Beskrivelse
Erhvervsjura - for marketing og service giver et solidt indblik i den juridiske verdens opbygning med fokus på domstole, ankenævn, retskilder og regelfortolkning. Den dækker alle centrale temaer inden for erhvervsjura og klæder dig på til at identificere juridiske problemstillinger og formulere kvalificerede løsningsforslag.
Bogen er en fagligt velfunderet og pædagogisk lærebog, der er tilpasset de nyeste studieordninger på markedsførings-, service- og oplevelsesøkonomiuddannelserne, og henvender sig primært til akademi- og diplomuddannelser samt uddannelser på bachelorniveau, og er også velegnet for praktikere, der søger et overblik over området.
Til bogen hører Erhvervsjura – opgave- og materialesamling, 5. udgave.
Omslagsgrafiker: VINK Grafisk Design
Tegnet af: Kit Hansen
Fagredaktør: Bjarke Tinten
Yderligere information
Serie | Erhvervsjura |
---|---|
Forfatter(e) | Bjarke Tinten Simon Juul Pedersen Hanne Weiss Garne Sarah Hedelund |
Kategori | Bøger |
Genre(r) | Samfund Og Historie |
Forlag | Hans Reitzels Forlag |
Udgivelsesdato | Er udgivet |
Sprog | Dansk |
ISBN-13 | 9788702432855 |
ISBN-10 | 8702432855 |
Indbinding | Hæftet |
Udgave | 11 |
Oplag | 1 |
Sidetal | 508 |
Dimensioner | Bredde: 17.1Cm - Højde: 24.1Cm |
Genveje | Erhvervsjura - Bøger |
Tags | Erhvervsjura, Bøger, Bog |
GPSR | Produktsikkerhed |