• Vi bytter til den 31. januar
  • "Fremragende" på Trustpilot - 43.883 anmeldelser
  • Gratis levering over 799 kr.
menuGucca.dk - Logo
BytteretVi bytter alle varer til den 31. januar

Online Ethos - Elisabeth Hoff-Clausen - Bog

Indbinding: Hæftet
Webretorik i politiske kampagner, blogs og wikis. At kommunikere overbevisende handler ikke bare om, hvad der bliver sagt, eller hvordan det siges, men også hvem der siger det. Sådan lyder... Læs mere.
309,95 kr
  • Varen er på lager
  • Levering: 1-2 hverdage
  • Vi bytter til 31. januar

Webretorik i politiske kampagner, blogs og wikis.

At kommunikere overbevisende handler ikke bare om, hvad der bliver sagt, eller hvordan det siges, men også hvem der siger det. Sådan lyder lærdommen fra den klassiske retorik og begrebet om afsenderes karakter og troværdighed, ethos.

Online ethos ser på, hvordan ethos etableres og aflæses i online miljøer, hvor vi ofte ikke ved, hvem de faktiske personer bag kommunikationen er. Tre casestudier demonstrerer retorisk kritik af karakterfremstillingen på politikeres kampagnesites, personlige weblogs og i Wikipedia.

Fakta

SerieDen Kommunikerende Organisation
Forfatter(e)Elisabeth Hoff-Clausen
Genre(r)Samfund Og Historie
UdgivelsesdatoEr udgivet
ISBN-139788759314098
ISBN-108759314095
IndbindingHæftet
SprogDansk
Udgave1
Oplag2
Sidetal256
DimensionerBredde: 17Cm - Højde: 23.9Cm
GenvejeDen Kommunikerende Organisation - Bøger
TagsDen Kommunikerende Organisation, Online Ethos, Bøger, Bog


Niveau: fagligt niveau alment niveau. Om hvordan man i et web-medie opbygger tillid hos modtageren. Tre casestudier demonstrerer retorisk kritik af karakterfremstillingen på politikeres kampagnesites, [...] personlige weblogs og i Wikipedia

Mediernes anmeldelser

Kundeanmeldelser

Vær den første til at skrive en kundeanmeldelse.

Skriv anmeldelse