INDKØBSKURV

  • Ordrestatus
  • Log ind
  • Kundeservice
  • Om os
  • Gavekort
menuGucca.dkGå til kassen
Gucca.dk - Gå til forsiden
Bullet  5/5 på Trustpilot     Bullet  Gratis levering ved køb over 599 kr.
Bullet Vi bytter indtil den 31. januar

Reguleringen Af Skjult Reklame Indenfor Interaktive Medier Samt Tv-Mediet, Med Særlig Henblik På Produktplacering - Karina Hjermitslev - Bog

Af Karina Hjermitslev

119,95 kr.
  • Ikke på lager
  • Levering: 3-15 hverdage
  • Vi bytter til 31. januar

Bogen retter fokus mod interaktiv samt audiovisuel kommunikation i forbindelse med behandlingen af skjult reklame. 

Den 26. maj 2010 blev der indgået ny fireårig mediepolitisk aftale mellem regeringen, Dansk Folkeparti og Liberal Alliance. Et af elementerne i denne aftale er, at der åbnes op for muligheden for produktplacering i dansk TV.

Dette politiske tiltag har givet anledning til kritik fra, blandt andet, Forbrugerrådet, hvorfor bogen forsøger at sammenholde de typer af markedsføring, som, på grund af deres facon, minder om produktplacering. På den måde kan der, til en vis grænse, redegøres for hvilke principper, der anvendes ved behandlingen af disse typer sager.

Samtidig vil dette kunne belyse, hvilke justeringer der skal foretages i forhold til behandlingen af afgørelser om produktplacering, samt om der vil være behov for yderligere retningslinjer fra lovgivningsmagtens side.

Fakta om Reguleringen Af Skjult Reklame Indenfor Interaktive Medier Samt Tv-Mediet, Med Særlig Henblik På Produktplacering

Forfatter(e)Karina Hjermitslev
Genre(r)Samfund Og Historie
UdgivelsesdatoEr udgivet
ISBN-139788771146554
ISBN-108792673031
IndbindingPaperback
SprogDansk
Udgave1
Oplag1
Sidetal92
DimensionerBredde: 14.8Cm - Højde: 21Cm
TagsReklame, Medier, Tv, Produktplacering, Product Placement, Reguleringen Af Skjult Reklame Indenfor Interaktive Medier Samt Tv, Bøger, Bog

Fakta om Reguleringen Af Skjult Reklame Indenfor Interaktive Medier Samt Tv-Mediet, Med Særlig Henblik På Produktplacering

Forfatter(e)Karina Hjermitslev
Genre(r)Samfund Og Historie
UdgivelsesdatoEr udgivet
ISBN-139788771146554
ISBN-108792673031
IndbindingPaperback
SprogDansk
Udgave1
Oplag1
Sidetal92
DimensionerBredde: 14.8Cm - Højde: 21Cm
TagsReklame, Medier, Tv, Produktplacering, Product Placement, Reguleringen Af Skjult Reklame Indenfor Interaktive Medier Samt Tv, Bøger, Bog

Mediernes anmeldelser

Kundeanmeldelser

Vær den første til at skrive en kundeanmeldelse.

Skriv anmeldelse

Det siger vores kunder30.484 anmeldelser - 5 ud af 5 stjerner

  • Rikke M. HedegaardRikke M. Hedegaard
    stjernestjernestjernestjernestjerne
    Lækker hurtig levering

    Ikke andet end 5 stjerner herfra. Billigt - nemt at finde det man leder efter på hjemmesiden og hurtig levering.

  • Kim LarsenKim Larsen
    stjernestjernestjernestjernestjerne
    Hurtig levering

    2 dage så kom min pakke, super service:-)

  • Nadja FremmingNadja Fremming
    stjernestjernestjernestjernestjerne
    Hurtig levering og gode priser

    Bestilte og havde mine varer 2 dage efter.

Om Gucca
  • Om os
  • Konkurrencer
  • Ledige stillinger
  • Nyhedsbrev
Kundeservice
  • Kontakt kundeservice
  • Ofte stillede spørgsmål
  • Altid 30 dages returret
  • Ordrestatus
  • Returblanket
stjernestjernestjernestjernestjerne
Trustpilot

30.484 anmeldelser - 5/5 stjerner
DankortMobilePayVisa
MastercardBankoverførselPaypalEAN