menuGucca.dk - Logo

Organisationers Købsadfærd I Grundtræk - Mogens Bjerre - Bog

Forlaget skriver: En af de vigtigste forudsætninger for en effektiv markedsføring er en tilstrækkelig viden om potentielle kunders købsadfærd - det er dog et vanskeligt og forskelligartet marked... Læs mere.
219,95 kr
  • Varen er på lager
  • Levering: 1-2 hverdage
  • 30 dages returret

Forlaget skriver:
En af de vigtigste forudsætninger for en effektiv markedsføring er en tilstrækkelig viden om potentielle kunders købsadfærd - det er dog et vanskeligt og forskelligartet marked at manøvrere rundt i. 

Business-to-business markedsføring eller markedsføring på det organisatoriske marked, har i de senere år været centrum for opmærksomheden fra både praktikere og teoretikere. Årsagen er næppe, at markedets relative betydning er vokset - det har altid været stort - men snarere, at både praktikere og teoretikere har fået øjnene op for, hvilke spændende problemer og udfordringer for markedsføringen, markedet rummer.

I Organisationers købsadfærd i grundtræk præsenteres de grundlæggende begreber og de vigtigste teorier om organisatorisk købsadfærd.

Fakta

Forfatter(e)Mogens Bjerre Ricky Wilke
Genre(r)Samfund Og Historie
UdgivelsesdatoEr udgivet
ISBN-139788759310403
ISBN-108759310405
IndbindingHæftet
SprogDansk
Udgave6
Oplag4
Sidetal211
DimensionerBredde: 14.7Cm - Højde: 21Cm
TagsOrganisationer, Virksomheder, Køb, Organisationers Købsadfærd I Grundtræk, Bøger, Bog


Mediernes anmeldelser

Kundeanmeldelser

Vær den første til at skrive en kundeanmeldelse.

Skriv anmeldelse