Black Weekend: Vanvittige tilbud hele weekenden - Kun så længe lager haves
Gå til Black Weekend

INDKØBSKURV

  • Ordrestatus
  • Log ind
  • Kundeservice
  • Om os
  • Gavekort
menuGucca.dkGå til kassen
Gucca.dk - Gå til forsiden
Bullet  Levering med omdeling 39,95 kr.      Bullet  Gratis over 599 kr.
Bullet Vi bytter indtil den 31. januar

Service- Og Oplevelsesøkonomi - Lise Lyck - Bog

Af Lise Lyck

259,95 kr.Vejl. pris: 278,00 kr.Spar 18,05 kr. (6%)
  • +50 stk. på lager
  • Levering: 2-5 hverdage
  • Vi bytter til 31. januar

– I teori og praksis

  I højtudviklede, rige samfund udgør tjenesteproduktion i dag ca. 70 procent eller mere af BNP. Service- og oplevelsesøkonomi i teori og praksis omhandler beslutninger af økonomisk betydning vedrørende produktion af og investeringer i tjenester. Økonomisk teori er især udviklet i relation til vareproduktion, og tjenester har teoretisk set været behandlet på samme måde som varer. Det er nødvendigt at skelne mellem varer og tjenester, da det har betydning for produktionsplanlægning, prisfastsættelse, timing, frontpersonalets uddannelse og adfærd, marketing, strategi samt organisation. Læseren får her en grundig introduktion til servicebegrebet i hhv. private og offentlige virksomheder, centrale økonomiske og strategiske teorier samt servicemarketing og -management. Bogen giver desuden en gennemgang af begreber og modeller i forbindelse med oplevelsesøkonomi, hvor forfatteren klarlægger forskelle og uligheder. Ligeledes illustreres det, hvordan der i praksis kan opereres med oplevelsesøkonomi. Bogens målgruppe er studerende på videregående uddannelser, men den er også relevant for praktikere, der søger inspiration i deres daglige arbejde med service- og oplevelsesøkonomi samt for folk, der ønsker at vide, hvad service- og oplevelsesøkonomi egentlig er. r her en grundig introduktion til servicebegrebet i hhv. private og offentlige virksomheder, centrale økonomiske og strategiske teorier samt servicemarketing og -management. Bogen introducerer desuden begreber og modeller i relation til oplevelsesøkonomi. Målgruppen er studerende på videregående uddannelser, men den er også relevant for praktikere, der søger inspiration i deres daglige arbejde med service- og oplevelsesøkonomi.

Omslagsgrafiker: Lisbeth Neigaard

Fakta om Service- Og Oplevelsesøkonomi

Forfatter(e)Lise Lyck
Genre(r)Samfund Og Historie
UdgivelsesdatoEr udgivet
ISBN-139788776752064
ISBN-108776752062
IndbindingHæftet
SprogDansk
Udgave1
Oplag1
Sidetal248
DimensionerBredde: 17.3Cm - Højde: 24.1Cm
TagsService, Bøger, Bog

Fakta om Service- Og Oplevelsesøkonomi

Forfatter(e)Lise Lyck
Genre(r)Samfund Og Historie
UdgivelsesdatoEr udgivet
ISBN-139788776752064
ISBN-108776752062
IndbindingHæftet
SprogDansk
Udgave1
Oplag1
Sidetal248
DimensionerBredde: 17.3Cm - Højde: 24.1Cm
TagsService, Bøger, Bog

Mediernes anmeldelser

Kundeanmeldelser

Vær den første til at skrive en kundeanmeldelse.

Skriv anmeldelse

Det siger vores kunder26.657 anmeldelser - 5 ud af 5 stjerner

  • Benjamin KrogsgaardBenjamin Krogsgaard
    stjernestjernestjernestjernestjerne
    Fik hvad jeg bestilte

    Hurtig og god service.

  • Catharina JensenCatharina Jensen
    stjernestjernestjernestjernestjerne
    Perfekt

    Perfekt! Sparede penge ved at købe hos Gucca, samt havde mine ting dagen efter.

  • Margit Ø. AndersenMargit Ø. Andersen
    stjernestjernestjernestjernestjerne
    Hurtig levering

    Kan kun anbefale Gucca. De har en super hurtig levering. Alt var perfekt ved modtagelsen. Så det er ikke sidste gang, jeg handler der.

Om Gucca
  • Om os
  • Konkurrencer
  • Ledige stillinger
  • Nyhedsbrev
Kundeservice
  • Kontakt kundeservice
  • Ofte stillede spørgsmål
  • Altid 30 dages returret
  • Ordrestatus
  • Returblanket
stjernestjernestjernestjernestjerne
Trustpilot

26.657 anmeldelser - 5/5 stjerner
DankortMobilePayVisa
MastercardBankoverførselPaypalEAN