Beskrivelse
Business Law for Marketing and Service er en oversættelse af 2. udgave af Erhvervsjura for marketing og service. Den sætter den studerende i stand til at kunne inddrage juridiske forhold ved innovation og handel med kunder og leverandører.
Bogen dækker emner som juridisk metode og retsvæsenet, aftaleret, køb, erstatningsret, produktansvar, selskabsret, markedsføringsret, e-handelsret, varemærkeret. Der er desuden selvstændige kapitler om behandlingen af persondata og om service.
Bogen henvender sig primært til markedsførings-, service-, og handelsøkonomer og er tilpasset de nyeste studieordninger. Til bogen hører en hjemmeside, hvor du bl. a. kan finde bogens figurer til download og links til supplerende materiale.
Omslagsgrafiker: Lisbeth Neigaard
Fagredaktør: Bjarke Tinten
Yderligere information
| Serie | Erhvervsjura |
|---|---|
| Forfatter(e) | Kennet Fischer Föh Bjarke Tinten |
| Kategori | Bøger |
| Genre(r) | Samfund Og Historie |
| Forlag | Hans Reitzels Forlag |
| Udgivelsesdato | Er udgivet |
| Sprog | Dansk |
| ISBN-13 | 9788741277158 |
| ISBN-10 | 8741277158 |
| Indbinding | Hæftet |
| Udgave | 2 |
| Oplag | 1 |
| Sidetal | 388 |
| Dimensioner | Bredde: 17.4Cm - Højde: 24Cm |
| Genveje | Erhvervsjura - Bøger |
| Tags | Business Law, Bøger, Bog |
| GPSR | Produktsikkerhed |