INDKØBSKURV

  • Ordrestatus
  • Log ind
  • Kundeservice
  • Om os
  • Gavekort
menuGucca.dkGå til kassen
Gucca.dk - Gå til forsiden
Bullet  Levering med omdeling 39,95 kr.      Bullet  Gratis over 599 kr.

Kreativ Vækst Via New Media - Christian Have - Bog

Af Christian Have

229,95 kr.Vejl. pris: 260,00 kr.Spar 30,05 kr. (12%)
  • Varen er på lager
  • Levering: 1-2 hverdage
  • 30 dages returret

I professionelt øjemed ligger værdien af de sociale medier i udvekslingen af dynamiske relationer, og det er afgørende, at vi får afklaret, hvad vi skal bruge disse til i et strategisk perspektiv. De medier, der bærer vores kommunikation, har ændret sig radikalt de seneste år – og de fortsætter med stor hast at udvikle sig. Dette vil naturligt påvirke vore organisationer og den måde, vi leder organisationerne på. Det er disse konsekvenser, potentialer og ledelsesmæssige udfordringer, som Christian Have med denne bog sætter et konkret fokus på. Et af hovedformålene med bogen er samtidig også at vise, hvordan kreativ vækst kan skabes ved at benytte sociale medier som ledelsesværktøjer – og ved proaktivt at tænke dem ind i virksomheder og organisationer generelt. Gennem en bred vifte af cases afdækkes hvilke parametre, der gør sig gældende i det sociale medieunivers. Heraf kan man uddrage tendenser, lade sig inspirere, afprøve tilgangene og generelt bruge pointerne og anvisningerne i sine egne daglige beslutningsprocesser.
Christian Have er kreativ direktør for Have Kommunikation, som han selv grundlagde i 1983. Han sidder i en lang række bestyrelser i den kreative og kulturelle verden, herunder Det Kgl. Teater, Wonderful Copenhagen og Copenhagen Jazz Festival. Han har desuden grundlagt flere tænketanke, som beskæftiger sig med områder som fremtidsforskning og sociale mediers innovation og udvikling. Han debuterede som forfatter i 2004 og står bag bøger om kommunikation, celebritykulturen og sociale medier.
IndholdsoversigtForordIntroduktionKapitel 1. Et nyt verdensbilledeKapitel 2. Toget kørerKapitel 3. Den transparente virksomhedKapitel 4. Ledelse og de sociale medierKapitel 5. Forholdet til medarbejderneKapitel 6. Branding: RIPKapitel 7. Forholdet til medierneKapitel 8. Folkets stemme – Om crowds og communitiesKapitel 9. Lederens værktøjerKapitel 10. PerspektivetNoter

Fakta om Kreativ Vækst Via New Media

Forfatter(e)Christian Have
Genre(r)Erhverv
UdgivelsesdatoEr udgivet
ISBN-139788757427219
ISBN-108757427216
IndbindingHæftet
SprogDansk
Udgave1
Oplag1
Sidetal168
DimensionerBredde: 15.4Cm - Højde: 23Cm
TagsSociale Medier, Ledelse, Strategisk Vinkel, Kreativ Vækst Via New Media, Bøger, Bog

Fakta om Kreativ Vækst Via New Media

Forfatter(e)Christian Have
Genre(r)Erhverv
UdgivelsesdatoEr udgivet
ISBN-139788757427219
ISBN-108757427216
IndbindingHæftet
SprogDansk
Udgave1
Oplag1
Sidetal168
DimensionerBredde: 15.4Cm - Højde: 23Cm
TagsSociale Medier, Ledelse, Strategisk Vinkel, Kreativ Vækst Via New Media, Bøger, Bog

Mediernes anmeldelser

Kundeanmeldelser

Vær den første til at skrive en kundeanmeldelse.

Skriv anmeldelse

Det siger vores kunder29.528 anmeldelser - 5 ud af 5 stjerner

  • Camilla SørensenCamilla Sørensen
    stjernestjernestjernestjernestjerne
    Nem og hurtig levering

    Jeg fandt hurtigt frem til de film jeg søgte, bestilte og 2 dage senere lå de 2 dvd'er jeg havde købt i min postkasse.

  • Ole R. JensenOle R. Jensen
    stjernestjernestjernestjernestjerne
    Hurtig, præcis!

    Kan helt klart anbefale Gucca.

  • Carina-Maria S. HooseCarina-Maria S. Hoose
    stjernestjernestjernestjernestjerne
    Nemt og hurtigt

    Fik varen allerede dagen efter jeg bestilte, så det er jo perfekt.

Om Gucca
  • Om os
  • Konkurrencer
  • Ledige stillinger
  • Nyhedsbrev
Kundeservice
  • Kontakt kundeservice
  • Ofte stillede spørgsmål
  • Altid 30 dages returret
  • Ordrestatus
  • Returblanket
stjernestjernestjernestjernestjerne
Trustpilot

29.528 anmeldelser - 5/5 stjerner
DankortMobilePayVisa
MastercardBankoverførselPaypalEAN