Beskrivelse
Sådan genopfinder nyhedsmediet sin relation til borgerne – og sin relevans for demokratiet.
Gennem et år har de to forfattere sammen opsøgt og interviewet omkring 100 redaktører, topchefer, iværksættere, udviklingspersoner og journalister både i Europa og USA. De har besøgt de medier, der er dygtigst til at nyudvikle deres journalistik og engagere deres brugere. I Den journalistiske forbindelse præsenterer forfatterne hovedkonklusionerne fra deres omfattende researchrejse. Bogen giver en lang række opskrifter på, hvordan de mest innovative nyhedsmedier i disse år lykkes med at genskabe de afgørende forbindelser til deres brugere.
Omslagsgrafiker: Helle Harder
Yderligere information
| Forfatter(e) | Per Westergård Søren Schultz Jørgensen |
|---|---|
| Kategori | Bøger |
| Genre(r) | Samfund Og Historie |
| Forlag | Gyldendal Business |
| Udgivelsesdato | Er udgivet |
| Sprog | Dansk |
| ISBN-13 | 9788702243192 |
| ISBN-10 | 8702243192 |
| Indbinding | Hæftet |
| Udgave | 1 |
| Oplag | 2 |
| Sidetal | 360 |
| Dimensioner | Bredde: 14.5Cm - Højde: 22.1Cm |
| Tags | Den Journalistiske Forbindelse, Bøger, Bog |
| GPSR | Produktsikkerhed |