INDKØBSKURV

  • Ordrestatus
  • Log ind
  • Kundeservice
  • Om os
  • Gavekort
menuGucca.dkGå til kassen
Gucca.dk - Gå til forsiden
Bullet  Levering med omdeling 39,95 kr.      Bullet  Gratis over 599 kr.
Bullet Vi bytter indtil den 31. januar

Forstå Forbrugerne - Ole E. Andersen - Bog

Af Ole E. Andersen

319,95 kr.Vejl. pris: 349,00 kr.Spar 29,05 kr. (8%)
  • Varen er på lager
  • Levering: 1-2 hverdage
  • Vi bytter til 31. januar
forstå forbrugerne - bog

Forstå forbrugerne er den første danske bog, der med en marketing synsvinkel strukturerer, analyserer og forklarer forbrugernes opfattelse af verden, deres motiver, holdninger og adfærd. Fra valg af mærke eller butik til køb af hus eller bil. 

Denne forståelse vil give et bedre grundlag for beslutninger om fremtidige markedsføringsaktiviteter på de stadigt mere dynamiske markeder med stigende medieudbud og bevidste forbrugere.

Bogen består af fire dele:

  • Del 1 behandler fra en psykologisk vinkel forbrugeren som selvstændigt individ med et veludviklet sanseapparat, en enestående hukommelse og en unik indlæringsevne
  • Del 2 gennemgår etablering og forandring af forbrugernes holdninger, der er et vigtigt element i mange af forbrugernes beslutninger. Her analyseres også de enten meget simple eller ret komplicerede beslutningsprocesser, der går forud for adfærd.
  • Del 3 handler om forbrugerens sociale og kulturelle omverden, der sætter et solidt fingeraftryk på mange adfærdsformer og ritualer. Familien og andre former for referencegrupper bliver analyseret, herunder også betydningen af sociale on-line netværk. Denne del har en sociologisk indfaldsvinkel.
  • Del 4 er en gennemgang af de analysemetoder, som markedsføreren kan anvende for at forstå forbrugerne i relation til en specifik produktkategori. 


Bogen er fyldt med danske eksempler og cases. Den henvender sig primært til studerende på marketingorienterede HD og HA uddannelser på højere læreanstalter som f.eks. CBS, SDU, Århus Universitet/Handelshøjskole og AUC. Den vil dog også være anvendelig på uddannelsesretninger på f.eks. Mediehøjskolen, handelsskoler og handelsgymnasier, hvor forbrugerindsigt er på dagsordenen.



Fakta om Forstå Forbrugerne

Forfatter(e)Ole E. Andersen
Genre(r)Skole Og Lærebøger
UdgivelsesdatoEr udgivet
ISBN-139788759315668
ISBN-108759315660
IndbindingHæftet
SprogDansk
Udgave1
Oplag2
Sidetal244
DimensionerBredde: 17Cm - Højde: 24Cm
TagsForbrugeradfærd, Markedsføring, Forbrugere, Forbrugerpsykologi, Forstå Forbrugerne, Studiebøger, Bog

Fakta om Forstå Forbrugerne

Forfatter(e)Ole E. Andersen
Genre(r)Skole Og Lærebøger
UdgivelsesdatoEr udgivet
ISBN-139788759315668
ISBN-108759315660
IndbindingHæftet
SprogDansk
Udgave1
Oplag2
Sidetal244
DimensionerBredde: 17Cm - Højde: 24Cm
TagsForbrugeradfærd, Markedsføring, Forbrugere, Forbrugerpsykologi, Forstå Forbrugerne, Studiebøger, Bog

Mediernes anmeldelser

Kundeanmeldelser

Vær den første til at skrive en kundeanmeldelse.

Skriv anmeldelse

Det siger vores kunder27.098 anmeldelser - 5 ud af 5 stjerner

  • Lisbeth B. ChristensenLisbeth B. Christensen
    stjernestjernestjernestjernestjerne
    Levering på bare 12 timer. Helt perfekt

    Levering lynhurtig. Perfekt.

  • Nadja FremmingNadja Fremming
    stjernestjernestjernestjernestjerne
    Hurtig levering og gode priser

    Bestilte og havde mine varer 2 dage efter.

  • Karin P. HansenKarin P. Hansen
    stjernestjernestjernestjernestjerne
    Uproblematisk

    Det var nemt og gik hurtigt med at få varen hjem.

Om Gucca
  • Om os
  • Konkurrencer
  • Ledige stillinger
  • Nyhedsbrev
Kundeservice
  • Kontakt kundeservice
  • Ofte stillede spørgsmål
  • Altid 30 dages returret
  • Ordrestatus
  • Returblanket
stjernestjernestjernestjernestjerne
Trustpilot

27.098 anmeldelser - 5/5 stjerner
DankortMobilePayVisa
MastercardBankoverførselPaypalEAN