INDKØBSKURV

  • Ordrestatus
  • Log ind
  • Kundeservice
  • Om os
  • Gavekort
menuGucca.dkGå til kassen
Gucca.dk - Gå til forsiden
Bullet  Levering med omdeling 39,95 kr.      Bullet  Gratis over 599 kr.

Reguleringen Af Skjult Reklame Indenfor Interaktive Medier Samt Tv-Mediet, Med Særlig Henblik På Produktplacering - Karina Hjermitslev - Bog

Af Karina Hjermitslev

119,95 kr.
  • Ikke på lager
  • Levering: 3-15 hverdage
  • 30 dages returret
reguleringen af skjult reklame indenfor interaktive medier samt tv-mediet, med særlig henblik på produktplacering - bog

Bogen retter fokus mod interaktiv samt audiovisuel kommunikation i forbindelse med behandlingen af skjult reklame. 

Den 26. maj 2010 blev der indgået ny fireårig mediepolitisk aftale mellem regeringen, Dansk Folkeparti og Liberal Alliance. Et af elementerne i denne aftale er, at der åbnes op for muligheden for produktplacering i dansk TV.

Dette politiske tiltag har givet anledning til kritik fra, blandt andet, Forbrugerrådet, hvorfor bogen forsøger at sammenholde de typer af markedsføring, som, på grund af deres facon, minder om produktplacering. På den måde kan der, til en vis grænse, redegøres for hvilke principper, der anvendes ved behandlingen af disse typer sager.

Samtidig vil dette kunne belyse, hvilke justeringer der skal foretages i forhold til behandlingen af afgørelser om produktplacering, samt om der vil være behov for yderligere retningslinjer fra lovgivningsmagtens side.

Fakta om Reguleringen Af Skjult Reklame Indenfor Interaktive Medier Samt Tv-Mediet, Med Særlig Henblik På Produktplacering

Forfatter(e)Karina Hjermitslev
Genre(r)Samfund Og Historie
UdgivelsesdatoEr udgivet
ISBN-139788771146554
ISBN-108792673031
IndbindingPaperback
SprogDansk
Udgave1
Sidetal92
DimensionerBredde: 14.8Cm - Højde: 21Cm
TagsReklame, Medier, Tv, Produktplacering, Product Placement, Reguleringen Af Skjult Reklame Indenfor Interaktive Medier Samt Tv, Bøger, Bog

Fakta om Reguleringen Af Skjult Reklame Indenfor Interaktive Medier Samt Tv-Mediet, Med Særlig Henblik På Produktplacering

Forfatter(e)Karina Hjermitslev
Genre(r)Samfund Og Historie
UdgivelsesdatoEr udgivet
ISBN-139788771146554
ISBN-108792673031
IndbindingPaperback
SprogDansk
Udgave1
Sidetal92
DimensionerBredde: 14.8Cm - Højde: 21Cm
TagsReklame, Medier, Tv, Produktplacering, Product Placement, Reguleringen Af Skjult Reklame Indenfor Interaktive Medier Samt Tv, Bøger, Bog

Anmeld Skriv en anmeldelse

Vores brugere har endnu ikke bedømt Reguleringen Af Skjult Reklame Indenfor Interaktive Medier Samt Tv-Mediet, Med Særlig Henblik På Produktplacering. Vær den første til at skrive en anmeldelse.

Det siger vores kunder25.865 anmeldelser - 5 ud af 5 stjerner

  • Kim LarsenKim Larsen
    stjernestjernestjernestjernestjerne
    Hurtig levering

    2 dage så kom min pakke, super service:-)

  • Anders RefslundAnders Refslund
    stjernestjernestjernestjernestjerne
    Second to none

    God købsoplevelse uden forbehold.

  • Leif K. KristiansenLeif K. Kristiansen
    stjernestjernestjernestjernestjerne
    Flot leveret, og flot kvalitet

    En ærlig og flot udstyret levering. Absolut en kvalitets partner med en udsigt til flere leveringer til mig!

Om Gucca
  • Om os
  • Konkurrencer
  • Ledige stillinger
  • Blog
Kundeservice
  • Kontakt kundeservice
  • Ofte stillede spørgsmål
  • Altid 30 dages returret
  • Ordrestatus
  • Returblanket
  • Nyhedsbrev
stjernestjernestjernestjernestjerne
Trustpilot

25.865 anmeldelser - 5/5 stjerner
DankortMobilePayVisa
MastercardBankoverførselPaypalEAN