INDKØBSKURV

  • Ordrestatus
  • Log ind
  • Kundeservice
  • Om os
  • Gavekort
menuGucca.dkGå til kassen
Gucca.dk - Gå til forsiden
Bullet  Levering med omdeling 39,95 kr.      Bullet  Gratis over 599 kr.

Håndbog I Strategisk Public Relations - Henrik Merkelsen (Red.) - Bog

Af Henrik Merkelsen (Red.)

399,95 kr.Vejl. pris: 448,00 kr.Spar 48,05 kr. (11%)
  • +50 stk. på lager
  • Levering: 1-2 hverdage
  • 30 dages returret
håndbog i strategisk public relations - bog

PR-fagets multidisciplinære tilgang er i høj grad afspejlet i denne håndbog, hvor førende forskere og praktikere går i dybden med forskellige aspekter af public relations. Bogen behandler blandt andet stakeholder management, corporate social responsibility og corporate communication. Det er alle discipliner, som har det strategiske arbejde med virksomheders legitimitet og omdømme som omdrejningspunkt. Desuden giver den overblik over specialdiscipliner som issues management, krisekommunikation, public affairs og investor relations, der fokuserer på enkelte stakeholdere eller særlige problemstillinger.

Fakta om Håndbog I Strategisk Public Relations

Forfatter(e)Henrik Merkelsen (Red.)
Genre(r)Skole Og Lærebøger
UdgivelsesdatoEr udgivet
ISBN-139788759313138
ISBN-108759313137
IndbindingHæftet
SprogDansk
Udgave1
Sidetal300
DimensionerBredde: 17.1Cm - Højde: 24.2Cm
TagsKommunikation, Virksomheder, Organisationer, Public Relations, Håndbog I Strategisk Public Relations, Studiebøger, Bog

Fakta om Håndbog I Strategisk Public Relations

Forfatter(e)Henrik Merkelsen (Red.)
Genre(r)Skole Og Lærebøger
UdgivelsesdatoEr udgivet
ISBN-139788759313138
ISBN-108759313137
IndbindingHæftet
SprogDansk
Udgave1
Sidetal300
DimensionerBredde: 17.1Cm - Højde: 24.2Cm
TagsKommunikation, Virksomheder, Organisationer, Public Relations, Håndbog I Strategisk Public Relations, Studiebøger, Bog

Synopsis

Niveau: fagligt niveau. Indhold: Jesper Højbjerg Christensen: Forord. Henrik Merkelsen: Introduktion til public relations. Corporate communication : mellem styring og fleksibilitet / Lars Thøger Christensen og Mette Morsing. [...] Et stakeholderperspektiv på corporate communication, værdiskabelse og tillid / Edward Freeman, James Rubin og Brian Moriarty. Corporate social responsibility : strategier for kommunikation af social ansvarlighed / Mette Morsing og Majken Schultz. Niels Ole Finnemann: Internettet som nyt vilkår for virksomhedernes PR. Preben Sepstrup: Plnlægning og evaluering af kommunikation. Ralf Lodberg: Employer branding : på opdagelse i en branding-disciplin

Anmeld Håndbog I Strategisk Public Relations

Vores brugere har endnu ikke bedømt Håndbog I Strategisk Public Relations. Vær den første til at skrive en anmeldelse.

Det siger vores kunder25.010 anmeldelser - 5 ud af 5 stjerner

  • Jacqueline L. ClausenJacqueline L. Clausen
    stjernestjernestjernestjernestjerne
    Super service og hurtig levering!

    Alt er som det skal være, gode priser, god service og hurtig levering!

  • Rikke M. HedegaardRikke M. Hedegaard
    stjernestjernestjernestjernestjerne
    Lækker hurtig levering

    Ikke andet end 5 stjerner herfra. Billigt - nemt at finde det man leder efter på hjemmesiden og hurtig levering.

  • Carina-Maria S. HooseCarina-Maria S. Hoose
    stjernestjernestjernestjernestjerne
    Nemt og hurtigt

    Fik varen allerede dagen efter jeg bestilte, så det er jo perfekt.

Om Gucca
  • Om os
  • Konkurrencer
  • Ledige stillinger
  • Blog
Kundeservice
  • Kontakt kundeservice
  • Ofte stillede spørgsmål
  • Altid 30 dages returret
  • Ordrestatus
  • Returblanket
  • Nyhedsbrev
stjernestjernestjernestjernestjerne
Trustpilot

25.010 anmeldelser - 5/5 stjerner
DankortVisa/DankortMobilePayVisa
MastercardBankoverførselPaypalEAN