Fødselsdagsudsalget slutter snart
close

A Nordic Service Concept - Gry Asnæs - Bog

309,95 kr
Forlagets pris 339,00 kr
Du sparer 29,05 kr (9%)
  • local_shippingVaren er på lager
  • scheduleLevering: 1-2 hverdage
  • history100 dages bytte- og returret
Fremragende - 62.394 Anmeldelser

Beskrivelse

Engelsk oversættelse af Nordisk servicesyn.

Do you have a clear idea about your serviceDNA and your service gene? Are you communicating in the right way, and are you using collaboration and high social capital to improve your company's service? The term service is used in many ways, but what is good service, really? And is there a special Nordic kind of service? These are just some of the topics this book addresses.

A NORDIC SERVICE CONCEPT is written for those of you who work with service, whether you are a student, teacher, employee, manager or business owner. The purpose of the book is to bring the dialogue about good service back to its roots - where we can benefit from our basic Nordic values such as equality, openness, flexibility and, not least, trust. The focal point of the book is, therefore, relationships between people: the relationship with the guest, the relationship with colleagues and the relationship with management and business partners.

A NORDIC SERVICE CONCEPT can be read as a whole, but the individual chapters also make sense as separate texts and can be used independently. Each chapter contains the following: • An accessible, practice-based description with analyses and tools that are built on research-based theories. • References to the primary sources are listed at the end of each chapter • Inspiration for your daily work in the form of a series of assignments and cases regarding strategic, tactical and operational levels in companies.

A NORDIC SERVICE CONCEPT covers the curriculum's learning objectives in the academic subjects "management that builds social capital" and "service” and can also be used in the Service Economics curriculum. The book covers topics such as communication, body language and empathy, and, as something new, we have added topics such as the culture behind Nordic service, service delivery and moodboards. In addition, the book contains a number of cases and analytical assignments related to specific service situations.

Redaktør: Jeanne Nielsen

Yderligere information

Forfatter(e)Gry Asnæs Katja Hessel Nille Presskorn
KategoriStudiebøger
UdgivelsesdatoEr udgivet
ISBN-139788750060420
SprogDansk
ISBN-108750060422
IndbindingUkendt
Vis mere
Sikker e-handel

Fremragende
62.394 anmeldelser

Billig, hurtig og sikker nethandel er en oplevelse, som vi tilstræber, at vores brugere altid får hos Gucca.

Sikkerhed frem for alt

Når man handler på nettet er sikkerheden utrolig vigtig, og det er naturligvis noget, vi prioriterer højt. Med NETS godkendelse af vores løsning for betaling online, har vi fået den største garanti for, at sikkerheden bag din betaling online er i top. Køb og betaling er derfor helt sikkert.

Vi tilbyder altid 100 dages fuld returret hos Gucca

Gucca har altid 100 dages returret, og det uanset hvilken type vare du har købt hos os. Kort sagt betyder det, at hvis du af forskellige grunde ikke måtte ønske at beholde varen, så returnerer du blot varen, og du vil få dine penge refunderet. Du er selvfølgelig altid velkommen til at tage kontakt til os, såfremt du måtte have spørgsmål, inden du returnerer et produkt.

Sikker levering med lynets hast

For os er det meget vigtigt, at du modtager din vare så hurtigt og sikkert som muligt. Hvis din vare er på lager, så vil du oftest få varen leveret indenfor 1-2 hverdage. Den præcise lagerstatus er altid synlig ud for hvert enkelt produkt. Tag fat i os hvis du stadigvæk skulle have spørgsmål til enten lagerstatus eller leveringstid for en vare.

Betalingsmuligheder online

Når du handler hos Gucca, kan vi tilbyde dig at vælge mellem flere forskellige typer betalinger. Du kan altid vælge netop den betalingsmulighed, der passer lige til dig. Sikkerheden er den samme, uanset hvilken betalingsform du gør brug af. Her kan du finde alle vores betalingsmuligheder. Husk på, at kreditkort har den fordel, at det først er på afsendelsesdagen, at pengene trækkes fra din konto.

Du har altid adgang til professionel assistance hos vores kundeservice

Skulle der opstå spørgsmål undervejs, ringer eller skriver du selvfølgelig bare til os. Bemærk at vi er åben for henvendelser mellem kl. 10-15 alle hverdage, og vi tager imod din henvendelse med godt humør og et smil.

Track forsendelsen

Efter du har bestilt dine varer, kan du altid følge forsendelsen, og vide hvornår du får den. Du kan gå ind på din egen personlige ordreside, så snart købet er færdiggjort. På ordresiden har du mulighed for at se, hvornår din pakke er blevet afsendt. Du vil også modtage en mail med leveringsinformation fra os i samme øjeblik, vi sender dine varer.

Kundernes vurdering

Bedøm produktet