Strategizing - Kontekstuel Virksomhedsteori - Claus Nygaard - Bog
- Varen er på lager
- Levering: 1-2 hverdage
- 30 dages returret
Strategizing - kontekstuel virksomhedsteori introducerer læseren til en række nyere og kontekstuelle virksomhedsteorier og analysemodeller, der alle anskueliggør fænomenet strategizing - virksomhedens måde at indgå i samspil med sin kontekst på.
Med disse teorier og modeller placerer bogen sig i brudfladerne mellem økonomisk teori, organisationsteori og sociologi - også kaldet økonomisk sociologi.
3. udgaven indeholder væsentlige ændringer og forbedringer i forhold til de forrige udgaver.
Disse reflekterer erfaringer fra undervisning med bogen på flere uddannelser på CBS og på andre universiteter og handelshøjskoler.
Således er indholdet i mange kapitler omarbejdet betragteligt med uddybninger af indholdet og tilføjelser af nye afsnit.
Der er også kommet nye cases til og ældre cases er blevet ajourført.
Fakta
Forfatter(e) | Claus Nygaard |
---|---|
Genre(r) | Samfund Og Historie |
Udgivelsesdato | Er udgivet |
ISBN-13 | 9788759308981 |
ISBN-10 | 8759308982 |
Indbinding | Hæftet |
Sprog | Dansk |
Udgave | 3 |
Oplag | 3 |
Sidetal | 382 |
Dimensioner | Bredde: 15.4Cm - Højde: 23Cm |
Tags | Strategizing, Bøger, Bog |
Din anmeldelse af Strategizing - Kontekstuel Virksomhedsteori
Kundeanmeldelser af produktet
Skriv anmeldelse