• Vi bytter til den 31. januar
  • "Fremragende" på Trustpilot - 43.883 anmeldelser
  • Gratis levering over 799 kr.
menuGucca.dk - Logo
BytteretVi bytter alle varer til den 31. januar

Strategizing - Kontekstuel Virksomhedsteori - Claus Nygaard - Bog

1 anmeldelse - Indbinding: Hæftet
Strategizing - kontekstuel virksomhedsteori introducerer læseren til en række nyere og kontekstuelle virksomhedsteorier og analysemodeller, der alle anskueliggør fænomenet strategizing -... Læs mere.
359,95 kr
  • Varen er på lager
  • Levering: 1-2 hverdage
  • Vi bytter til 31. januar

Strategizing - kontekstuel virksomhedsteori introducerer læseren til en række nyere og kontekstuelle virksomhedsteorier og analysemodeller, der alle anskueliggør fænomenet strategizing - virksomhedens måde at indgå i samspil med sin kontekst på. 

Med disse teorier og modeller placerer bogen sig i brudfladerne mellem økonomisk teori, organisationsteori og sociologi - også kaldet økonomisk sociologi. 

3. udgaven indeholder væsentlige ændringer og forbedringer i forhold til de forrige udgaver.

Disse reflekterer erfaringer fra undervisning med bogen på flere uddannelser på CBS og på andre universiteter og handelshøjskoler. 

Således er indholdet i mange kapitler omarbejdet betragteligt med uddybninger af indholdet og tilføjelser af nye afsnit. 

Der er også kommet nye cases til og ældre cases er blevet ajourført.

Fakta

SerieSociologi
Forfatter(e)Claus Nygaard
Genre(r)Samfund Og Historie
UdgivelsesdatoEr udgivet
ISBN-139788759308981
ISBN-108759308982
IndbindingHæftet
SprogDansk
Udgave3
Oplag3
Sidetal382
DimensionerBredde: 15.4Cm - Højde: 23Cm
GenvejeSociologi - Bøger
TagsStrategizing, Bøger, Bog



Kundeanmeldelser af produktet

Vores brugere har bedømt Strategizing - Kontekstuel Virksomhedsteori Bog til 5 ud af 5 stjerner - baseret på 1 bedømmelse og 0 anmeldelse

Skriv anmeldelse

    Mediernes anmeldelser