Beskrivelse
Lærebog i konkurrence- og markedsføringsret
Lærebog i konkurrence- og markedsføringsret er en fremstilling af reglerne i konkurrenceloven og markedsføringsloven og tilgrænsende områder.
Bogens 6. udgave bygger videre på de tidligere udgaver af bogen.
Formålet med bogen er at tjene som lærebog i undervisningen i valgfaget Konkurrence- og markedsføringsret på jurastudiet ved Københavns Universitet.
Bogen er opdateret med de seneste lovændringer og er ført ajour den 30. juni 2025.
Bogen er skrevet af professor i Konkurrence- og markedsføringsret ved Det Juridiske Fakultet, Københavns Universitet, Caroline Heide-Jørgensen.
Yderligere information
Forfatter(e) | Caroline Heide-Jørgensen |
---|---|
Kategori | Bøger |
Genre(r) | Erhverv |
Forlag | Djøf Forlag |
Udgivelsesdato | Er udgivet |
Sprog | Dansk |
ISBN-13 | 9788757464467 |
ISBN-10 | 8757464464 |
Indbinding | Hæftet |
Udgave | 6 |
Oplag | 1 |
Sidetal | 460 |
Dimensioner | Bredde: 15.1Cm - Højde: 23.3Cm |
Tags | Lærebog I Konkurrence, Bøger, Bog |
GPSR | Produktsikkerhed |