Kontakt Kundeservice

Vi bestræber os på at svare indenfor 2 timer i åbningstiden. Skriv gerne dit ordrenummer i mailen.

support_agent
Telefon
70 27 85 05
email
schedule
Åbningstid
Hverdage 10:00 - 15:00
person
Ordrestatus
Se din ordrestatus her
edit_document
Returblanket
Hent returblanket her
description
Køb returlabel
Spar 50% på din returpakke

Ofte stillede spørgsmål

Her finder du svar på de mest stillede spørgsmål. Finder du ikke det svar, du leder efter, er du mere end velkommen til at kontakte kundeservice.

Hvilke betalingsmuligheder har jeg?

Du kan betale med Dankort, Visa/Dankort, Visa Electron, MobilePay, Apple Pay, Google Pay, MasterCard, PayPal, EAN Faktura eller via bankoverførsel. Benytter du betalingskort eller MobilePay, bliver pengene først trukket fra din konto, den dag vi afsender varen. Alle priser er inklusive moms.
Betal med Dankort/Visa Dankort Betal med Mobilepay Betal med Apple Pay Betal med Google Pay Betal med MasterCard Betal med Visa Electron Betal med EAN Faktura Betal med Bankoverførsel Betal med Paypal Betal med Visa

Hvordan betaler jeg med MobilePay?

For at bruge MobilePay skal det være aktiveret til online handel i din MobilePay app. Det gør du på følgende måde:
  1. Åbn din MobilePay app
  2. Gå ind under "Indstillinger"
  3. Vælg "Betalingskort"
  4. Klik på "Aktiver til nethandel"
Nu vil du blive bedt om at aktivere dit betalingskort med brug af MitID - det skal du kun gøre denne ene gang.

Hvorfor skal jeg godkende med MitID ved betaling?

Nye EU-regler kræver, at vi øger sikkerheden, når du handler på nettet med dit Dankort, Visa eller Mastercard. Det betyder, at du vil opleve, at du skal godkende din betaling med enten:
  • MitID appen
  • Et personligt kodeord og en engangskode, du får på sms

Hvis du ikke ønsker at bruge MitID appen

Hvis du ikke ønsker eller ikke kan bruge MitID appen, skal du godkende dine køb med et personligt kodeord sammen med en sms-engangskode. Du kan oprette et personligt kodeord på Nets' hjemmeside på www.nets.eu/3ds. Brug MitID for at logge ind på siden.

Oplever du problemer, eller har du ikke MitID?

Kan du ikke gennemføre betalinger med kreditkort anbefaler vi, at du i stedet bruger MobilePay eller bankoverførsel når du betaler.

Hvornår trækkes pengene?

Benytter du betalingskort eller MobilePay, bliver pengene først trukket fra din konto, den dag vi afsender varen.

Er det sikkert at betale?

Du er garanteret 100% sikkerhed, når du handler hos Gucca.dk. Kreditkortoplysningerne sendes via en sikker og krypteret SSL-forbindelse, og denne del af handlen håndteres af en certificeret betalingsformidler.

Dette betyder i praksis, at alle kortinformationer ved transaktionen bliver krypteret, og derfor ikke kan læses af hverken Gucca.dk eller andre på internettet.

Er det muligt at betale med EAN nr.?

Det er muligt at betale med EAN hos Gucca.dk. Du skal blot vælge EAN Faktura som betalingsmulighed i første trin efter indkøbskurven.

Har du spørgsmål til betaling med EAN, er du altid velkommen til at kontakte kundeservice, som har åbent alle hverdage fra kl. 10-15.

Kan jeg følge min ordre?

Når du har foretaget et køb hos os, får du adgang til din egen ordreside, hvor du kan følge med i, hvornår vi afsender dine varer. Vi sender dig også en mail lige så snart, vi afsender dine varer.

Jeg kan ikke finde det produkt, jeg leder efter?

Hvis du har problemer med at finde et produkt, er det sandsynligvis fordi, at produktet er udgået af produktion, og vi derfor ikke har mulighed for at bestille det hjem mere.

Hvor hurtigt leverer I?

Under hver enkelt vare på Gucca.dk ser du, hvornår du kan forvente at modtage varen. Leveringstiderne, er forventede leveringstider. Der kan i forbindelse med travlhed eller lignende godt opstå forsinkelser.

Har du bestilt flere produkter med forskellige leveringstider, bliver de som udgangspunkt leveret enkeltvist så hurtigt som muligt. I enkelte tilfælde tillader vi os at holde din ordre tilbage i en dag eller to for at sende den samlet.

