INDKØBSKURV

  • Ordrestatus
  • Log ind
  • Kundeservice
  • Om os
  • Gavekort
menuGucca.dkGå til kassen
Gucca.dk - Gå til forsiden
Bullet  Levering med omdeling 39,95 kr.      Bullet  Gratis over 599 kr.

Oplevelsesdesign - Christian Jantzen - Bog

Af Christian Jantzen m.fl.

299,95 kr.
  • +50 stk. på lager
  • Levering: 1-2 hverdage
  • 30 dages returret
oplevelsesdesign - bog
Denne bog viser, hvordan forretningskoncepter kan tilrettelægges, så de tilbyder kunderne mulighed for udviklende oplevelser. Dette sker ved hjælp af en række eksemplariske cases: fra Heineken Experience til indkøbscentre i New York og Wien, fra McDonald’s til Madeleines Madteater, fra Prada og Apple Store til Mercedes og Autostadt. Bogen tilbyder således begreber, teorier og analytiske værktøjer både til de læsere, der vil blive bedre til at forstå, hvad gode oplevelser er, og til de praktikere, som vil arbejde mere systematisk med tilvejebringelsen af udviklende oplevelser.

Fakta om Oplevelsesdesign

Oprindelig titelOplevelsesdesign
Forfatter(e)Christian Jantzen, Julie Bouchet, Mikael Vetner
Genre(r)Skole Og Lærebøger
UdgivelsesdatoEr udgivet
ISBN-139788759315774
ISBN-108759315776
IndbindingHæftet
SprogDansk
Udgave1
Sidetal260
DimensionerBredde: 17.2Cm - Højde: 24Cm
TagsOplevelser, Oplevelsesøkonomi, Markedsføring, Forbrugere, Oplevelsesdesign, Oplevelsesdesign, Studiebøger, Bog

Fakta om Oplevelsesdesign

Oprindelig titelOplevelsesdesign
Forfatter(e)Christian Jantzen, Julie Bouchet, Mikael Vetner
Genre(r)Skole Og Lærebøger
UdgivelsesdatoEr udgivet
ISBN-139788759315774
ISBN-108759315776
IndbindingHæftet
SprogDansk
Udgave1
Sidetal260
DimensionerBredde: 17.2Cm - Højde: 24Cm
TagsOplevelser, Oplevelsesøkonomi, Markedsføring, Forbrugere, Oplevelsesdesign, Oplevelsesdesign, Studiebøger, Bog

Synopsis

Niveau: fagligt niveau alment niveau. Indhold: Den brugerorienterede tilgang til oplevelser Oplevelsesbaserede butikskoncepter Det oplevelsesorienterede forbrug (Case 1 : Buy me a mercedesbenz - Mercedes Benz Museum) Kommunikation og æstetik (Case 2 : [...] En passant - Chelsea Market) Oplevelsens psykologiske struktur (Case 3 : Den olme tyr - Lamborghini-pavillonen, Autostadt) Serviceoplevelsens anatomi I'm loving it : McDonald's I de blindes rige : Unsicht-bar Cantina e canzone : Pasta e Basta Det kulinariske totalteater : Madeleines madteater Afslutning : "Hvad skete der her?"

Anmeld oplevelsesdesign

Vores brugere har endnu ikke bedømt oplevelsesdesign Vær den første til at skrive en anmeldelse

Det siger vores kunder23.023 anmeldelser - 5 ud af 5 stjerner

  • Eliza BirkEliza Birk
    stjernestjernestjernestjernestjerne
    Lige som det hele skulle være

    Bestilte sen aften og modtog halvandet døgn efter.

  • Camilla SørensenCamilla Sørensen
    stjernestjernestjernestjernestjerne
    Nem og hurtig levering

    Jeg fandt hurtigt frem til de film jeg søgte, bestilte og 2 dage senere lå de 2 dvd'er jeg havde købt i min postkasse.

  • Ole R. JensenOle R. Jensen
    stjernestjernestjernestjernestjerne
    Hurtig, præcis!

    Kan helt klart anbefale Gucca.

Om Gucca
  • Om os
  • Konkurrencer
  • Ledige stillinger
  • Blog
Kundeservice
  • Kontakt kundeservice
  • Ofte stillede spørgsmål
  • Altid 30 dages returret
  • Ordrestatus
  • Returblanket
  • Nyhedsbrev
stjernestjernestjernestjernestjerne
Trustpilot

23.023 anmeldelser - 5/5 stjerner
DankortVisa/DankortMobilePayVisa
MastercardBankoverførselPaypalEAN