INDKØBSKURV

  • Ordrestatus
  • Log ind
  • Kundeservice
  • Om os
  • Gavekort
menuGucca.dkGå til kassen
Gucca.dk - Gå til forsiden
Bullet  5/5 på Trustpilot     Bullet  Gratis levering ved køb over 599 kr.

Markedsanalyse I Teori Og Praksis - Kenneth Hansen - Bog

Af Kenneth Hansen m.fl.

349,95 kr.Vejl. pris: 399,00 kr.Spar 49,05 kr. (12%)
  • Varen er på lager
  • Levering: 2-5 hverdage
  • 30 dages returret

Denne lærebog er rettet mod økonomiske uddannelser op til bachelorniveau og giver en omfattende indføring i alle markedsanalysens aspekter. Kapitlerne har en vekselvirkning mellem de teoretiske, statistiske modeller i markedsanalysen – og beskrivende praktisk orienterede afsnit, der trin for trin beskriver, hvorledes en god markedsanalyse opbygges. Bogen lægger stor vægt på, at den studerende opnår en forståelse af, hvilke former for analyse et givet talmateriale kan bære. Opbygningen er i hovedtræk som følger: * Den kvantitative markedsanalyse, herunder bl. a. målgruppe, analysedesign, spørgeskema, stikprøver, interviewproces * Statistiske test i markedsanalysen * Den kvantitaative markedsanalyse * Typer af markedsanalyser, herunder fx kommunikationstest, imageanalyser og kundetilfredshedsundersøgelser * Rapportering og økonomi Som hjælpeværktøj, især til kapitlerne 9 -12, er der på nedenstående link adgang til statistikværktøjet KeHaTools samt tilhørende manual, der beskriver installation og brug af værktøjet. Linket til dette er: http://www. kennethhansen. net/kehatools. html

Omslagsgrafiker: Lisbeth Neigaard

Fakta om Markedsanalyse I Teori Og Praksis

Forfatter(e)Kenneth Hansen, Poul K. Faarup
Genre(r)Samfund Og Historie
UdgivelsesdatoEr udgivet
ISBN-139788776756222
ISBN-108776756222
IndbindingHæftet
SprogDansk
Udgave1
Oplag4
Sidetal320
DimensionerBredde: 17.3Cm - Højde: 24.1Cm
TagsMarkedsføring, Markedsanalyse, Markedsanalyse I Teori Og Praksis, Bøger, Bog

Fakta om Markedsanalyse I Teori Og Praksis

Forfatter(e)Kenneth Hansen, Poul K. Faarup
Genre(r)Samfund Og Historie
UdgivelsesdatoEr udgivet
ISBN-139788776756222
ISBN-108776756222
IndbindingHæftet
SprogDansk
Udgave1
Oplag4
Sidetal320
DimensionerBredde: 17.3Cm - Højde: 24.1Cm
TagsMarkedsføring, Markedsanalyse, Markedsanalyse I Teori Og Praksis, Bøger, Bog

Synopsis

Niveau: fagligt niveau. Indhold: Den kvantitative markedsanalyse (Informationsindsamling Målgrupper - bindeleddet fra analyse til marketing Analysedesign og kontaktform Spørgeskemaet og udformning af spørgsmål Skalaer Stikprøve og usikkerhed Interviewarbejde/dataindsamling Dataforberedelse) Anvendelse af statistiske test i markedsanalysen (Statistiske undersøgelser og hypotesetest Repræsentativitet og krydstabeller Variansanalyse , [...] Regressionsanalyse) Den kvalitative markedsanalyse (Kvalitative analyser Fokusgrupper) Typer af markedsanalyser (Medieanalyser Kommunikationstest Produkt- og koncepttest Image og tilfredshed Rapportering Økonomi, opfølgning og feedback)

Mediernes anmeldelser

Kundeanmeldelser

Vær den første til at skrive en kundeanmeldelse.

Skriv anmeldelse

Det siger vores kunder29.770 anmeldelser - 5 ud af 5 stjerner

  • Torben PoulsenTorben Poulsen
    stjernestjernestjernestjernestjerne
    Fin service

    Købte en DAB-radio på vegne af min svigerinde, som imidlertidig, straks efter bestillingen var afgivet, fortrød købet. I en mail bad jeg om at få annulleret købet, og det fik jeg en hurtig og venlig bekræftelse på.

  • Lisbeth AndersenLisbeth Andersen
    stjernestjernestjernestjernestjerne
    Helt i top!

    Kan klart anbefales! Nemt og hurtigt!

  • Henrik PedersenHenrik Pedersen
    stjernestjernestjernestjernestjerne
    Super nemt og hurtigt

    Dejligt sted at handle, overskueligt og hurtig levering.

Om Gucca
  • Om os
  • Konkurrencer
  • Ledige stillinger
  • Nyhedsbrev
Kundeservice
  • Kontakt kundeservice
  • Ofte stillede spørgsmål
  • Altid 30 dages returret
  • Ordrestatus
  • Returblanket
stjernestjernestjernestjernestjerne
Trustpilot

29.770 anmeldelser - 5/5 stjerner
DankortMobilePayVisa
MastercardBankoverførselPaypalEAN