Beskrivelse
At udvikle en inkluderende skole kræver, at vi lytter til elevernes erfaringer og giver dem indflydelse. Vigtigt er det også, at lærere samarbejder med andre fagpersoner, forældre og lokalsamfund om at styrke elevernes muligheder for at deltage i og bidrage til undervisningen gennem et princip om fællesskabende skolepraksis.
Yderligere information
Serie | Pædagogisk Rækkevide |
---|---|
Forfatter(e) | Tilde Mardahl-Hansen Gry Tybjerg |
Kategori | Bøger |
Genre(r) | Studiebøger |
Forlag | Aarhus Universitetsforlag |
Udgivelsesdato | 25/09/2025 |
Sprog | Dansk |
ISBN-13 | 9788775976447 |
ISBN-10 | 8775976447 |
Indbinding | Paperback |
Udgave | 1 |
Oplag | 1 |
Sidetal | 72 |
Dimensioner | Bredde: 12.1Cm - Højde: 20Cm |
Genveje | Pædagogisk Rækkevide - Bøger |
Tags | Fællesskabende Skolepraksis, Bøger, Bog |
GPSR | Produktsikkerhed |