menuGucca.dk - Logo

Salg I Serviceorganisationer - Per Rasmussen - Bog

Indbinding: Hæftet
Salg og service betragtes i mange virksomheder som to separate discipliner. Denne bog forsøger at kombinere service med en salgsindsats. Bogen giver en række praktiske anvisninger, øvelser og... Læs mere.
249,95 kr
  • Varen er på lager
  • Levering: 1-2 hverdage
  • 30 dages returret

Salg og service betragtes i mange virksomheder som to separate discipliner. Denne bog forsøger at kombinere service med en salgsindsats. Bogen giver en række praktiske anvisninger, øvelser og værktøjer til hvordan servicesamtalen kan føre til et mersalg.

Det kræver store investeringer i markedsføring, at få en kunde til at henvende sig – og herefter kræver det en god salgsindsats, at få solgt sit produkt. Men mange kunder kontakter selv virksomheden i forbindelse med deres efterspørgsel af service – helt uden at virksomhederne markedsfører sig. Servicemedarbejderen har dermed en central rolle i kontakten til kunden - og virksomheden en oplagt mulighed for salg uden omkostningstung markedsføring.

Som servicemedarbejder betragter man sig sjældent som sælger. Man ekspederer, servicerer og giver råd. Men allerede i servicesamtalen har man sat en række mekanismer i gang, der potentielt kan føre til et salg. Det er disse mekanismer, og hvordan de kan anvendes effektivt, der er denne bogs fokus.

Salg i serviceorganisationer henvender sig til medarbejdere, ledere, instruktører og andre interessenter, der til dagligt befinder sig i den mentale zone mellem service og salg. Bogen er praksisorienteret opbygget i et samspil mellem teori, praksis, eksempler og opgaver, og indeholder desuden en hel række konkrete redskaber til at tackle udfordringerne ved salg i serviceorganisationer.

Fakta

Forfatter(e)Per Rasmussen Peter Erkmann Jesper Mark Mathiassen
Genre(r)Samfund Og Historie
UdgivelsesdatoEr udgivet
ISBN-139788790833411
ISBN-108790833411
IndbindingHæftet
SprogDansk
Udgave1
Oplag1
Sidetal84
DimensionerBredde: 17Cm - Højde: 24Cm
TagsServicemedarbejdere, Salgsteknik, Sælgerteknik, Salg, Salg I Serviceorganisationer, Bøger, Bog


Niveau: fagligt niveau. Indhold: Salg hører da ikke under service? At kende sig selv - og blive bedre til at matche kunden Kend dine produkter, som kunderne ser dem Servicesamtalens struktur - servicehjulet Overgangsspørgsmålet Salgssamtalen Indvendingsbehandling Mødebooking - en særlig disciplin At lære nye kompetencer som individ og organisation Organisationens opgaver i processen Kom godt i gang med salg gennem rådgivning

Mediernes anmeldelser

Kundeanmeldelser

Vær den første til at skrive en kundeanmeldelse.

Skriv anmeldelse