INDKØBSKURV

  • Ordrestatus
  • Log ind
  • Kundeservice
  • Om os
  • Gavekort
menuGucca.dkGå til kassen
Gucca.dk - Gå til forsiden
Bullet  Levering med omdeling 39,95 kr.      Bullet  Gratis over 599 kr.

Innovation I Danske Virksomheder - Lars Gelsing (Red.) - Bog

Af Lars Gelsing (Red.)

239,95 kr.Vejl. pris: 269,00 kr.Spar 29,05 kr. (11%)
  • +50 stk. på lager
  • Levering: 1-2 hverdage
  • 30 dages returret

Innovation handler om fornyelse, der kan kommercialiseres. Innovation er efterspurgt mange steder i økonomien – i virksomheder, i andre organisationer, i offentlige institutioner og forvaltninger. Når innovation bruges i så mange forskellige sammenhænge, risikerer begrebet at blive for udflydende. Derfor handler denne bog også om at indkredse, hvad innovation kan betyde. Forfatterne fokuserer på innovation i virksomheder. Dansk erhvervslivs historie fortæller om virksomheder, der har skabt værdi ved at udvikle nye løsninger. Nogle af disse virksomheder rager op f. eks. på grund af deres størrelse Også de mange små- og mellemstore virksomheder præsterer dog fine resultater og har ambitiøse strategier om at skabe nyt. De mange cases dækker derfor også innovation i små og mellemstore danske virksomheder.

Fakta om Innovation I Danske Virksomheder

Forfatter(e)Lars Gelsing (Red.)
Genre(r)Skole Og Lærebøger
UdgivelsesdatoEr udgivet
ISBN-139788759316771
ISBN-108759316772
IndbindingHæftet
SprogDansk
Udgave1
Sidetal178
DimensionerBredde: 15.5Cm - Højde: 23.2Cm
TagsInnovation I Danske Virksomheder, Studiebøger, Bog

Fakta om Innovation I Danske Virksomheder

Forfatter(e)Lars Gelsing (Red.)
Genre(r)Skole Og Lærebøger
UdgivelsesdatoEr udgivet
ISBN-139788759316771
ISBN-108759316772
IndbindingHæftet
SprogDansk
Udgave1
Sidetal178
DimensionerBredde: 15.5Cm - Højde: 23.2Cm
TagsInnovation I Danske Virksomheder, Studiebøger, Bog

Synopsis

Indhold: Lars Gelsing: Innovation : hvorfor, hvad og hvordan? Hvordan påvirker omgivelserne virksomheders innovation? Innovationsklemmen : en særlig udfordring for mindre virksomheder. [...] René N. Nielsen: Eksterne kilder til virksomheders produktinnovation. Reimer Ivang: Innovation og digitalisering : to sider af samme sag? Jørgen Gulddahl Rasmussen: Ledelsens arbejde med fornyelse af innovativ kapacitet. Mette Vinther Larsen: Samspillet mellem hverdagens innovationer og forretningssucces

Anmeld Innovation I Danske Virksomheder

Vores brugere har endnu ikke bedømt Innovation I Danske Virksomheder. Vær den første til at skrive en anmeldelse.

Det siger vores kunder25.644 anmeldelser - 5 ud af 5 stjerner

  • Svend B. SørensenSvend B. Sørensen
    stjernestjernestjernestjernestjerne
    Meget hurtig levering

    Nem og hurtig måde at handle på.

  • Carina-Maria S. HooseCarina-Maria S. Hoose
    stjernestjernestjernestjernestjerne
    Nemt og hurtigt

    Fik varen allerede dagen efter jeg bestilte, så det er jo perfekt.

  • Eliza BirkEliza Birk
    stjernestjernestjernestjernestjerne
    Lige som det hele skulle være

    Bestilte sen aften og modtog halvandet døgn efter.

Om Gucca
  • Om os
  • Konkurrencer
  • Ledige stillinger
  • Blog
Kundeservice
  • Kontakt kundeservice
  • Ofte stillede spørgsmål
  • Altid 30 dages returret
  • Ordrestatus
  • Returblanket
  • Nyhedsbrev
stjernestjernestjernestjernestjerne
Trustpilot

25.644 anmeldelser - 5/5 stjerner
DankortVisa/DankortMobilePayVisa
MastercardBankoverførselPaypalEAN