Beskrivelse
Reklamemagt er skrevet i frustration over, at vejen til bæredygtighed konstant bliver saboteret af den etablerede reklamebranche. Med afsløringer, retssager om greenwashing og risi kable vidnesbyrd fra branchens afhoppere, pustes der til den allerede ulmende modstandsbevægelse.
En bevægelse, der peger på de strukturer i branchen, der lige nu får så mange kreative sjæle til at bruge deres talent til at fastholde de mest klima og miljø skadelige virksomheders dominans over vores samfund og forbrug.
En bevægelse der arbejder for, at civilsamfundet tager magten tilbage fra reklamerne, og konfronterer dens forurening af vores hjerner.
Omslagsgrafiker: Jeppe Svan
Redaktør: Astrid Therese Blom-Hansen
Yderligere information
Forfatter(e) | Esther Michelsen Kjeldahl Ariel Storm Lokzinsky |
---|---|
Kategori | Bøger |
Genre(r) | Samfund Og Historie |
Forlag | Økotopia |
Udgivelsesdato | Er udgivet |
Sprog | Dansk |
ISBN-13 | 9788794406123 |
ISBN-10 | 879440612X |
Indbinding | Paperback |
Udgave | 1 |
Oplag | 1 |
Sidetal | 160 |
Dimensioner | Bredde: 12.6Cm - Højde: 20.1Cm |
Tags | Reklamemagt, Bøger, Bog |
GPSR | Produktsikkerhed |