INDKØBSKURV

  • Ordrestatus
  • Log ind
  • Kundeservice
  • Om os
  • Gavekort
menuGucca.dkGå til kassen
Gucca.dk - Gå til forsiden
Bullet  Levering med omdeling 39,95 kr.      Bullet  Gratis over 599 kr.

Salg I Serviceorganisationer - Per Rasmussen - Bog

Af Per Rasmussen m.fl.

239,95 kr.
  • Varen er på lager
  • Levering: 2-5 hverdage
  • 30 dages returret

Salg og service betragtes i mange virksomheder som to separate discipliner. Denne bog forsøger at kombinere service med en salgsindsats. Bogen giver en række praktiske anvisninger, øvelser og værktøjer til hvordan servicesamtalen kan føre til et mersalg.

Det kræver store investeringer i markedsføring, at få en kunde til at henvende sig – og herefter kræver det en god salgsindsats, at få solgt sit produkt. Men mange kunder kontakter selv virksomheden i forbindelse med deres efterspørgsel af service – helt uden at virksomhederne markedsfører sig. Servicemedarbejderen har dermed en central rolle i kontakten til kunden - og virksomheden en oplagt mulighed for salg uden omkostningstung markedsføring.

Som servicemedarbejder betragter man sig sjældent som sælger. Man ekspederer, servicerer og giver råd. Men allerede i servicesamtalen har man sat en række mekanismer i gang, der potentielt kan føre til et salg. Det er disse mekanismer, og hvordan de kan anvendes effektivt, der er denne bogs fokus.

Salg i serviceorganisationer henvender sig til medarbejdere, ledere, instruktører og andre interessenter, der til dagligt befinder sig i den mentale zone mellem service og salg. Bogen er praksisorienteret opbygget i et samspil mellem teori, praksis, eksempler og opgaver, og indeholder desuden en hel række konkrete redskaber til at tackle udfordringerne ved salg i serviceorganisationer.

Fakta om Salg I Serviceorganisationer

Forfatter(e)Per Rasmussen, Peter Erkmann, Jesper Mark Mathiassen
Genre(r)Samfund Og Historie
UdgivelsesdatoEr udgivet
ISBN-139788790833411
ISBN-108790833411
IndbindingHæftet
SprogDansk
Udgave1
Oplag1
Sidetal84
DimensionerBredde: 17Cm - Højde: 24Cm
TagsServicemedarbejdere, Salgsteknik, Sælgerteknik, Salg, Salg I Serviceorganisationer, Bøger, Bog

Fakta om Salg I Serviceorganisationer

Forfatter(e)Per Rasmussen, Peter Erkmann, Jesper Mark Mathiassen
Genre(r)Samfund Og Historie
UdgivelsesdatoEr udgivet
ISBN-139788790833411
ISBN-108790833411
IndbindingHæftet
SprogDansk
Udgave1
Oplag1
Sidetal84
DimensionerBredde: 17Cm - Højde: 24Cm
TagsServicemedarbejdere, Salgsteknik, Sælgerteknik, Salg, Salg I Serviceorganisationer, Bøger, Bog

Synopsis

Niveau: fagligt niveau. Indhold: Salg hører da ikke under service? At kende sig selv - og blive bedre til at matche kunden Kend dine produkter, som kunderne ser dem Servicesamtalens struktur - servicehjulet Overgangsspørgsmålet Salgssamtalen Indvendingsbehandling Mødebooking - en særlig disciplin At lære nye kompetencer som individ og organisation Organisationens opgaver i processen Kom godt i gang med salg gennem rådgivning

Mediernes anmeldelser

Kundeanmeldelser

Vær den første til at skrive en kundeanmeldelse.

Skriv anmeldelse

Det siger vores kunder28.098 anmeldelser - 5 ud af 5 stjerner

  • Margit Ø. AndersenMargit Ø. Andersen
    stjernestjernestjernestjernestjerne
    Hurtig levering

    Kan kun anbefale Gucca. De har en super hurtig levering. Alt var perfekt ved modtagelsen. Så det er ikke sidste gang, jeg handler der.

  • Svend B. SørensenSvend B. Sørensen
    stjernestjernestjernestjernestjerne
    Meget hurtig levering

    Nem og hurtig måde at handle på.

  • Kim LarsenKim Larsen
    stjernestjernestjernestjernestjerne
    Hurtig levering

    2 dage så kom min pakke, super service:-)

Om Gucca
  • Om os
  • Konkurrencer
  • Ledige stillinger
  • Nyhedsbrev
Kundeservice
  • Kontakt kundeservice
  • Ofte stillede spørgsmål
  • Altid 30 dages returret
  • Ordrestatus
  • Returblanket
stjernestjernestjernestjernestjerne
Trustpilot

28.098 anmeldelser - 5/5 stjerner
DankortMobilePayVisa
MastercardBankoverførselPaypalEAN