fb tracking
Sommerudsalg - se alle tilbud
close

Moderne Markedsføring - Ole E. Andersen - Bog

Indbinding: Indbundetinfo
529,95 kr
  • updateForudbestil nu
  • scheduleLevering: 15/08/2025
  • history100 dages bytte- og returret
Fremragende - 68.908 anmeldelser

Beskrivelse

En lærebog til markedsføringsfaget i en virkelighed præget af digitalisering, bæredygtighed og konstant forandring. Den er rettet mod korte og mellemlange videregående uddannelser, fx relevante bachelorretninger på handelshøjskolerne, erhvervsakademiuddannelserne og professionsbacheloruddannelserne.

Bogen giver en helhedsforståelse af markedsføringsprocessen og klæder de studerende på til at analysere, vurdere og træffe beslutninger i praksis – uanset om opgaven er strategisk, taktisk eller operationel.

5. UDGAVE behandler de klassiske markedsføringsteorier, - modeller, og -begreber. Samtidig er den gennemgribende revideret og opdateret med nyeste teori, værktøjer og praksis. Der er lagt særlig vægt på:
• Digitalisering og online kanaler som integrerede elementer i hele markedsføringsindsatsen
• Bæredygtighed og ESG i strategi, analyse, kommunikation og produktudvikling
• Forretningsforståelse og tværgående sammenhænge mellem markedsføring, organisation og økonomi
• Øget fokus på metoder og data i markedsanalyse og beslutningsgrundlag
• Evaluering og implementering, herunder KPI’er, budget og bureauvalg

Bogen er opbygget i en klar struktur med syv dele:
1. Markedsføringens grundlag
2. Situationsanalyse
3. Markeds- og kundeindsigt
4. Strategi og målgrupper
5. Handlingsparametre
6. Implementering og kontrol
7. Internationalisering

Omslagsgrafiker: VINK Grafisk Design

Tegnet af: Bent Nielsen - Odd Design

Fagredaktør: Ole E. Andersen

Yderligere information

Forfatter(e)Ole E. Andersen Poul K. Faarup Katrine Emme Thielke Just Kjærgård Pedersen Ane Kathrine Dohm Johansen
KategoriBøger
Genre(r)Samfund Og Historie
ForlagHans Reitzels Forlag
Udgivelsesdato15/08/2025
SprogDansk
ISBN-139788702432923
Vis mere

Kundernes vurdering

Bedøm produktet