Tjek vores relaterede varer herunder, eller brug søgefeltet og menuen til at finde præcis det, du leder efter.
Beskrivelse
Udviklingen af de digitale og netbaserede medier udfordrer måden, hvorpå vi kommunikerer inden for markedsføring, reklame, læring og i personlige sammenhænge.
I Onlinekommunikation – en introduktion introduceres temaer og nøglebegreber, der bredt belyser kommunikationen på forskellige onlineplatforme og bogen giver de studerende kendskab til de særlige problemstillinger og overvejelser der knytter sig til netværkskommunikation. Bogen tager afsæt i de fagelementer som vægtes på erhvervsuddannelserne og videreuddannelserne i forbindelse med emnefelterne onlinekommunikation og digital formidling.
I bogen gives introduktioner til bl. a. analyse af webkommunikation, usability, digital billedkommunikation, markedsføring på nettet, multimodal kommunikation, sprog på nettet, digital storytelling, interkulturel kommunikation og kommunikation på sociale medier.
Denne 2. udgave er revideret og tilføjet to nye kapitler om design af hjemmesider og digital strategi. Bogens bidragydere arbejder praktisk og teoretisk med onlinekommunikation og har stor erfaring med undervisning og/eller produktion af lærebøger inden for deres respektive områder.
Onlinekommunikation – en introduktion kombinerer teori og praksis og lægger vægt på cases, praktiske øvelser og praksisrefleksion. Bogen italesætter således også de kompetencer og praktiske erfaringer som studerende kan have erhvervet sig fra anden side, som fx projektledere, web-ansvarlige, marketingskonsulenter o.l.
Fagredaktør: Hans Christian Christiansen;Gitte B. Rose
Yderligere information
Serie | Storytelling |
---|---|
Forfatter(e) | Ian Wisler-Poulsen Hans-Christian Christiansen Ole E. Andersen Heidi Hansen Ole Gregersen Nanna Friis Peter Svarre Hans Christian Christiansen Charlie Breindahl Gitte B. Rose Ditte Maria Bergstrøm |
Kategori | Bøger |
Genre(r) | Samfund Og Historie |
Udgivelsesdato | Er udgivet |
Sprog | Dansk |
ISBN-13 | 9788741271231 |
ISBN-10 | 8741271231 |
Indbinding | Hæftet |
Udgave | 2 |
Oplag | 2 |
Sidetal | 424 |
Dimensioner | Bredde: 17.4Cm - Højde: 24Cm |
Genveje | Storytelling - Bøger |
Tags | Online Kommunikation, Bøger, Bog |
GPSR | Produktsikkerhed |