menuGucca.dk - Logo

Musik I Tv-Reklamer - Nicolai Jørgensgaard Graakjær - Bog

Indbinding: Hæftet
Musik i tv-reklamer er et stærkt kommunikativt fænomen. De fleste af os udsættes dagligt for denne musik, og vi kan ikke let lukke ørerne for den. Musik i tv-reklamer kan bl. a. fange vores... Læs mere.
49,95 kr
  • Varen er på lager
  • Levering: 1-2 hverdage
  • 30 dages returret

Musik i tv-reklamer er et stærkt kommunikativt fænomen. De fleste af os udsættes dagligt for denne musik, og vi kan ikke let lukke ørerne for den. Musik i tv-reklamer kan bl. a. fange vores opmærksomhed, skabe hukommelse og bidrage til at karakterisere det, som reklamen forsøger at sælge. Musik i tv-reklamer er dog ikke et velundersøgt fænomen, og bogen tilbyder på den baggrund en indføring i, hvad der karakteriserer musik i tv-reklamer, og hvordan musikken kan undersøges i et tekstanalytisk perspektiv.

Fakta

Forfatter(e)Nicolai Jørgensgaard Graakjær
Genre(r)Skole Og Lærebøger
UdgivelsesdatoEr udgivet
ISBN-139788759314869
ISBN-108759314869
IndbindingHæftet
SprogDansk
Udgave1
Oplag1
Sidetal198
DimensionerBredde: 17.2Cm - Højde: 24.1Cm
TagsReklamemusik, Reklamepsykologi, Musikpsykologi, Tv-Reklame, Musik, Reklamer, Tekstanalyse, Musik I Tv, Studiebøger, Bog


Niveau: fagligt niveau. En indføring i hvad der karakteriserer musik i tv-reklamer, og hvordan musikken kan undersøges i et tekstanalytisk perspektiv

Mediernes anmeldelser

Kundeanmeldelser

Vær den første til at skrive en kundeanmeldelse.

Skriv anmeldelse