktion til de nye fænomener på internettet, viser, hvad man skal tage hensyn til i sin markedsføring, og diskuterer effekten af markedsføring, og hvordan man kan gøre sin organisationen parat til at møde de nye udfordringer. Kirsten Dinesen skriver om det, hun kalder The Pull Society: En verden af forbrugere, der bruger alle de kommunikationsmidler og medier, som findes i dag. De trækker den information ind, som de vil – når de selv vil. De modtager informationer og kommercielle budskaber fra en masse medier, men forholder sig kritisk og konstruktivt til både budskabet og den form, det bliver formidlet i. De taler selv til markedet, til andre forbrugere, til virksomheder, til regeringer – når de vil, og om det, som de selv synes er vigtigt. Det gør de via de medier, de selv vælger at bruge – for størstedelen af dem har global rækkevidde.   Anmelderen i Børsen var begejstret og gav bogen 5 ud af 6 hatte. Se også anmeldelsen fra Dansk Kommunikationsforening Kresten Schultz Jørgensen skrev positivt om bogen på sin blog. Jan Lundquist har omtalt bogen på lundquisten. wordpress. com Ligeledes har Christian Buch Iversen på Podii. dk Og Pernille Bøg på virksomhedsdramaturgi. dk Magisterbladet har omtalt bogen i nr. 9/2009 (s. 14) og&nbs

Omslagsgrafiker: Jens Bertelsen

Fakta om Forbrugeren I Førersædet

Forfatter(e)Kirsten Dinesen
Genre(r)Erhverv
UdgivelsesdatoEr udgivet
ISBN-139788702070491
ISBN-108702070491
IndbindingHæftet
SprogDansk
Udgave1
Oplag1
DimensionerBredde: 13.7Cm - Højde: 22Cm
TagsInternet, Web 2.0, Kommunikation, Markedsføring, Virksomheder, Forbrugere, Forbrugeradfærd, Forbrugeren I Førersædet, Bøger, Bog

Sikker e-handel

Vi har siden starten haft et ønske om, at handel på nettet skal være så hurtigt, sikkert og billigt for brugerne som muligt.

Gucca.dk har fokus på sikkerheden

Vi prioriterer sikkerhed højt, da det er noget af det vigtigste at have styr på, når det drejer sig om Internethandel. Vores løsning for Internetbetaling er godkendt af NETS, hvilket er den overvejende garanti for sikkerheden bag din Internetbetaling. Så online køb og betaling hos Gucca.dk er altid ensbetydende med fuld sikkerhed.

Du har altid 30 dages fuld returret

Når vi skriver 30 dages returret, så er det selvfølgelig på alle vores varer. Kort sagt, fortryder du købet, så kan du med god samvittighed sende den uønskede vare retur til os, og så sender vi pengene retur. Før du returnerer produktet til os, er det altid en en god ide, hvis du forinden kontakter os.

Sikker levering med lynets hast

Vi ønsker ikke at du skal vente i alt for lang tid på dit produkt, og vi fokuserer derfor på at sikre levering på kortest mulig tid. Hvis vi er lagerførende, vil du oftest få varen tilsendt indenfor 1-2 hverdage. Du kan altid se den præcise lagerstatus på det enkelte produkt. Har du fortsat spørgsmål til enten en vares lagerstatus eller leveringstiden, så kontakt os.

Sådan kan du betale online

Der er mange betalingsmuligheder, når du handler hos Gucca, og du vælger selv, hvordan du vil foretage betaling. Du skal naturligvis vælge den betalingsform, der passer lige til dig. Du handler altid sikkert og trygt, uanset hvilken af vores betalingsformer du vælger. Her kan du finde alle vores betalingsmuligheder. Først når din vare er afsendt, bliver beløbet hævet fra din bankkonto.

Vi yder naturligvis personlig assistance, når du har behov for det

Støder du på problemer når du besøger Gucca.dk, eller har du spørgsmål, er du selvfølgelig velkommen til at ringe eller skrive til os. Du kan sende e-mail eller ringe til os på hverdage mellem kl. 10-15, og vi tager imod din henvendelse med et smil.

Følg din forsendelse hele vejen

Efter du har købt dine varer, kan du altid tracke forsendelsen, og vide hvornår du får den. Når købet er færdiggjort, kan du efterfølgende få adgang til din egen ordreside. Fra ordresiden kan du følge med i, hvor langt din pakke er kommet. Og i det øjeblik vi afsender dine varer, vil du få en e-mail med leveringsinformation fra os.

Fakta om Forbrugeren I Førersædet

Forfatter(e)Kirsten Dinesen
Genre(r)Erhverv
UdgivelsesdatoEr udgivet
ISBN-139788702070491
ISBN-108702070491
IndbindingHæftet
SprogDansk
Udgave1
Oplag1
DimensionerBredde: 13.7Cm - Højde: 22Cm
TagsInternet, Web 2.0, Kommunikation, Markedsføring, Virksomheder, Forbrugere, Forbrugeradfærd, Forbrugeren I Førersædet, Bøger, Bog

Synopsis

Niveau: alment niveauIntroduktion til hvordan virksomheder kan møde udfordringerne i the pull society, hvor forbrugerne trækker kontrollen over markedsføringen fra virksomhederne til forbrugerne ved at hente den ønskede viden om et produkt på internettet

Mediernes anmeldelser

Kundeanmeldelser

Vær den første til at skrive en kundeanmeldelse.

Skriv anmeldelse

Det siger vores kunder30.678 anmeldelser - 5 ud af 5 stjerner

  • Svend B. SørensenSvend B. Sørensen
    stjernestjernestjernestjernestjerne
    Meget hurtig levering

    Nem og hurtig måde at handle på.

  • Lisbeth B. ChristensenLisbeth B. Christensen
    stjernestjernestjernestjernestjerne
    Levering på bare 12 timer. Helt perfekt

    Levering lynhurtig. Perfekt.

  • Carina-Maria S. HooseCarina-Maria S. Hoose
    stjernestjernestjernestjernestjerne
    Nemt og hurtigt

    Fik varen allerede dagen efter jeg bestilte, så det er jo perfekt.

Om Gucca
  • Om os
  • Konkurrencer
  • Ledige stillinger
  • Nyhedsbrev
Kundeservice
  • Kontakt kundeservice
  • Ofte stillede spørgsmål
  • Altid 30 dages returret
  • Ordrestatus
  • Returblanket
stjernestjernestjernestjernestjerne
Trustpilot

30.678 anmeldelser - 5/5 stjerner
DankortMobilePayVisa
MastercardBankoverførselPaypalEAN