INDKØBSKURV

  • Ordrestatus
  • Log ind
  • Kundeservice
  • Om os
  • Gavekort
menuGucca.dkGå til kassen
Gucca.dk - Gå til forsiden
Bullet  Levering med omdeling 39,95 kr.      Bullet  Gratis over 599 kr.
Bullet Vi bytter indtil den 31. januar

Målgruppeanalyse - Louise Harder Fischer - Bog

Af Louise Harder Fischer m.fl.

229,95 kr.
  • Ikke på lager
  • Levering: 5-15 hverdage
  • Vi bytter til 31. januar

– Lær din målgruppe at kende

Inden en virksomhed eller organisation giver sig i kast med et nyt produkt - en kaffekande, en hjemmeside, en tøjkollektion eller en sundhedskampagne - er det vigtigt, at man har vished for, at kunden/brugeren vil tage produktet til sig.

Målgruppeanalyse handler om, hvordan man på en professionel måde kan komme frem til denne afklaring. Målgruppeanalysen har et dobbelt sigte: dels skal viden om målgruppens behov og præferencer benyttes i produktudviklingen, dels er viden om målgruppens sammensætning grundlaget for virksomhedens/organisationens informationsstrategi, når produktet skal lanceres.

Målgruppeanalyse giver indblik i både de teoretiske og de metodiske redskaber til sådanne analyser - og indeholder samtidig overvejelser og diskussioner af de udfordringer, man som målgruppeanalytiker møder i praksis. Bogen indeholder en række cases, som illustrerer målgruppeanalytikerens arbejde.

Bogen henvender sig til uddannelser inden for kommunikation, markedsføring og produktudvikling. Også virksomheder og medarbejdere, der gerne vil have en dybere forståelse for og viden om deres målgruppe, kan hente viden til at afdække behov og præferencer.

Illustreret af: Per Elbke

Tegnet af: Per Elbke

Fagredaktør: Christian Viktor Rasmussen, Louise Harder Fischer

Fakta om Målgruppeanalyse

Forfatter(e)Louise Harder Fischer, Christian Viktor Rasmussen
Genre(r)Erhverv
UdgivelsesdatoEr udgivet
ISBN-139788757125207
ISBN-108757125201
IndbindingHæftet
SprogDansk
Udgave1
Oplag1
Sidetal136
TagsMålgrupper Analysemetoder Dataanalyse 9788757125207, Målgruppeanalyse, Bøger, Bog

Fakta om Målgruppeanalyse

Forfatter(e)Louise Harder Fischer, Christian Viktor Rasmussen
Genre(r)Erhverv
UdgivelsesdatoEr udgivet
ISBN-139788757125207
ISBN-108757125201
IndbindingHæftet
SprogDansk
Udgave1
Oplag1
Sidetal136
TagsMålgrupper Analysemetoder Dataanalyse 9788757125207, Målgruppeanalyse, Bøger, Bog

Synopsis

Niveau: fagligt niveau. Indføring i teoretiske og metodiske redskaber til målgruppeanalyse

Mediernes anmeldelser

Kundeanmeldelser

Vær den første til at skrive en kundeanmeldelse.

Skriv anmeldelse

Det siger vores kunder26.582 anmeldelser - 5 ud af 5 stjerner

  • Anders RefslundAnders Refslund
    stjernestjernestjernestjernestjerne
    Second to none

    God købsoplevelse uden forbehold.

  • Kim LarsenKim Larsen
    stjernestjernestjernestjernestjerne
    Hurtig levering

    2 dage så kom min pakke, super service:-)

  • Peder HjulerPeder Hjuler
    stjernestjernestjernestjernestjerne
    Perfekt

    Hurtig handel og hurtig levering! Kan anbefales!

Om Gucca
  • Om os
  • Konkurrencer
  • Ledige stillinger
  • Nyhedsbrev
Kundeservice
  • Kontakt kundeservice
  • Ofte stillede spørgsmål
  • Altid 30 dages returret
  • Ordrestatus
  • Returblanket
stjernestjernestjernestjernestjerne
Trustpilot

26.582 anmeldelser - 5/5 stjerner
DankortMobilePayVisa
MastercardBankoverførselPaypalEAN