menuGucca.dk - Logo

Moderne Markedsføring - Svend Hollensen - Bog

MODERNE MARKEDSFØRING er en lærebog i markedsføring i vores stadigt mere di­gitaliserede verden, hvor nye vilkår, udfordringer og muligheder løbende ændrer både dagligdagen og fremtiden for... Læs mere.
509,95 kr
  • Varen er på lager
  • Levering: 2-5 hverdage
  • 30 dages returret

MODERNE MARKEDSFØRING er en lærebog i markedsføring i vores stadigt mere di­gitaliserede verden, hvor nye vilkår, udfordringer og muligheder løbende ændrer både dagligdagen og fremtiden for såvel virksomheder som borgere.  TEKNOLOGI OG DIGITALISERING har påvirket alle facetter af markedsføring. Intro­duktion af online forretningsmodeller, der nemt og hurtigt forbinder udbud og efterspørgsel, datadrevne beslutninger, automatisering, hvor det er muligt, effektmålinger på KPI’er i realtid samt Internettet og specielt sociale medier har givet forbrugerne mere indsigt, indflydelse og mulighed for interaktion. Virk­somhederne har fået nye muligheder for bl. a. målrettet individualiseret pro­duktudvikling, kommunikation, dialog og effektmålinger, men samtidig nye udfordringer i form af mere bevidste, velinformerede og utålmodige kunder. Bogen inddrager både de nyeste marketingbegreber og behandler de klassiske markedsføringsteorier og -modeller ved at justere dem, hvor det er relevant i lyset af de digitale platforme, medier og kanaler. Kundernes og virksomhedernes online tilgængelighed og muligheder på di­gitale kanaler og platforme er medtænkt i alle relevante kapitler, herunder val­get af cases. PROMOTIONPARAMETEREN i alle dens moderne former er grundigt beskrevet, ana­lyseret og eksemplificeret med udgangspunkt i terminologien paid, owned og earned media. Online promotionformer og de nye implicitte reklameformater som fx branded content, influencers og native advertising er behandlet i særskil­te kapitler. DENNE 3. UDGAVE er opdateret med de nyeste trends, og den er udvidet med nye kapitler om internationalisering. Der er desuden øget fokus på forretningsfor­ståelsen med inddragelse af Business Model Canvas samt innovation og entre­preneurship. Efter introduktion og diskussion af det grundlæggende koncept om værdiska­belse for kunderne er bogen opdelt i seks dele, der logisk gennemgår alle faser i en markedsføringsindsats: • Situationsanalyse, intern og ekstern • Målsætninger og strategi, herunder segmentering • Internationalisering • Værdiskabelse gennem produkt, pris og distribution • Værdiskabelse ved kommunikation til og med markedet • Evaluering af markedsføringsindsatsen Bogen er rettet mod korte og mellemlange videregående uddannelser, fx rele­vante bachelorretninger på handelshøjskolerne, erhvervsakademiuddannelser­ne og professionsbacheloruddannelserne.

Fagredaktør: Ole E. Andersen

Sikker e-handel

Gucca har altid haft et ønske om, at handel på Internettet skal være så sikkert, billigt og hurtigt for vores kunder som overhovedet muligt.

Sikkerheden er i centrum

Online handel skal være helt sikker for vores brugere. Vi vil derfor aldrig kompromittere sikkerheden. NETS er din garanti for sikker betaling på Internettet, og vores Internet betalingsløsning er naturligvis NETS godkendt. Så online handel og betaling hos Gucca er altid forbundet med 100% sikkerhed.

Du har selvfølgelig altid 30 dages returret på dit køb

Vi giver altid 30 dages returret, og det er uanset hvilke varer, du har købt hos Gucca. Med andre ord, hvis du fortryder købet, kan du returnere varen til os, hvorefter vi sender dine penge retur. Du er naturligvis altid velkommen til at kontakte os, hvis du måtte have spørgsmål, før du returnerer en vare.

Levering - sikkert & hurtigt

Vi er klar over, at du er utålmodighed efter at få dit produkt, og vi har derfor skruet op for leveringstempoet, så produktet kommer sikkert og hurtigt frem til dig. Hvis vi er lagerførende, så vil du som regel modtage varen indenfor 1-2 hverdage. Bemærk, at du ud for hver enkelt vare altid kan følge nuværende lagerstatus. Tag fat i os hvis du alligevel måtte have spørgsmål til leveringstid eller lagerstatus for en vare.

Vælg din betaling

Der er adskillige muligheder for betaling, når du handler hos Gucca, og du vælger selvfølgelig selv, hvordan du vil foretage betaling. Du vælger bare den betalingsmulighed, der passer bedst til dig. Lige meget hvad du benytter, kan du være sikker og tryg, når du køber hos Gucca.dk Her kan du finde alle vores betalingsmuligheder. Husk på, at såfremt du benytter betalingskort, trækker vi først pengene den dag vi afsender produktet til dig.

Kundeservice - få professionel hjælp

Støder du på problemer når du besøger Gucca.dk, eller har du spørgsmål, skriver eller ringer du selvfølgelig bare til os. Kundeservice er åben på hverdage imellem kl. 10-15, og vi tager imod din henvendelse med et smil og godt humør.

Se ordren hele vejen til din adresse

Hvis du køber hos Gucca.dk, har du altid mulighed for at spore din forsendelse. Når du har betalt og modtaget din kvittering, får du mulighed for at gå ind på din personlige ordreside. På ordresiden vil du kunne se, hvornår vi har sendt dine varer. I det øjeblik produktet er på vej, modtager du leveringsinformation herom via e-mail.

Fakta

Forfatter(e)Svend Hollensen Ole E. Andersen Poul K. Faarup
Genre(r)Samfund Og Historie
UdgivelsesdatoEr udgivet
ISBN-139788741274850
ISBN-108741274850
IndbindingHæftet
SprogDansk
Udgave3
Oplag1
Sidetal880
DimensionerBredde: 18.4Cm - Højde: 24.8Cm
TagsModerne Markedsføring, Bøger, Bog

Mediernes anmeldelser

Kundeanmeldelser

Vær den første til at skrive en kundeanmeldelse.

Skriv anmeldelse

33.844 anmeldelser - 5 ud af 5 stjerner