INDKØBSKURV

  • Ordrestatus
  • Log ind
  • Kundeservice
  • Om os
  • Gavekort
menuGucca.dkGå til kassen
Gucca.dk - Gå til forsiden
Bullet  Levering med omdeling 39,95 kr.      Bullet  Gratis over 599 kr.

Kreativ Vækst Via New Media - Christian Have - Bog

Af Christian Have

259,95 kr.
  • +50 stk. på lager
  • Levering: 1-2 hverdage
  • 30 dages returret

I professionelt øjemed ligger værdien af de sociale medier i udvekslingen af dynamiske relationer, og det er afgørende, at vi får afklaret, hvad vi skal bruge disse til i et strategisk perspektiv. De medier, der bærer vores kommunikation, har ændret sig radikalt de seneste år – og de fortsætter med stor hast at udvikle sig. Dette vil naturligt påvirke vore organisationer og den måde, vi leder organisationerne på. Det er disse konsekvenser, potentialer og ledelsesmæssige udfordringer, som Christian Have med denne bog sætter et konkret fokus på. Et af hovedformålene med bogen er samtidig også at vise, hvordan kreativ vækst kan skabes ved at benytte sociale medier som ledelsesværktøjer – og ved proaktivt at tænke dem ind i virksomheder og organisationer generelt. Gennem en bred vifte af cases afdækkes hvilke parametre, der gør sig gældende i det sociale medieunivers. Heraf kan man uddrage tendenser, lade sig inspirere, afprøve tilgangene og generelt bruge pointerne og anvisningerne i sine egne daglige beslutningsprocesser.
Christian Have er kreativ direktør for Have Kommunikation, som han selv grundlagde i 1983. Han sidder i en lang række bestyrelser i den kreative og kulturelle verden, herunder Det Kgl. Teater, Wonderful Copenhagen og Copenhagen Jazz Festival. Han har desuden grundlagt flere tænketanke, som beskæftiger sig med områder som fremtidsforskning og sociale mediers innovation og udvikling. Han debuterede som forfatter i 2004 og står bag bøger om kommunikation, celebritykulturen og sociale medier.
IndholdsoversigtForordIntroduktionKapitel 1. Et nyt verdensbilledeKapitel 2. Toget kørerKapitel 3. Den transparente virksomhedKapitel 4. Ledelse og de sociale medierKapitel 5. Forholdet til medarbejderneKapitel 6. Branding: RIPKapitel 7. Forholdet til medierneKapitel 8. Folkets stemme – Om crowds og communitiesKapitel 9. Lederens værktøjerKapitel 10. PerspektivetNoter

Fakta om Kreativ Vækst Via New Media

Forfatter(e)Christian Have
Genre(r)Erhverv
UdgivelsesdatoEr udgivet
ISBN-139788757427219
ISBN-108757427216
IndbindingHæftet
SprogDansk
Udgave1
Sidetal168
DimensionerBredde: 15.4Cm - Højde: 23Cm
TagsSociale Medier, Ledelse, Strategisk Vinkel, Kreativ Vækst Via New Media, Bøger, Bog

Fakta om Kreativ Vækst Via New Media

Forfatter(e)Christian Have
Genre(r)Erhverv
UdgivelsesdatoEr udgivet
ISBN-139788757427219
ISBN-108757427216
IndbindingHæftet
SprogDansk
Udgave1
Sidetal168
DimensionerBredde: 15.4Cm - Højde: 23Cm
TagsSociale Medier, Ledelse, Strategisk Vinkel, Kreativ Vækst Via New Media, Bøger, Bog

Anmeld Kreativ Vækst Via New Media

Vores brugere har endnu ikke bedømt Kreativ Vækst Via New Media. Vær den første til at skrive en anmeldelse.

Det siger vores kunder24.337 anmeldelser - 5 ud af 5 stjerner

  • Kim LarsenKim Larsen
    stjernestjernestjernestjernestjerne
    Hurtig levering

    2 dage så kom min pakke, super service:-)

  • Catharina JensenCatharina Jensen
    stjernestjernestjernestjernestjerne
    Perfekt

    Perfekt! Sparede penge ved at købe hos Gucca, samt havde mine ting dagen efter.

  • Jacqueline L. ClausenJacqueline L. Clausen
    stjernestjernestjernestjernestjerne
    Super service og hurtig levering!

    Alt er som det skal være, gode priser, god service og hurtig levering!

Om Gucca
  • Om os
  • Konkurrencer
  • Ledige stillinger
  • Blog
Kundeservice
  • Kontakt kundeservice
  • Ofte stillede spørgsmål
  • Altid 30 dages returret
  • Ordrestatus
  • Returblanket
  • Nyhedsbrev
stjernestjernestjernestjernestjerne
Trustpilot

24.337 anmeldelser - 5/5 stjerner
DankortVisa/DankortMobilePayVisa
MastercardBankoverførselPaypalEAN