Musik I Tv-Reklamer - Nicolai Jørgensgaard Graakjær - Bog
Indbinding: Hæftet
Musik i tv-reklamer er et stærkt kommunikativt fænomen. De fleste af os udsættes dagligt for denne musik, og vi kan ikke let lukke ørerne for den. Musik i tv-reklamer kan bl. a. fange vores... Læs mere.
49,95 kr
- Varen er på lager
- Levering: 1-2 hverdage
- 30 dages returret
Musik i tv-reklamer er et stærkt kommunikativt fænomen. De fleste af os udsættes dagligt for denne musik, og vi kan ikke let lukke ørerne for den. Musik i tv-reklamer kan bl. a. fange vores opmærksomhed, skabe hukommelse og bidrage til at karakterisere det, som reklamen forsøger at sælge. Musik i tv-reklamer er dog ikke et velundersøgt fænomen, og bogen tilbyder på den baggrund en indføring i, hvad der karakteriserer musik i tv-reklamer, og hvordan musikken kan undersøges i et tekstanalytisk perspektiv.
Se mere i:
Fakta
Forfatter(e) | Nicolai Jørgensgaard Graakjær |
---|---|
Genre(r) | Skole Og Lærebøger |
Udgivelsesdato | Er udgivet |
ISBN-13 | 9788759314869 |
ISBN-10 | 8759314869 |
Indbinding | Hæftet |
Sprog | Dansk |
Udgave | 1 |
Oplag | 1 |
Sidetal | 198 |
Dimensioner | Bredde: 17.2Cm - Højde: 24.1Cm |
Tags | Reklamemusik, Reklamepsykologi, Musikpsykologi, Tv-Reklame, Musik, Reklamer, Tekstanalyse, Musik I Tv, Studiebøger, Bog |
Niveau: fagligt niveau. En indføring i hvad der karakteriserer musik i tv-reklamer, og hvordan musikken kan undersøges i et tekstanalytisk perspektiv
Din anmeldelse af Musik I Tv-Reklamer
Mediernes anmeldelser
Kundeanmeldelser
Vær den første til at skrive en kundeanmeldelse.
product_stock_yes
product_offer_no
product_preorder_no
product_buyable_yes
product_group_bog
path__forside
path__bøger
path__skoleoglærebøger
path__nicolaijørgensgaardgraakjær
path__musikitvreklamer