INDKØBSKURV

  • Ordrestatus
  • Log ind
  • Kundeservice
  • Om os
  • Gavekort
menuGucca.dkGå til kassen
Gucca.dk - Gå til forsiden
Bullet  Levering med omdeling 39,95 kr.      Bullet  Gratis over 599 kr.

Service- Og Oplevelsesøkonomi - Lise Lyck - Bog

Af Lise Lyck

279,95 kr.
  • +50 stk. på lager
  • Levering: 2-5 hverdage
  • 30 dages returret

– I teori og praksis

  I højtudviklede, rige samfund udgør tjenesteproduktion i dag ca. 70 procent eller mere af BNP. Service- og oplevelsesøkonomi i teori og praksis omhandler beslutninger af økonomisk betydning vedrørende produktion af og investeringer i tjenester. Økonomisk teori er især udviklet i relation til vareproduktion, og tjenester har teoretisk set været behandlet på samme måde som varer. Det er nødvendigt at skelne mellem varer og tjenester, da det har betydning for produktionsplanlægning, prisfastsættelse, timing, frontpersonalets uddannelse og adfærd, marketing, strategi samt organisation. Læseren får her en grundig introduktion til servicebegrebet i hhv. private og offentlige virksomheder, centrale økonomiske og strategiske teorier samt servicemarketing og -management. Bogen giver desuden en gennemgang af begreber og modeller i forbindelse med oplevelsesøkonomi, hvor forfatteren klarlægger forskelle og uligheder. Ligeledes illustreres det, hvordan der i praksis kan opereres med oplevelsesøkonomi. Bogens målgruppe er studerende på videregående uddannelser, men den er også relevant for praktikere, der søger inspiration i deres daglige arbejde med service- og oplevelsesøkonomi samt for folk, der ønsker at vide, hvad service- og oplevelsesøkonomi egentlig er. r her en grundig introduktion til servicebegrebet i hhv. private og offentlige virksomheder, centrale økonomiske og strategiske teorier samt servicemarketing og -management. Bogen introducerer desuden begreber og modeller i relation til oplevelsesøkonomi. Målgruppen er studerende på videregående uddannelser, men den er også relevant for praktikere, der søger inspiration i deres daglige arbejde med service- og oplevelsesøkonomi.

Omslagsgrafiker: Lisbeth Neigaard

Fakta om Service- Og Oplevelsesøkonomi

Forfatter(e)Lise Lyck
Genre(r)Samfund Og Historie
UdgivelsesdatoEr udgivet
ISBN-139788776752064
ISBN-108776752062
IndbindingHæftet
SprogDansk
Udgave1
Sidetal248
DimensionerBredde: 17.3Cm - Højde: 24.1Cm
TagsService, Bøger, Bog

Fakta om Service- Og Oplevelsesøkonomi

Forfatter(e)Lise Lyck
Genre(r)Samfund Og Historie
UdgivelsesdatoEr udgivet
ISBN-139788776752064
ISBN-108776752062
IndbindingHæftet
SprogDansk
Udgave1
Sidetal248
DimensionerBredde: 17.3Cm - Højde: 24.1Cm
TagsService, Bøger, Bog

Anmeld Service- Og Oplevelsesøkonomi

Vores brugere har endnu ikke bedømt Service- Og Oplevelsesøkonomi. Vær den første til at skrive en anmeldelse.

Det siger vores kunder24.337 anmeldelser - 5 ud af 5 stjerner

  • Torben PoulsenTorben Poulsen
    stjernestjernestjernestjernestjerne
    Fin service

    Købte en DAB-radio på vegne af min svigerinde, som imidlertidig, straks efter bestillingen var afgivet, fortrød købet. I en mail bad jeg om at få annulleret købet, og det fik jeg en hurtig og venlig bekræftelse på.

  • Eliza BirkEliza Birk
    stjernestjernestjernestjernestjerne
    Lige som det hele skulle være

    Bestilte sen aften og modtog halvandet døgn efter.

  • Kim LarsenKim Larsen
    stjernestjernestjernestjernestjerne
    Hurtig levering

    2 dage så kom min pakke, super service:-)

Om Gucca
  • Om os
  • Konkurrencer
  • Ledige stillinger
  • Blog
Kundeservice
  • Kontakt kundeservice
  • Ofte stillede spørgsmål
  • Altid 30 dages returret
  • Ordrestatus
  • Returblanket
  • Nyhedsbrev
stjernestjernestjernestjernestjerne
Trustpilot

24.337 anmeldelser - 5/5 stjerner
DankortVisa/DankortMobilePayVisa
MastercardBankoverførselPaypalEAN