Beskrivelse
I en foranderlig og konkurrencepræget verden.
Denne bog viser, hvordan virksomheder kan skabe værdi for kunder, virksomheden og samfundet ved at integrere bæredygtighed, social ansvarlighed og god governance som centrale elementer i moderne forretningsmodeller.
Bogen har en helhedsorienteret tilgang til forretningsforståelse med fokus på økonomi, markedsføring, ledelse, organisering og strategi. Den er skrevet til studerende på faget Forretningsforståelse på både HD-uddannelsen og Den merkantile diplomuddannelse, men også til praktikere i både offentlige og private virksomheder.
Forfatterne trækker på deres erfaringer fra erhvervslivet og undervisning for at give dig et klart overblik over de vigtigste aspekter af forretningsforståelse. Gennem en rejse i teorier og modeller inviteres du til at udforske, reflektere og danne dine egne meninger om, hvad der skaber værdi i en virksomhed.
Omslagsgrafiker: Kit Hansen
Tegnet af: Kit Hansen
Yderligere information
| Forfatter(e) | Henning Knudsen Arne Krogh Nielsen |
|---|---|
| Kategori | Bøger |
| Genre(r) | Samfund Og Historie |
| Forlag | Hans Reitzels Forlag |
| Udgivelsesdato | Er udgivet |
| Sprog | Dansk |
| ISBN-13 | 9788702413373 |
| ISBN-10 | 8702413373 |
| Indbinding | Hæftet |
| Udgave | 1 |
| Oplag | 1 |
| Sidetal | 286 |
| Dimensioner | Bredde: 17Cm - Højde: 24Cm |
| Tags | Forretningsforståelse, Bøger, Bog |
| GPSR | Produktsikkerhed |