Tv Virker Sgu Da Stadig! - Henrik Jensen - Bog

Indbinding: Hæftetinfo
229,95 kr
  • local_shippingVaren er på lager
  • scheduleLevering: 1-2 hverdage
  • history100 dages bytte- og returret
Fremragende - 0 anmeldelser

Beskrivelse

Et opgør med digitale myter.

Afkastet af investeringerne i medier og markedsføring er faldet i den digitale æra. Årsagen er, at digitale medier har medført alt for meget taktisk markedsføring. Måske fordi virksomhederne har undervurderet betydningen af branding og TV-reklamernes styrke. Det er i hvert fald konklusionen fra mere end 50 forskellige studier.

Anmeldelser:
Som et kærkomment bidrag til medieplanlægningens svar på Klodernes Kamp, sender Henrik Jensen en række relevante cases og studier i kredsløb. Med et klart bias mod klassiske TV-kampagners effekt suppleres den righoldige datamængde med stærke elementer af sund fornuft og lidt overraskende konklusioner. Must-read for alle markedsførere, der ønsker at styrke indsigter til at skabe det optimale kampagne- og mediamix.
Niels Erik Folmann, CEO, Danske Licens Spil A/S

Alting i verden er i konstant forandring. Mennesker, værdier, behov, samfund, markeder, salgskanaler, teknologi og medier. Sådan har det altid været, og det er godt, men i takt med at kompleksiteten øges, bliver virksomhedernes udfordring med at finde det rette mediemix større, i en konstant søgen efter overblik, enkelhed og faste holdepunkter. Henrik Jensens nye bog bidrager med en række forfriskende og veldokumenterede insights, som gør op med flere marketingmyter og giver læseren et mere balanceret mediebillede på en saglig og humoristisk måde.
Lars Lyse Hansen, CEO, Bolia International A/S

Bogen sætter gang i en for os annoncører meget relevant diskussion omkring at finde den rette balance mellem at følge den digitale udvikling og dens muligheder og at skabe konsistent og emotionel brandoplevelse gennem det rigtige medievalg. TV er fortsat et medie med en unik seeroplevelse, som har evnen til at samle os omkring historier, indhold og events med en usammenlignelig rækkevidde.
Stephanie Illgner, Global Marketing Director Core Beer, Carlsberg

Bogen åbner for nogle gode, spændende og ikke mindst faktabaserede diskussioner omkring den kursudstikning og navigation – man som marketing M/K anno 2019 – dagligt udfordres omkring, i det evigt oprørte mediefarvand!
Jeppe Madsbad Lauritzen, Nordic Marketing Director, Santander Consumer Bank

Bogen giver et nuanceret og tankevækkende perspektiv på TV og branding i den digitale tidsalder. Den går meget dybere end en diskussion for og imod TV-reklame og tager f. eks. fat i en interessant diskussion om, hvad TV egentlig er. Man får et brush-up på mange forskellige analyser om effekten af marketing, og på om vi er blevet så kortsigtede, at vi er ved at tabe branding på gulvet. Den er et konstruktivt indspark til debatten om optimering af marketingindsatsen på kort og lang sigt og et godt input til 2020-strategien – og videre frem.
Per Christiansen, VP EMEA Marketing, Kayak

Yderligere information

Forfatter(e)Henrik Jensen
KategoriBøger
Genre(r)Samfund Og Historie
UdgivelsesdatoEr udgivet
ISBN-139788797155202
SprogDansk
ISBN-108797155209
Vis mere
Sikker e-handel

Fremragende
0 anmeldelser

Gucca.dk har fra dag et haft fokus på, at e-handel skal være så hurtigt, sikkert og billigt for kunderne som muligt.

Sikkerheden er i centrum

Sikkerhed i Internethandel anser vi som helt essentiel, og den er selvfølgelig altid i fokus hos os. Der er garanti for sikkerheden bag din betaling online, når du handler hos os, for vores Internet betalingsløsning er godkendt af NETS. Derfor er det også altid helt sikkert at handle og foretage betaling hos Gucca.

Har du fortrudt købet, kan du altid returnere indenfor 100 dage

Vi tilbyder altid 100 dages returret, og det er lige meget hvilken vare, du har købt hos os. Det medfører, at hvis du af den ene eller anden årsag ikke måtte ønske din vare, så kan du uden videre sende den uønskede vare retur til os, og så sender vi pengene tilbage. Inden du returnerer dit produkt, så har du altid mulighed for at tage kontakt til os, hvis du har spørgsmål eller er i tvivl.

Sikker og hurtig levering

Vi ønsker ikke at du skal vente for længe på din vare, og vi har derfor fokus på at sikre levering på kortest mulig tid. Hvis din vare er på lager, leverer vi den til dig indenfor 1-2 hverdage. Husk, at du ved hver enkelt vare altid kan se nuværende lagerstatus. Kontakt os hvis du fortsat måtte være i tvivl om enten lagerstatus eller leveringstid for en vare.

Muligheder for online betaling

I vores webshop er det muligt at vælge blandt adskillige betalingsmetoder. Du bør naturligvis benytte den mulighed, der passer bedst til dig. Lige meget hvad du benytter, kan du føle dig helt tryg og sikker, når du handler hos os. Se vores betalingsmuligheder ved at klikke på linket. Når du vælger at betale med kreditkort, hæver vi først pengene, når vi afsender dit produkt.

Vi yder selvfølgelig professionel hjælp, når du har behov for det

Skulle du have spørgsmål eller støde på problemer, når du besøger Gucca.dk, sidder vi på e-mail eller ved telefonen klar til at hjælpe dig. Kundeservice er åben mellem klokken 10-15 på hverdage, og vi sidder klar til at give dig kompetent assistance med smil på læben og godt humør.

Du kan tracke din ordre

Køber du hos os, har du mulighed for at spore forsendelsen, fra den forlader vores adresse, og til den er fremme hos dig. Når du har fuldendt dit køb, kan du logge ind på din personlige ordreside. På ordresiden har du mulighed for at følge med i, hvornår dine produkter er blevet sendt afsted. Når vi afsender din pakke, vil du i samme øjeblik få en e-mail med leveringsinformation fra os.

Kundernes vurdering

Bedøm produktet