Organisationers Købsadfærd I Grundtræk - Mogens Bjerre - Bog
- Varen er på lager
- Levering: 1-2 hverdage
- 30 dages returret
Forlaget skriver:
En af de vigtigste forudsætninger for en effektiv markedsføring er en tilstrækkelig viden om potentielle kunders købsadfærd - det er dog et vanskeligt og forskelligartet marked at manøvrere rundt i.
Business-to-business markedsføring eller markedsføring på det organisatoriske marked, har i de senere år været centrum for opmærksomheden fra både praktikere og teoretikere. Årsagen er næppe, at markedets relative betydning er vokset - det har altid været stort - men snarere, at både praktikere og teoretikere har fået øjnene op for, hvilke spændende problemer og udfordringer for markedsføringen, markedet rummer.
I Organisationers købsadfærd i grundtræk præsenteres de grundlæggende begreber og de vigtigste teorier om organisatorisk købsadfærd.
Fakta
Forfatter(e) | Mogens Bjerre Ricky Wilke |
---|---|
Genre(r) | Samfund Og Historie |
Udgivelsesdato | Er udgivet |
ISBN-13 | 9788759310403 |
ISBN-10 | 8759310405 |
Indbinding | Hæftet |
Sprog | Dansk |
Udgave | 6 |
Oplag | 5 |
Sidetal | 211 |
Dimensioner | Bredde: 14.7Cm - Højde: 21Cm |
Tags | Organisationer, Virksomheder, Køb, Organisationers Købsadfærd I Grundtræk, Bøger, Bog |
Din anmeldelse af Organisationers Købsadfærd I Grundtræk
Mediernes anmeldelser
Kundeanmeldelser
Vær den første til at skrive en kundeanmeldelse.