Fødselsdagsudsalget slutter snart
close

Troens Kraft - Derek Prince - Bog

Indbinding: Paperbackinfo
159,95 kr
  • local_shippingVaren er på lager
  • scheduleLevering: 1-2 hverdage
  • history100 dages bytte- og returret
Fremragende - 62.424 Anmeldelser

Beskrivelse

At træde ind i Guds fuldkomne muligheder.

Alting er muligt
Tro åbner tilgængeligheden af Guds muligheder.Gennem tro har Gud på mirakuløs vis, givet os evnen til at modtage opfyldelsen af sine løfter.
Tro er midlet til et velsignet liv.Jo mere tro vi udøver jo mere nyder vi et rigt og fuldkomment liv i Kristus.
„Tro er … overbevisning om det, der ikke ses.“ (Hebr. 11:1). Tro løfter os udover vores egne evners sfære og bringer os evigtgyldige kendsgerninger og redskaber.
Er det så underligt at i Bibelen konstant understreger at troen er af allerstørste vigtighed?
I Troens Kraft besvarer den berømte bibellærer Derek Prince dine spørgsmål om det uomgængelige element i det kristne liv: Hvad er tro" Hvorfor er tro nødvendig" Hvad kan jeg gøre hvis jeg ikke har tro? Hvordan lever jeg et sammenhængende liv i tro? Med klart redegjorte sandheder og mange praktiske eksempler, er denne bog en stærk kilde til at modtage fordelene ved et trosfyldt liv. Opdag principper der vil give dig mulighed for at gøre det, der ellers ville være muligt. Se, hvordan alle dine behov kan opfyldes; både åndelige, følelsesmæssige, legemlige, og økonomiske. Lær, hvordan du løbende udvikler og styrker din tro på Gud. Når du lever et liv i tro på Gud, vil du i sandhed vide, at ”Alt er muligt for den, der tror” (Mark. 9:23).
Bogen indeholder specifikke trosproklamationer, med tilsvarende skrifter til daglig brug.

Oversat af: Jørn Pedersen

Redaktør: Bjarne Kjær

Yderligere information

Oprindelig titelThe Power Of Faith
Forfatter(e)Derek Prince
KategoriBøger
Genre(r)Religion Og Filosofi
UdgivelsesdatoEr udgivet
ISBN-139788797091890
SprogDansk
Vis mere
Sikker e-handel

Fremragende
62.424 anmeldelser

Sikker, billig og hurtig Internethandel er noget, som vi tilstræber, at brugerne altid får hos Gucca.

Vi har fokus på sikkerhed

Vi vægter sikkerhed meget højt, da det er noget af det vigtigste at have styr på, når vi snakker handel på Internettet. Vores Internet betalingsløsning er godkendt af NETS, hvilket fungerer som din garanti for sikkerheden bag din betaling online. Så online køb og betaling hos Gucca.dk er forbundet med 100% sikkerhed.

Fortryder du dit køb, kan du altid returnere indenfor 100 dage

Vi tilbyder altid 100 dages returret, og det er uagtet hvilken vare, du har købt hos Gucca.dk. Med andre ord, hvis du ønsker at fortryde købet, kan du med god samvittighed sende din vare tilbage til os, herefter sender vi dine penge retur. Det er altid en god ide at kontakte os, inden du returnerer dit produkt.

Lynhurtig levering

Vi ønsker ikke at du skal vente for længe på dit produkt, og vi har derfor fokus på at sikre den hurtigste levering. Du har varen i dine hænder indenfor 1-2 hverdage, hvis den er på lager. Bemærk, at du altid kan se den præcise lagerstatus på hvert enkelt produkt. Er du i tvivl om lagerstatus eller leveringstid, så er det en god ide, at du sender en e-mail eller ringer til os.

Hvordan vil du gerne betale?

Du har i vores shop mulighed for at foretage betaling på forskellige måder. Der er naturligvis frit valg blandt vores betalingsformer - du gør brug af den, der passer lige til dig. Du handler altid sikkert og trygt, lige meget hvilken af vores betalingsmetoder du gør brug af. Se de betalingsmuligheder du har ved at klikke på førnævnte link. Bemærk at vi først hæver pengene fra din bankkonto, den samme dag vi sender dit produkt - hvis du gør brug af betalingskort.

Vi yder selvfølgelig altid personlig hjælp, når du har behov for det

Skulle det ske, at du har problemer undervejs, skriver eller ringer du selvfølgelig bare til os. Du kan ringe eller sende e-mail til os imellem kl. 10-15 alle hverdage, og vi tilstræber altid, ikke bare at give dig den assistance du har behov for, men også at det er i godt humør og med et smil på læben.

Sådan tracker du din ordre

Hvis du ønsker det, har du mulighed for at spore forsendelsen, fra det øjeblik vi sender forsendelsen, til den er fremme. Du kan besøge din egen ordreside, så snart dit køb er færdiggjort. Du kan se, hvornår vi sender dine produkter, på din personlige ordreside. Og i det øjeblik vi sender din pakke, vil du få en e-mail fra os.

Kundernes vurdering

Bedøm produktet