Du kan se din ordrestatus her.

Når ordren afsendes modtager du en ordrebekræftelse og et pakkesporings nummer. Hvis din pakke mod forventning ikke kommer frem, så bedes du rette henvendelse til vores kundeserviceafdeling indenfor 14 dage.

Varerne leveres til den leveringsadresse du har angivet ved ordreafgivelse. Dog kan distributøren vælge at omdirigere forsendelsen til en pakkeshop, såfremt de vurderer, at de ikke kan levere forsvarligt på den angivne adresse. Dette gælder primært forsendelser som flexleveres (stilles uden en underskrift).

Hvad koster levering i Danmark?

Vores standard levering koster 39,95 DKK. Leveringen er med omdeling - det vil sige, at varerne bliver leveret lige til din dør.

Hvis du kombinerer din ordre med en vare, der ikke er blevet udgivet endnu, så pålægges 39,95 DKK for ekstra levering af denne.

Du kan altid se de præcise leveringsomkostninger i indkøbskurven, inden du betaler.

Har du yderligere spørgsmål om leveringen, beder vi dig kontakte vores kundeservice for mere information.

Hvad koster levering udenfor Danmark?

Skal du have sendt din ordre udenfor Danmark, varierer leveringsomkostningerne alt efter størrelse og vægt på din ordre.

Du kan altid se de præcise leveringsomkostninger i indkøbskurven, inden du betaler. Eventuelle ekstrabetalinger for fx fragt og betalingskortgebyrer vil først blive udregnet umiddelbart inden du er klar til at betale.

Har du yderligere spørgsmål om leveringen, beder vi dig kontakte vores kundeservice for mere information.

Hvem leverer I med?

Vi leverer vores forsendelser med PostNord, DAO, Bring og GLS. Du kan på nuværende tidspunkt ikke selv vælge, hvilken transportør du gerne vil have leveret med. Det bliver valgt ud fra din adresse og indholdet af din ordre.

Dobbeltreservationer med Visa Electron og Mastercard?

Betaler du med VISA Electron eller MasterCard, laver din bank en reservation af det fulde ordrebeløb på din konto. Hvis vi ekspederer og hæver beløbet inden for 7 dage, benyttes den allerede eksisterende reservation.

Hvis ordren derimod af en eller anden årsag først bliver ekspederet inden for 7-30 dage efter bestillingen, så laver NETS automatisk en ny reservation - uden at den gamle bliver slettet. NETS laver altså en dobbelt reservation af beløbet på din konto, selvom vi kun hæver det ene. Den første reservation bliver automatisk slettet efter 30 dage.

Hvis du ikke har lyst til at vente på at få ophævet den første reservation, automatisk efter 30 dage fra bestillingsdatoen, kan vi som regel hjælpe med at ophæve den.

For at NETS vil ophæve den, skal vi igennem en længere manuel proces, hvor vi kontakter din bank og beder dem ophæve den første reservation. Det er dog ikke alle banker, der vil ophæve reservationen før de 30 dage er gået!

Du skal sende eller ringe til os med følgende oplysninger, før vi kan kontakte banken og forsøge at få ophævet reservationen:

  • Bankens navn
  • Navnet på din kontaktperson
  • E-mail adresse til din kontaktperson
  • Dit ordrenr

Hvordan laver jeg en reklamation?

OBS: Ved reklamation skal du altid kontakte vores kundeservice afdeling inden du returnerer. Du kan kontakte os via mail på kundeservice@gucca.dk eller på telefonnummer 70 27 85 05.

Ifølge dansk lovgivning har du 2 års reklamationsret, der løber fra den dag, du modtager varen. Ved reklamation skal hele varen sendes til os sammen med ordrenr. og beskrivelse af manglen. Vores adresse er:

Gucca.dk
Bredgade 27-33
7400 Herning
Danmark

Når du returnerer en vare, beder vi dig benytte vores returseddel, som du finder her.

Berettiget reklamation:
Er reklamationen berettiget, refunderer vi naturligvis dine rimelige fragtomkostninger (vi refunderer i forhold til PostNords standard takster) til at sende varen retur til os. I modsat fald skal du selv afholde alle udgifter til transport, herunder vores fragtomkostninger til returnering af varen efter undersøgelse.

Husk at varen altid skal sendes i forsvarlig emballage og få en kvittering for afsendelse. Du har nemlig selv ansvaret for pakken/varerne indtil vores modtagelse. Gem derfor postkvittering inkl. oplysning om fragtomkostninger samt evt. track and trace nummer.

