INDKØBSKURV

  • Ordrestatus
  • Log ind
  • Kundeservice
  • Om os
  • Gavekort
menuGucca.dkGå til kassen
Gucca.dk - Gå til forsiden
Bullet  Levering med omdeling 39,95 kr.      Bullet  Gratis over 599 kr.

Markedsanalyse I Teori Og Praksis - Kenneth Hansen - Bog

Af Kenneth Hansen m.fl.

359,95 kr.Vejl. pris: 399,00 kr.Spar 39,05 kr. (10%)
  • +50 stk. på lager
  • Levering: 2-5 hverdage
  • 30 dages returret

Denne lærebog er rettet mod økonomiske uddannelser op til bachelorniveau og giver en omfattende indføring i alle markedsanalysens aspekter. Kapitlerne har en vekselvirkning mellem de teoretiske, statistiske modeller i markedsanalysen – og beskrivende praktisk orienterede afsnit, der trin for trin beskriver, hvorledes en god markedsanalyse opbygges. Bogen lægger stor vægt på, at den studerende opnår en forståelse af, hvilke former for analyse et givet talmateriale kan bære. Opbygningen er i hovedtræk som følger: * Den kvantitative markedsanalyse, herunder bl. a. målgruppe, analysedesign, spørgeskema, stikprøver, interviewproces * Statistiske test i markedsanalysen * Den kvantitaative markedsanalyse * Typer af markedsanalyser, herunder fx kommunikationstest, imageanalyser og kundetilfredshedsundersøgelser * Rapportering og økonomi Som hjælpeværktøj, især til kapitlerne 9 -12, er der på nedenstående link adgang til statistikværktøjet KeHaTools samt tilhørende manual, der beskriver installation og brug af værktøjet. Linket til dette er: http://www. kennethhansen. net/kehatools. html

Omslagsgrafiker: Lisbeth Neigaard

Fakta om Markedsanalyse I Teori Og Praksis

Forfatter(e)Kenneth Hansen, Poul K. Faarup
Genre(r)Samfund Og Historie
UdgivelsesdatoEr udgivet
ISBN-139788776756222
ISBN-108776756222
IndbindingHæftet
SprogDansk
Udgave1
Sidetal320
DimensionerBredde: 17.3Cm - Højde: 24.1Cm
TagsMarkedsføring, Markedsanalyse, Markedsanalyse I Teori Og Praksis, Bøger, Bog

Fakta om Markedsanalyse I Teori Og Praksis

Forfatter(e)Kenneth Hansen, Poul K. Faarup
Genre(r)Samfund Og Historie
UdgivelsesdatoEr udgivet
ISBN-139788776756222
ISBN-108776756222
IndbindingHæftet
SprogDansk
Udgave1
Sidetal320
DimensionerBredde: 17.3Cm - Højde: 24.1Cm
TagsMarkedsføring, Markedsanalyse, Markedsanalyse I Teori Og Praksis, Bøger, Bog

Synopsis

Niveau: fagligt niveau. Indhold: Den kvantitative markedsanalyse (Informationsindsamling Målgrupper - bindeleddet fra analyse til marketing Analysedesign og kontaktform Spørgeskemaet og udformning af spørgsmål Skalaer Stikprøve og usikkerhed Interviewarbejde/dataindsamling Dataforberedelse) Anvendelse af statistiske test i markedsanalysen (Statistiske undersøgelser og hypotesetest Repræsentativitet og krydstabeller Variansanalyse , [...] Regressionsanalyse) Den kvalitative markedsanalyse (Kvalitative analyser Fokusgrupper) Typer af markedsanalyser (Medieanalyser Kommunikationstest Produkt- og koncepttest Image og tilfredshed Rapportering Økonomi, opfølgning og feedback)

Mediernes anmeldelser

Kundeanmeldelser

Vær den første til at skrive en kundeanmeldelse.

Skriv anmeldelse

Det siger vores kunder26.073 anmeldelser - 5 ud af 5 stjerner

  • Mette L. AndreasenMette L. Andreasen
    stjernestjernestjernestjernestjerne
    Hurtig levering og billig vare

    Kan varmt anbefales.

  • Anders RefslundAnders Refslund
    stjernestjernestjernestjernestjerne
    Second to none

    God købsoplevelse uden forbehold.

  • Svend B. SørensenSvend B. Sørensen
    stjernestjernestjernestjernestjerne
    Meget hurtig levering

    Nem og hurtig måde at handle på.

Om Gucca
  • Om os
  • Konkurrencer
  • Ledige stillinger
  • Blog
Kundeservice
  • Kontakt kundeservice
  • Ofte stillede spørgsmål
  • Altid 30 dages returret
  • Ordrestatus
  • Returblanket
  • Nyhedsbrev
stjernestjernestjernestjernestjerne
Trustpilot

26.073 anmeldelser - 5/5 stjerner
DankortMobilePayVisa
MastercardBankoverførselPaypalEAN