INDKØBSKURV

  • Ordrestatus
  • Log ind
  • Kundeservice
  • Om os
  • Gavekort
menuGucca.dkGå til kassen
Gucca.dk - Gå til forsiden
Bullet  Levering med omdeling 39,95 kr.      Bullet  Gratis over 599 kr.
Bullet Vi bytter indtil den 31. januar

Advertising Law - Caroline Heide-Jørgensen - Bog

Af Caroline Heide-Jørgensen

829,95 kr.
  • Ikke på lager
  • Levering: 5-30 hverdage
  • Leveres gratis
  • Vi bytter til 31. januar


En af de vigtigste forudsætninger for den moderne markedsøkonomi er at erhvervsdrivende, der er involveret i handel bør have ret til at informere markedet om de varer og tjenesteydelser, de tilbyder. Denne ret til at foretage kommerciel kommunikation, herunder reklame, er grundlæggende for god forretningsskik og konkurrencen. Reguleringen af reklame er derfor af stor betydning, både økonomisk og juridisk. Retten til at annoncere er en del af retten til at udøve en forretning, og derfor én af vores mest grundlæggende juridiske rettigheder.


Indholdsfortegnelse
PART I. CONCERNING THE SUBJECT
Chapter 1. Advertising Law and commercial freedom of expression. The subject
Chapter 2. The General Principles of Advertising Law
Chapter 3. Commercial freedom of expression
Chapter 4. The challenge to the regulation of advertising from commercial freedom of expression – General principles

PART II. ADVERTISING LAW AND COMMERCIAL SPEECH
Chapter 5. Misleading advertising – Commercial freedom of expression and Consumers
Chapter 6. Comparative, unfair and disparaging advertising – Commercial freedom of expression and competitors
Chapter 7. Commercial freedom of expression and the public Interest
Chapter 8. Cross-border aspects – the internet and the free movement of advertising
Chapter 9. Should commercial expression be covered by protection of freedom of expression?
Bibliography
Index

Oversat af: Steven Harris

Fakta om Advertising Law

Oprindelig titelAdvertising Law
Forfatter(e)Caroline Heide-Jørgensen
Genre(r)Erhverv
UdgivelsesdatoEr udgivet
ISBN-139788757423013
ISBN-108757423016
IndbindingIndbundet
SprogEngelsk
Udgave1
Sidetal550
DimensionerBredde: 16.4Cm - Højde: 23.5Cm
TagsAdvertising Law, Bøger, Bog

Fakta om Advertising Law

Oprindelig titelAdvertising Law
Forfatter(e)Caroline Heide-Jørgensen
Genre(r)Erhverv
UdgivelsesdatoEr udgivet
ISBN-139788757423013
ISBN-108757423016
IndbindingIndbundet
SprogEngelsk
Udgave1
Sidetal550
DimensionerBredde: 16.4Cm - Højde: 23.5Cm
TagsAdvertising Law, Bøger, Bog

Synopsis

Sprog: EngelskNiveau: fagligt niveau

Anmeld advertising law

Vores brugere har endnu ikke bedømt advertising law Vær den første til at skrive en anmeldelse

Det siger vores kunder23.621 anmeldelser - 5 ud af 5 stjerner

  • Henrik PedersenHenrik Pedersen
    stjernestjernestjernestjernestjerne
    Super nemt og hurtigt

    Dejligt sted at handle, overskueligt og hurtig levering.

  • Malene FrydMalene Fryd
    stjernestjernestjernestjernestjerne
    God kundeservice

    Jeg fik fantastisk kundeservice i forbindelse med en fejlbestilling.

  • Karin P. HansenKarin P. Hansen
    stjernestjernestjernestjernestjerne
    Uproblematisk

    Det var nemt og gik hurtigt med at få varen hjem.

Om Gucca
  • Om os
  • Konkurrencer
  • Ledige stillinger
  • Blog
Kundeservice
  • Kontakt kundeservice
  • Ofte stillede spørgsmål
  • Altid 30 dages returret
  • Ordrestatus
  • Returblanket
  • Nyhedsbrev
stjernestjernestjernestjernestjerne
Trustpilot

23.621 anmeldelser - 5/5 stjerner
DankortVisa/DankortMobilePayVisa
MastercardBankoverførselPaypalEAN