INDKØBSKURV

  • Ordrestatus
  • Log ind
  • Kundeservice
  • Om os
  • Gavekort
menuGucca.dkGå til kassen
Gucca.dk - Gå til forsiden
Bullet  Levering med omdeling 39,95 kr.      Bullet  Gratis over 599 kr.

Målgruppeanalyse - Christian Viktor Rasmussen - Bog

Af Christian Viktor Rasmussen m.fl.

229,95 kr.
  • Ikke på lager
  • Levering: 5-15 hverdage
  • 30 dages returret

– Lær din målgruppe at kende

Inden en virksomhed eller organisation giver sig i kast med et nyt produkt - en kaffekande, en hjemmeside, en tøjkollektion eller en sundhedskampagne - er det vigtigt, at man har vished for, at kunden/brugeren vil tage produktet til sig.

Målgruppeanalyse handler om, hvordan man på en professionel måde kan komme frem til denne afklaring. Målgruppeanalysen har et dobbelt sigte: dels skal viden om målgruppens behov og præferencer benyttes i produktudviklingen, dels er viden om målgruppens sammensætning grundlaget for virksomhedens/organisationens informationsstrategi, når produktet skal lanceres.

Målgruppeanalyse giver indblik i både de teoretiske og de metodiske redskaber til sådanne analyser - og indeholder samtidig overvejelser og diskussioner af de udfordringer, man som målgruppeanalytiker møder i praksis. Bogen indeholder en række cases, som illustrerer målgruppeanalytikerens arbejde.

Bogen henvender sig til uddannelser inden for kommunikation, markedsføring og produktudvikling. Også virksomheder og medarbejdere, der gerne vil have en dybere forståelse for og viden om deres målgruppe, kan hente viden til at afdække behov og præferencer.

Illustreret af: Per Elbke

Tegnet af: Per Elbke

Fagredaktør: Christian Viktor Rasmussen, Louise Harder Fischer

Fakta om Målgruppeanalyse

Forfatter(e)Christian Viktor Rasmussen, Louise Harder Fischer
Genre(r)Erhverv
UdgivelsesdatoEr udgivet
ISBN-139788757125207
ISBN-108757125201
IndbindingHæftet
SprogDansk
Udgave1
Sidetal136
TagsMålgrupper Analysemetoder Dataanalyse 9788757125207, Målgruppeanalyse, Bøger, Bog

Fakta om Målgruppeanalyse

Forfatter(e)Christian Viktor Rasmussen, Louise Harder Fischer
Genre(r)Erhverv
UdgivelsesdatoEr udgivet
ISBN-139788757125207
ISBN-108757125201
IndbindingHæftet
SprogDansk
Udgave1
Sidetal136
TagsMålgrupper Analysemetoder Dataanalyse 9788757125207, Målgruppeanalyse, Bøger, Bog

Synopsis

Niveau: fagligt niveau. Indføring i teoretiske og metodiske redskaber til målgruppeanalyse

Anmeld Målgruppeanalyse

Vores brugere har endnu ikke bedømt Målgruppeanalyse. Vær den første til at skrive en anmeldelse.

Det siger vores kunder25.673 anmeldelser - 5 ud af 5 stjerner

  • Eliza BirkEliza Birk
    stjernestjernestjernestjernestjerne
    Lige som det hele skulle være

    Bestilte sen aften og modtog halvandet døgn efter.

  • Malene FrydMalene Fryd
    stjernestjernestjernestjernestjerne
    God kundeservice

    Jeg fik fantastisk kundeservice i forbindelse med en fejlbestilling.

  • Camilla SørensenCamilla Sørensen
    stjernestjernestjernestjernestjerne
    Nem og hurtig levering

    Jeg fandt hurtigt frem til de film jeg søgte, bestilte og 2 dage senere lå de 2 dvd'er jeg havde købt i min postkasse.

Om Gucca
  • Om os
  • Konkurrencer
  • Ledige stillinger
  • Blog
Kundeservice
  • Kontakt kundeservice
  • Ofte stillede spørgsmål
  • Altid 30 dages returret
  • Ordrestatus
  • Returblanket
  • Nyhedsbrev
stjernestjernestjernestjernestjerne
Trustpilot

25.673 anmeldelser - 5/5 stjerner
DankortVisa/DankortMobilePayVisa
MastercardBankoverførselPaypalEAN