Bemærk! Vi modtager ikke pakker sendt pr. efterkrav eller lignende.

Kan jeg fortryde et køb?

Vi tilbyder altid 100 dages returret til privatkunder, der løber fra den dag, du modtager varen. Varen skal returneres i samme stand og mængde, som du modtog den i. På DVD film, Blu-Ray film, CD'er og spil må du ikke bryde produktemballagen, hvis du ønsker at returnere dine varer.

For at gøre fortrydelsesretten gældende, skal du give os besked herom senest 100 dage efter, at du har modtaget varen. Du kan benytte vores returseddel, hvis du ønsker at fortryde dit køb, og du kan med fordel købe vores returlabel. Vi gør opmærksom på, at du ikke kan bruge DAO til  returforsendelser, da de ikke leverer indenfor vores åbningstid.

Returnering

Hvis du fortryder dit køb, skal varerne leveres tilbage til:

Gucca.dk
Bredgade 27-33
7400 Herning
Danmark

Ved tilbagelevering bør du sørge for, at varerne er forsvarligt indpakket. Du har nemlig selv ansvaret for pakken/varerne, indtil vi modtager den. Husk derfor at gemme postkvitteringen samt eventuelt track and trace nummer. Vi gør opmærksom på, at du ikke kan bruge DAO til  returforsendelser, da de ikke leverer indenfor vores åbningstid.

Du skal selv betale udgifterne ved tilbagelevering af varen, når du fortryder dit køb.

Vigtigt:
Vi forventer, at du afsender varerne hurtigst muligt efter, du har givet besked om fortrydelse, og du skal sende dem retur senest 30 dage efter, du har fortrudt.

Vi modtager ikke pakker sendt pr. efterkrav.

Bemærk:
Du kan miste dit købsbeløb, helt eller delvist. Det sker, hvis varens værdi er forringet, fordi:

  • du reelt har taget varen i brug
  • den er blevet beskadiget, mens du havde ansvaret for den
  • du har håndteret varen på anden måde, end det var nødvendigt, for at du kunne fastslå varens art, egenskaber og den måde, som den fungerer på
  • du har ikke fulgt de begrænsninger i fortrydelsesretten, der følger af plombering, varetype m.m.

Jeg har problemer med mit spil, hvem skal jeg kontakte?

Oplever du problemer med dit spil er det spillets support, der skal kontaktes. Det er dem, der kan være behjælpelig med den tekniske support, nye koder eller generelle spørgsmål.

Du finder oftest kontaktoplysninger til spillets support på spilcoveret eller den vedlagte manual.

Hvordan bliver mine oplysninger opbevaret?

Hos Gucca.dk gemmer vi de ordreinformationer, som vi lovmæssigt er forpligtiget til ifølge bogføringsloven. Ordreinformationer og informationer om brugere registreret på Gucca.dk - herunder navn, adresse og e-mail gemmes i en sikret database, som kun kan tilgås af Gucca.dk. 

Hvordan generhverver jeg mit brugernavn?

Det kan du gøre ved at klikke her

Hvordan generhverver jeg min adgangskode?

Det kan du gøre ved at klikke her

Hvordan anvender jeg min rabatkode?

I indkøbskurven indtaster du rabatkoden i det felt, der hedder 'Har du en værdikode?'.

Når du har indtastet koden, trykker du på knappen 'Aktiver koden'. Herefter vil du se, at den rabat koden giver er trukket fra prisen.

Virker rabatkoden ikke, bør du tjekke at den er skrevet korrekt, eller om rabatkoden er udløbet. Virker det stadig ikke, bedes du kontakte kundeservice, da de med glæde vil hjælpe dig.

Kvittering og ordrebekræftelse

Afgivelse af ordrer via vores hjemmeside, er ikke en juridisk bindende aftale. Gucca.dk har derfor mulighed for at annullere din ordre som følge af trykfejl, tekniske problemer, leveringssvigt og lignende situationer. Bindende ordrebekræftelse/faktura sendes til dig, når vi har afsendt de varer, som du har bestilt.

Når du har afgivet en ordre via vores hjemmeside, vil vores system automatisk sende dig en e-mail, hvoraf det fremgår, hvilke varer du har bestilt. Der er alene tale om en elektronisk kvittering for modtagelse af din ordre.
Du skal være opmærksom på, at det automatiske svar (e-mail kvittering) ikke er en juridisk bindende ordrebekræftelse, hvorved en aftale er indgået.

Andre spørgsmål?

Kan du ikke finde svar på dit spørgsmål, så er du velkommen til at kontakte kundeservice.