menuGucca.dk - Logo
Tilpas udvalg
    • Sortering

    • Pris

    • Lagerstatus

  •  

Poul K. Faarup Bøger

10 varer Sorter efter:
  • 519,95 kr
    • Varen er på lager
    • Levering 1-2 hverdage
    Moderne Markedsføring - Bog
    MODERNE MARKEDSFØRING er en lærebog i markedsføring i vores stadigt mere di­gitaliserede verden, hvor nye vilkår, udfordringer og muligheder løbende ændrer både dagligdagen og fremtiden for...Læs mere

    519,95 kr
    • Varen er på lager
    • Levering 1-2 hverdage
  • 419,95 krForlagets pris 449,00 krSpar 29,05 kr (6%)
    • Varen er på lager
    • Levering 1-2 hverdage
    Kommunikation Og Salgskanaler - Bog
    Dette er en lærebog i markedskommunikation og go-to-market strategier i form af distribution og salgskanaler for både fysiske produkter og serviceydelser på BtC og BtB markeder i en stadig mere...Læs mere

    419,95 kr
    Forlagets pris 449,00 krSpar 29,05 kr (6%)
    • Varen er på lager
    • Levering 1-2 hverdage
  • 379,95 kr
    • Varen er på lager
    • Levering 1-2 hverdage
    Markedsanalyse I Teori Og Praksis - Bog
    Denne lærebog er rettet mod økonomiske uddannelser op til bachelorniveau og giver en omfattende indføring i alle markedsanalysens aspekter. Kapitlerne har en vekselvirkning mellem de teoretiske,...Læs mere

    379,95 kr
    • Varen er på lager
    • Levering 1-2 hverdage
  • 259,95 kr
    • Varen er på lager
    • Levering 1-2 hverdage
    Metode - Bog
    Af Jeanette Thomsen - Indbinding: Hæftet
    Til markedsføring og service. HVAD ER PROBLEMET? Når man i dag som studerende eller som ansat i en virksomhed bliver stillet en opgave, er det vigtigt først at identificere det problem, der skal løses. Dernæst skal man anvende...Læs mere

    259,95 kr
    • Varen er på lager
    • Levering 1-2 hverdage
  • 389,95 krForlagets pris 450,00 krSpar 60,05 kr (13%)
    • Varen er på lager
    • Levering 1-2 hverdage
    Markedsføring - For De Finansielle Uddannelser - Bog
    Bogen giver læseren en forståelse for markedsføring herunder CRM og CEM, der er nødvendig for at kunne indgå som medarbejder i en finansiel virksomhed. Den giver forståelse for de muligheder en...Læs mere

    389,95 kr
    Forlagets pris 450,00 krSpar 60,05 kr (13%)
    • Varen er på lager
    • Levering 1-2 hverdage
  • 189,95 kr
    • Varen er på lager
    • Levering 1-2 hverdage
    Moderne Markedsføring - Cases Og Opgaver - Bog
    Opgave- og casebogen knytter sig til lærebogen Moderne markedsføring og følger samme emneopdeling som lærebogen. Læseren får således opdaterede opgaver og cases til hvert kapitel, der...Læs mere

    189,95 kr
    • Varen er på lager
    • Levering 1-2 hverdage
  • 239,95 kr
    • Varen er på lager
    • Levering 1-2 hverdage
    Methods In Marketing And Service - Bog
    Metode - til markedsføring og service introducerer til de vigtigste metodiske begreber og teorier og til analyseprocessen. Den er desuden en guide til arbejdet med den gode problemformulering. ...Læs mere

    239,95 kr
    • Varen er på lager
    • Levering 1-2 hverdage
  • 369,95 krForlagets pris 395,00 krSpar 25,05 kr (6%)
    • Varen er på lager
    • Levering 1-2 hverdage
    Markedskommunikation - Bog
    Markedskommunikation er en ny, praksisnær lærebog til faget markedskommunikation. Bogen giver en operationel introduktion til planlægning af markedskommunikation i et kommercielt perspektiv med...Læs mere

    369,95 kr
    Forlagets pris 395,00 krSpar 25,05 kr (6%)
    • Varen er på lager
    • Levering 1-2 hverdage
  • 219,95 kr
    • Varen er på lager
    • Levering 1-2 hverdage
    Markedsanalyse - Bog
    Af Poul K. Faarup - Indbinding: Hæftet
    I den finansielle sektor. Denne lærebog omhandler informationsindsamling og markedsanalyse i en finansiel kontekst.  Forudsætningen for at kunne tage rigtige og effektive beslutninger i en turbulent verden med intens og...Læs mere

    219,95 kr
    • Varen er på lager
    • Levering 1-2 hverdage
  • 279,95 kr
    • Varen er på lager
    • Levering 1-2 hverdage
    Market Research And Statistics - Bog
    International Marketing and Sales. Market Research and Statistics er bind 2 i serien International Marketing and Sales. En væsentlig forudsætning for valg af de rigtige markedsføringsstrategier og udarbejdelse af de gode...Læs mere

    279,95 kr
    • Varen er på lager
    • Levering 1-2 hverdage
Antal produkter: 10 stk.