INDKØBSKURV

  • Ordrestatus
  • Log ind
  • Kundeservice
  • Om os
  • Gavekort
menuGucca.dkGå til kassen
Gucca.dk - Gå til forsiden
Bullet  Levering med omdeling 39,95 kr.      Bullet  Gratis over 599 kr.

Reguleringen Af Skjult Reklame Indenfor Interaktive Medier Samt Tv-Mediet, Med Særlig Henblik På Produktplacering - Karina Hjermitslev - Bog

Af Karina Hjermitslev

119,95 kr.
  • Ikke på lager
  • Levering: 3-15 hverdage
  • 30 dages returret

Bogen retter fokus mod interaktiv samt audiovisuel kommunikation i forbindelse med behandlingen af skjult reklame. 

Den 26. maj 2010 blev der indgået ny fireårig mediepolitisk aftale mellem regeringen, Dansk Folkeparti og Liberal Alliance. Et af elementerne i denne aftale er, at der åbnes op for muligheden for produktplacering i dansk TV.

Dette politiske tiltag har givet anledning til kritik fra, blandt andet, Forbrugerrådet, hvorfor bogen forsøger at sammenholde de typer af markedsføring, som, på grund af deres facon, minder om produktplacering. På den måde kan der, til en vis grænse, redegøres for hvilke principper, der anvendes ved behandlingen af disse typer sager.

Samtidig vil dette kunne belyse, hvilke justeringer der skal foretages i forhold til behandlingen af afgørelser om produktplacering, samt om der vil være behov for yderligere retningslinjer fra lovgivningsmagtens side.

Fakta om Reguleringen Af Skjult Reklame Indenfor Interaktive Medier Samt Tv-Mediet, Med Særlig Henblik På Produktplacering

Forfatter(e)Karina Hjermitslev
Genre(r)Samfund Og Historie
UdgivelsesdatoEr udgivet
ISBN-139788771146554
ISBN-108792673031
IndbindingPaperback
SprogDansk
Udgave1
Oplag1
Sidetal92
DimensionerBredde: 14.8Cm - Højde: 21Cm
TagsReklame, Medier, Tv, Produktplacering, Product Placement, Reguleringen Af Skjult Reklame Indenfor Interaktive Medier Samt Tv, Bøger, Bog

Fakta om Reguleringen Af Skjult Reklame Indenfor Interaktive Medier Samt Tv-Mediet, Med Særlig Henblik På Produktplacering

Forfatter(e)Karina Hjermitslev
Genre(r)Samfund Og Historie
UdgivelsesdatoEr udgivet
ISBN-139788771146554
ISBN-108792673031
IndbindingPaperback
SprogDansk
Udgave1
Oplag1
Sidetal92
DimensionerBredde: 14.8Cm - Højde: 21Cm
TagsReklame, Medier, Tv, Produktplacering, Product Placement, Reguleringen Af Skjult Reklame Indenfor Interaktive Medier Samt Tv, Bøger, Bog

Mediernes anmeldelser

Kundeanmeldelser

Vær den første til at skrive en kundeanmeldelse.

Skriv anmeldelse

Det siger vores kunder28.792 anmeldelser - 5 ud af 5 stjerner

  • Anne ØsterbyAnne Østerby
    stjernestjernestjernestjernestjerne
    Lynhurtig levering og stort udvalg

    Alt var som forventet. Sjældent at du kan købe 23 gode dvd´er til 500 kr. Også hurtig levering.... så nu skal der ses film.

  • Malene FrydMalene Fryd
    stjernestjernestjernestjernestjerne
    God kundeservice

    Jeg fik fantastisk kundeservice i forbindelse med en fejlbestilling.

  • Torben PoulsenTorben Poulsen
    stjernestjernestjernestjernestjerne
    Fin service

    Købte en DAB-radio på vegne af min svigerinde, som imidlertidig, straks efter bestillingen var afgivet, fortrød købet. I en mail bad jeg om at få annulleret købet, og det fik jeg en hurtig og venlig bekræftelse på.

Om Gucca
  • Om os
  • Konkurrencer
  • Ledige stillinger
  • Nyhedsbrev
Kundeservice
  • Kontakt kundeservice
  • Ofte stillede spørgsmål
  • Altid 30 dages returret
  • Ordrestatus
  • Returblanket
stjernestjernestjernestjernestjerne
Trustpilot

28.792 anmeldelser - 5/5 stjerner
DankortMobilePayVisa
MastercardBankoverførselPaypalEAN