Fødselsdagsudsalget slutter snart
-33%

Clementoni - Nasa Teleskop Til Børn - 300X Zoom - Science & Play

469,95 kr699,95 kr
Du sparer 230,00 kr (33%)
  • local_shippingVaren er på lager
  • scheduleLevering: 1-2 hverdage
  • history100 dages bytte- og returret
Fremragende - 62.409 Anmeldelser

Beskrivelse

Et NASA-teleskop til at udforske horisonten, mens du observerer Månen, stjernerne og scanner himlen!

Dette astronomilaboratorium indeholder en 300x zoom effekt og finderen til at orientere teleskopet og hjælpe barnet med at lokalisere objekter hurtigere. Teleskopet er udstyret med et stativ med et justerbart stativ og en regulerbar højde på op til 130 cm for at gøre observationen mere stabil!

Et teleskop til børn, der er nyt for astronomi, som er nemt at samle og nemt at transportere, velegnet til alle situationer! Den illustrerede videnskabelige manual ledsager barnet gennem samlingsprocessen og guider det til at opdage astronomiens principper.

Et perfekt videnskabeligt spil til at introducere børn til astronomi på en nem og sjov måde.

Yderligere information

SerieClementoni Science And Play
KategoriLegetøj Videnskab Og Natur Teleskop Kikkerter Til Børn
BrandClementoni
Anbefalet alderFra 8 År
TagsClementoni, Legetøj, Videnskab Og Natur
Sikker e-handel

Fremragende
62.409 anmeldelser

Sikker, hurtig og billig online handel er en oplevelse, som vi bestræber os på, at kunderne altid får hos Gucca.dk.

Sikkerhed frem for alt

Sikkerhed er kolossal vigtig, når man handler på nettet, og vi vægter naturligvis sikkerhed højt. For at få den bedste garanti for sikkerheden ved online betaling, har vi opnået at få NETS til at godkende vores løsning for online betaling. Derfor er handel og betaling online 100% sikkert hos Gucca.dk.

Hos Gucca.dk har du 100 dages returret

Når vi skriver 100 dages fuld returret, så mener vi det naturligvis på alle vores varer. Det betyder ganske enkelt, at hvis du af en eller anden årsag alligevel ikke måtte ønske din vare, så send blot din vare retur til os, og dine penge bliver refunderet. Du kan med fordel tage kontakt til os, inden du returnerer dit produkt.

Lynhurtig levering

At du som kunde får leveret dit produkt både sikkert og hurtigt, betyder meget for os. Helt konkret modtager du din vare indenfor 1-2 hverdage, såfremt din vare er på lager. Den nøjagtige lagerstatus er tydelig ved hver enkelt vare. Har du alligevel spørgsmål til leveringstid eller et produkts lagerstatus, så tag fat i os.

Betalingsmuligheder

Hos Gucca.dk har du adskillige muligheder for betaling at vælge iblandt. Du gør bare brug af den, der passer bedst til dig. Du handler altid trygt og sikkert, uanset hvilken af vores betalingsmetoder du vælger. Benyt efterfølgende link, for at få de betalingsmuligheder der er tilgængelige. Når du betaler med kreditkort, så trækker vi først pengene, når vi afsender dit produkt.

Altid service og personlig assistance

Har du spørgsmål, eller støder du på problemer når du besøger Gucca.dk, er du selvfølgelig altid velkommen til at ringe eller skrive til os. På hverdage imellem klokken 10-15 sidder vi klar på e-mail og ved telefonerne, og vi er altid klar til at yde dig kvalificeret hjælp med godt humør og smil på læben.

Mulighed for at spore ordren

Når du har købt dine varer, kan du spore din forsendelse, og vide hvornår du får den. Efter gennemførsel af købet kan du besøge din egen personlige ordreside. Du kan følge med i, hvornår vi sender din pakke, på ordresiden. Og i samme øjeblik vi afsender dine produkter, vil du modtage en mail med leveringsinformation fra os.

Kundernes vurdering