INDKØBSKURV

  • Ordrestatus
  • Log ind
  • Kundeservice
  • Om os
  • Gavekort
menuGucca.dkGå til kassen
Gucca.dk - Gå til forsiden
Bullet  Levering med omdeling 39,95 kr.      Bullet  Gratis over 599 kr.

Forstå Forbrugerne - Ole E. Andersen - Bog

Af Ole E. Andersen

309,95 kr.Vejl. pris: 349,00 kr.Spar 39,05 kr. (11%)
  • +50 stk. på lager
  • Levering: 1-2 hverdage
  • 30 dages returret
forstå forbrugerne - bog

Forstå forbrugerne er den første danske bog, der med en marketing synsvinkel strukturerer, analyserer og forklarer forbrugernes opfattelse af verden, deres motiver, holdninger og adfærd. Fra valg af mærke eller butik til køb af hus eller bil. 

Denne forståelse vil give et bedre grundlag for beslutninger om fremtidige markedsføringsaktiviteter på de stadigt mere dynamiske markeder med stigende medieudbud og bevidste forbrugere.

Bogen består af fire dele:

  • Del 1 behandler fra en psykologisk vinkel forbrugeren som selvstændigt individ med et veludviklet sanseapparat, en enestående hukommelse og en unik indlæringsevne
  • Del 2 gennemgår etablering og forandring af forbrugernes holdninger, der er et vigtigt element i mange af forbrugernes beslutninger. Her analyseres også de enten meget simple eller ret komplicerede beslutningsprocesser, der går forud for adfærd.
  • Del 3 handler om forbrugerens sociale og kulturelle omverden, der sætter et solidt fingeraftryk på mange adfærdsformer og ritualer. Familien og andre former for referencegrupper bliver analyseret, herunder også betydningen af sociale on-line netværk. Denne del har en sociologisk indfaldsvinkel.
  • Del 4 er en gennemgang af de analysemetoder, som markedsføreren kan anvende for at forstå forbrugerne i relation til en specifik produktkategori. 


Bogen er fyldt med danske eksempler og cases. Den henvender sig primært til studerende på marketingorienterede HD og HA uddannelser på højere læreanstalter som f.eks. CBS, SDU, Århus Universitet/Handelshøjskole og AUC. Den vil dog også være anvendelig på uddannelsesretninger på f.eks. Mediehøjskolen, handelsskoler og handelsgymnasier, hvor forbrugerindsigt er på dagsordenen.



Fakta om Forstå Forbrugerne

Forfatter(e)Ole E. Andersen
Genre(r)Skole Og Lærebøger
UdgivelsesdatoEr udgivet
ISBN-139788759315668
ISBN-108759315660
IndbindingHæftet
SprogDansk
Udgave1
Sidetal244
DimensionerBredde: 17Cm - Højde: 24Cm
TagsForbrugeradfærd, Markedsføring, Forbrugere, Forbrugerpsykologi, Forstå Forbrugerne, Studiebøger, Bog

Fakta om Forstå Forbrugerne

Forfatter(e)Ole E. Andersen
Genre(r)Skole Og Lærebøger
UdgivelsesdatoEr udgivet
ISBN-139788759315668
ISBN-108759315660
IndbindingHæftet
SprogDansk
Udgave1
Sidetal244
DimensionerBredde: 17Cm - Højde: 24Cm
TagsForbrugeradfærd, Markedsføring, Forbrugere, Forbrugerpsykologi, Forstå Forbrugerne, Studiebøger, Bog

Mediernes anmeldelser

Kundeanmeldelser

Vær den første til at skrive en kundeanmeldelse.

Skriv anmeldelse

Det siger vores kunder26.081 anmeldelser - 5 ud af 5 stjerner

  • Mette L. AndreasenMette L. Andreasen
    stjernestjernestjernestjernestjerne
    Hurtig levering og billig vare

    Kan varmt anbefales.

  • Peder HjulerPeder Hjuler
    stjernestjernestjernestjernestjerne
    Perfekt

    Hurtig handel og hurtig levering! Kan anbefales!

  • Jacqueline L. ClausenJacqueline L. Clausen
    stjernestjernestjernestjernestjerne
    Super service og hurtig levering!

    Alt er som det skal være, gode priser, god service og hurtig levering!

Om Gucca
  • Om os
  • Konkurrencer
  • Ledige stillinger
  • Blog
Kundeservice
  • Kontakt kundeservice
  • Ofte stillede spørgsmål
  • Altid 30 dages returret
  • Ordrestatus
  • Returblanket
  • Nyhedsbrev
stjernestjernestjernestjernestjerne
Trustpilot

26.081 anmeldelser - 5/5 stjerner
DankortMobilePayVisa
MastercardBankoverførselPaypalEAN