INDKØBSKURV

  • Ordrestatus
  • Log ind
  • Kundeservice
  • Om os
  • Gavekort
menuGucca.dkGå til kassen
Gucca.dk - Gå til forsiden
Bullet  Levering med omdeling 39,95 kr.      Bullet  Gratis over 599 kr.

Service- Og Oplevelsesøkonomi - Lise Lyck - Bog

Af Lise Lyck

239,95 kr.Før: 259,95 kr.Spar 20,00 kr. (8%)
  • Varen er på lager
  • Levering: 2-5 hverdage
  • 30 dages returret

– I teori og praksis

  I højtudviklede, rige samfund udgør tjenesteproduktion i dag ca. 70 procent eller mere af BNP. Service- og oplevelsesøkonomi i teori og praksis omhandler beslutninger af økonomisk betydning vedrørende produktion af og investeringer i tjenester. Økonomisk teori er især udviklet i relation til vareproduktion, og tjenester har teoretisk set været behandlet på samme måde som varer. Det er nødvendigt at skelne mellem varer og tjenester, da det har betydning for produktionsplanlægning, prisfastsættelse, timing, frontpersonalets uddannelse og adfærd, marketing, strategi samt organisation. Læseren får her en grundig introduktion til servicebegrebet i hhv. private og offentlige virksomheder, centrale økonomiske og strategiske teorier samt servicemarketing og -management. Bogen giver desuden en gennemgang af begreber og modeller i forbindelse med oplevelsesøkonomi, hvor forfatteren klarlægger forskelle og uligheder. Ligeledes illustreres det, hvordan der i praksis kan opereres med oplevelsesøkonomi. Bogens målgruppe er studerende på videregående uddannelser, men den er også relevant for praktikere, der søger inspiration i deres daglige arbejde med service- og oplevelsesøkonomi samt for folk, der ønsker at vide, hvad service- og oplevelsesøkonomi egentlig er. r her en grundig introduktion til servicebegrebet i hhv. private og offentlige virksomheder, centrale økonomiske og strategiske teorier samt servicemarketing og -management. Bogen introducerer desuden begreber og modeller i relation til oplevelsesøkonomi. Målgruppen er studerende på videregående uddannelser, men den er også relevant for praktikere, der søger inspiration i deres daglige arbejde med service- og oplevelsesøkonomi.

Omslagsgrafiker: Lisbeth Neigaard

Fakta om Service- Og Oplevelsesøkonomi

Forfatter(e)Lise Lyck
Genre(r)Samfund Og Historie
UdgivelsesdatoEr udgivet
ISBN-139788776752064
ISBN-108776752062
IndbindingHæftet
SprogDansk
Udgave1
Oplag1
Sidetal248
DimensionerBredde: 17.3Cm - Højde: 24.1Cm
TagsService, Bøger, Bog

Fakta om Service- Og Oplevelsesøkonomi

Forfatter(e)Lise Lyck
Genre(r)Samfund Og Historie
UdgivelsesdatoEr udgivet
ISBN-139788776752064
ISBN-108776752062
IndbindingHæftet
SprogDansk
Udgave1
Oplag1
Sidetal248
DimensionerBredde: 17.3Cm - Højde: 24.1Cm
TagsService, Bøger, Bog

Mediernes anmeldelser

Kundeanmeldelser

Vær den første til at skrive en kundeanmeldelse.

Skriv anmeldelse

Det siger vores kunder28.620 anmeldelser - 5 ud af 5 stjerner

  • Leif K. KristiansenLeif K. Kristiansen
    stjernestjernestjernestjernestjerne
    Flot leveret, og flot kvalitet

    En ærlig og flot udstyret levering. Absolut en kvalitets partner med en udsigt til flere leveringer til mig!

  • Lisbeth AndersenLisbeth Andersen
    stjernestjernestjernestjernestjerne
    Helt i top!

    Kan klart anbefales! Nemt og hurtigt!

  • Jacqueline L. ClausenJacqueline L. Clausen
    stjernestjernestjernestjernestjerne
    Super service og hurtig levering!

    Alt er som det skal være, gode priser, god service og hurtig levering!

Om Gucca
  • Om os
  • Konkurrencer
  • Ledige stillinger
  • Nyhedsbrev
Kundeservice
  • Kontakt kundeservice
  • Ofte stillede spørgsmål
  • Altid 30 dages returret
  • Ordrestatus
  • Returblanket
stjernestjernestjernestjernestjerne
Trustpilot

28.620 anmeldelser - 5/5 stjerner
DankortMobilePayVisa
MastercardBankoverførselPaypalEAN