INDKØBSKURV

  • Ordrestatus
  • Log ind
  • Kundeservice
  • Om os
  • Gavekort
menuGucca.dkGå til kassen
Gucca.dk - Gå til forsiden
Bullet  Levering med omdeling 39,95 kr.      Bullet  Gratis over 599 kr.
Bullet Vi bytter indtil den 31. januar

Når Internettet Har Magten - Lasse Lundberg Andreasen - Bog

Af Lasse Lundberg Andreasen m.fl.

starstarstarstarstar (5/5 - baseret på 2 anmeldelser - Bedøm nu)
356,95 kr.Vejl. pris: 475,00 kr.Spar 118,05 kr. (25%)
  • +50 stk. på lager
  • Levering: 1-2 hverdage
  • Vi bytter til 31. januar

På internettet higer hjemmesider konstant efter brugernes opmærksomhed. Google eller de sociale medier som Facebook og Twitter giver ikke særlige privilegier til offentlige hjemmesider. Med andre ord konkurrerer de offentlige hjemmesider på lige vilkår med pornosider og videoklip af dansende katte på YouTube.

Danmark er langt fremme i forhold til at digitalisere borgernes møde med den offentlige sektor, og der er brugt enorme ressourcer på at udvikle hjemmesider og digitale services. Der er imidlertid for lidt fokus på at gøre disse offentlige digitale informationer og services findbare. I sidste ende betyder det svækket offentlig service for borgere og virksomheder. En hjemmeside, som ikke kan findes, har ingen værdi.

Denne bog viser, hvordan søgemaskiner og andre navigationskanaler fungerer, og giver dermed et grundlag for, at offentlige organisationer kan skabe mere synlighed om deres informationer, ydelser og services. Fremstillingen er unik, fordi den kobler begreber og værktøjer fra online markedsføring med praktiske udfordringer i den offentlige sektor.

Målgrupper er primært offentlige organisationer og selvejende institutioner, men mange interesse- og hjælpeorganisationer, politiske partier, virksomheder har samme behov for øget synlighed på internettet.

Den offentlige sektor har ikke længere en privilegeret position i forhold til borgere, virksomheder og interesseorganisationer. I dag er det internettet, der har magten.


Thomas Høgenhaven er cand. scient. pol fra Københavns Universitet. Medredaktør af bogen Politisk Psykologi. Arbejder i dag som kreativ direktør i Chrisper Economy og er Ph. D.-stipendiat på CBS, Department of IT Management. Lasse Lundberg Andreasen er cand. scient. pol fra Københavns Universitet. Arbejder i dag som selvstændig konsulent og freelance-journalist.

Indholdsoversigt


Forord
Google og kampen om opmærksomheden
Indledning
Offentlig findbarhed

Del 1
Kapitel 1. Danskerne og internettet
Kapitel 2. Sådan fungerer internettet i virkeligheden
Kapitel 3. Den offentige sektor på internettet

Del 2
Kapitel 4. Søgemaskineoptimering
Kapitel 5. Vertikal søgemaskineoptimering: Kort, video og foto
Kapitel 6. Sociale medier, kommunikation og findbarhed
kapitel 7. Reklame og sponsorerede resultater
Kapitel 8. Brugervenlighed og intern findbarhed
Kapitel 9. Effektmåling og webanalyse

Del 3
Kapitel 10. Praktisk guide til søgemaskineoptimering
Kapitel 11. Skriv gode webtekster og sæt dem rigtigt op
Kapitel 12. Google AdWords
Kapitel 13. Afslutning

Afsluttende checkliste
Stikord

Fakta om Når Internettet Har Magten

Oprindelig titelNår Internettet Har Magten
Forfatter(e)Lasse Lundberg Andreasen, Thomas Høgenhaven
Genre(r)Erhverv
UdgivelsesdatoEr udgivet
ISBN-139788762903791
ISBN-108762903799
IndbindingHæftet
SprogDansk
Udgave1
Sidetal312
DimensionerBredde: 15.7Cm - Højde: 23Cm
TagsInternet, Hjemmesider, Søgemaskiner, Den Offentlige Sektor, Offentlig Information, Digital Forvaltning, Når Internettet Har Magten, Bøger, Bog

Fakta om Når Internettet Har Magten

Oprindelig titelNår Internettet Har Magten
Forfatter(e)Lasse Lundberg Andreasen, Thomas Høgenhaven
Genre(r)Erhverv
UdgivelsesdatoEr udgivet
ISBN-139788762903791
ISBN-108762903799
IndbindingHæftet
SprogDansk
Udgave1
Sidetal312
DimensionerBredde: 15.7Cm - Højde: 23Cm
TagsInternet, Hjemmesider, Søgemaskiner, Den Offentlige Sektor, Offentlig Information, Digital Forvaltning, Når Internettet Har Magten, Bøger, Bog

Synopsis

Niveau: fagligt niveau. Gode råd og vejledning til hvorledes offentlige organisationer kan skabe mere synlighed på internettet for deres informationer, ydelser og services


Når Internettet Har Magten anmeldelse

Vores brugere har bedømt Når Internettet Har Magten Bog til

5 ud af 5 stjerner - baseret på 2 bedømmelse og 1 anmeldelser-Bedøm nu

5 Stjerner (2)

4 Stjerner (0)

3 Stjerner (0)

2 Stjerner (0)

1 Stjerne  (0)


  • starstarstarstarstar5/5af d. 18/09/2013 - 11:44
    Brugeren skrev ingen overskrift

    "Når internettet har magten" er en bog, der giver et godt indblik i søgemaskine optimering. Ved hjælp af eksempler og figurer beskriver den hvordan internettet er bygget op og hænger sammen - og hvordan dette påvirker vilkårene for, at din hjemmeside bliver findbar.

    Jeg har læst den, fordi jeg kom ind i en virksomhed, hvor jeg skulle lave SEO for første gang. Jeg fik god basis viden, og forestiller mig, at den vil fungere godt som opslagsbog i fremtiden. Den lægger lidt op til en efterfølger, da internettet rykker sig heletiden.

    Note: Det offentlige ville virkelig have godt af at læse den!

Det siger vores kunder23.621 anmeldelser - 5 ud af 5 stjerner

  • Lisbeth AndersenLisbeth Andersen
    stjernestjernestjernestjernestjerne
    Helt i top!

    Kan klart anbefales! Nemt og hurtigt!

  • Marianne ThomsenMarianne Thomsen
    stjernestjernestjernestjernestjerne
    Perfekt

    Fik det jeg bestilte og til lovede tid.

  • Kim LarsenKim Larsen
    stjernestjernestjernestjernestjerne
    Hurtig levering

    2 dage så kom min pakke, super service:-)

Om Gucca
  • Om os
  • Konkurrencer
  • Ledige stillinger
  • Blog
Kundeservice
  • Kontakt kundeservice
  • Ofte stillede spørgsmål
  • Altid 30 dages returret
  • Ordrestatus
  • Returblanket
  • Nyhedsbrev
stjernestjernestjernestjernestjerne
Trustpilot

23.621 anmeldelser - 5/5 stjerner
DankortVisa/DankortMobilePayVisa
MastercardBankoverførselPaypalEAN