INDKØBSKURV

  • Ordrestatus
  • Log ind
  • Kundeservice
  • Om os
  • Gavekort
menuGucca.dkGå til kassen
Gucca.dk - Gå til forsiden
Bullet  Levering med omdeling 39,95 kr.      Bullet  Gratis over 599 kr.
Bullet Vi bytter indtil den 31. januar

Emotions, Advertising And Consumer Choice - Flemming Hansen Sverre Riis Christensen - Bog

Af Flemming Hansen Sverre Riis Christensen

779,95 kr.
  • Ikke på lager
  • Levering: 5-30 hverdage
  • Leveres gratis
  • Vi bytter til 31. januar
emotions, advertising and consumer choice - bog

Sprog: Engelsk

Emotions, Advertising and Consumer Choice focuses on recent neurological and psychological in-sights - originating from brain scanning or neurological experiments - on basic emotional processes in the brain and their role in controlling human behaviour. These insights are translated by the authors to cover the behaviour of ordinary individuals in every-day life. The book looks at these developments in the light of traditional cognitive theories of consumer choice and it discusses the implications for advertising and other communication testing.

The book offers a first time thorough review of contemporary thinking in the field of consumer behaviour and an exhaustive amount of empirical evidence to support the authors' notion of an emerging paradigm of emotionally based consumer choice where mental brand equity becomes a central phenomenon. The empirical evidence is to a large extent developed on a questionnaire-based measurement method, pioneered by the authors and by researchers at the Center for Marketing Communication at the Copenhagen Business School.

Fakta om Emotions, Advertising And Consumer Choice

Oprindelig titelEmotions, Advertising And Consumer Choice
Forfatter(e)Flemming Hansen Sverre Riis Christensen
Genre(r)Diverse
UdgivelsesdatoEr udgivet
ISBN-139788763001984
ISBN-108763001985
IndbindingHæftet
SprogEngelsk
Udgave1
Sidetal462
DimensionerBredde: 15.7Cm - Højde: 23Cm
TagsEmotions, Advertising And Consumer Choice, Bøger, Bog

Fakta om Emotions, Advertising And Consumer Choice

Oprindelig titelEmotions, Advertising And Consumer Choice
Forfatter(e)Flemming Hansen Sverre Riis Christensen
Genre(r)Diverse
UdgivelsesdatoEr udgivet
ISBN-139788763001984
ISBN-108763001985
IndbindingHæftet
SprogEngelsk
Udgave1
Sidetal462
DimensionerBredde: 15.7Cm - Højde: 23Cm
TagsEmotions, Advertising And Consumer Choice, Bøger, Bog

Anmeld emotions, advertising and consumer choice

Vores brugere har endnu ikke bedømt emotions, advertising and consumer choice Vær den første til at skrive en anmeldelse

Det siger vores kunder23.537 anmeldelser - 5 ud af 5 stjerner

  • Torben PoulsenTorben Poulsen
    stjernestjernestjernestjernestjerne
    Fin service

    Købte en DAB-radio på vegne af min svigerinde, som imidlertidig, straks efter bestillingen var afgivet, fortrød købet. I en mail bad jeg om at få annulleret købet, og det fik jeg en hurtig og venlig bekræftelse på.

  • Henrik PedersenHenrik Pedersen
    stjernestjernestjernestjernestjerne
    Super nemt og hurtigt

    Dejligt sted at handle, overskueligt og hurtig levering.

  • Marianne ThomsenMarianne Thomsen
    stjernestjernestjernestjernestjerne
    Perfekt

    Fik det jeg bestilte og til lovede tid.

Om Gucca
  • Om os
  • Konkurrencer
  • Ledige stillinger
  • Blog
Kundeservice
  • Kontakt kundeservice
  • Ofte stillede spørgsmål
  • Altid 30 dages returret
  • Ordrestatus
  • Returblanket
  • Nyhedsbrev
stjernestjernestjernestjernestjerne
Trustpilot

23.537 anmeldelser - 5/5 stjerner
DankortVisa/DankortMobilePayVisa
MastercardBankoverførselPaypalEAN