INDKØBSKURV

  • Ordrestatus
  • Log ind
  • Kundeservice
  • Om os
  • Gavekort
menuGucca.dkGå til kassen
Gucca.dk - Gå til forsiden
Bullet  Levering med omdeling 39,95 kr.      Bullet  Gratis over 599 kr.

Oplevelsesøkonomien - James H. Gilmore - Bog

Af James H. Gilmore m.fl.

269,95 kr.Vejl. pris: 299,00 kr.Spar 29,05 kr. (10%)
  • +50 stk. på lager
  • Levering: 2-5 hverdage
  • 30 dages returret
oplevelsesøkonomien - bog

– Arbejde er teater og enhver virksomhed en scene

Her er bogen, der startede det hele. Oplevelsesøkonomien findes i dag i Danmark i utallige varianter. Erhvervsliv og turisme, kulturindustri, regioner og kommuner holder strategiseminarer og eksperimenterer på livet løs. Og overalt i vores uddannelsesssystem undervises der i oplevelsesøkonomi. På gymnasierne, erhvervsakademierne, handelsskolerne og på universiteterne – fra æstetisk og kulturelt orienterede fag til master- og kandidatuddannelser på RUC og CBS.

'Oplevelsesøkonomien – arbejde er teater og enhver virksomhed en scene' satte det hele i verden. Pine & Gilmore var de første, der formulerede ikke bare begrebet oplevelsesøkonomi, men hele tankegangen bag for ti år siden.
Bogen er på én gang videnskab og oplevelse. Analyserne er provokerende, skarpt pointerede og profetiske – og indimellem meget morsomme. Der er gode råd både til det store erhvervsliv og til de små handlende. Man bøjer sig i respekt for opfindsomheden, når det gælder om at sælge noget så dyrt som muligt og med højest mulig profit, og man kan ikke undgå at tænke, at lige her er de ultimative metoder til at sælge varm luft. Og samtidig giver Pine & Gilmore en fejende flot fremstilling af den vestlige økonomis udvikling fra 2. Verdenskrigs afslutning til i dag og udpeger for os de kommende udviklingstrin.

Omslagsgrafiker: Christian Hvid

Oversat af: Joachim Wrang

Fakta om Oplevelsesøkonomien

Oprindelig titelThe Experience Economy
Forfatter(e) James H. Gilmore, B. Joseph Pine Ii
Genre(r)Samfund Og Historie
UdgivelsesdatoEr udgivet
ISBN-139788779555389
ISBN-108779555381
IndbindingHæftet
SprogDansk
Udgave1
Sidetal325
DimensionerBredde: 15.8Cm - Højde: 22.5Cm
TagsOplevelsesøkonomi, Oplevelser, Kreativitet, Virksomheder, Oplevelsesøkonomien, Bøger, Bog

Fakta om Oplevelsesøkonomien

Oprindelig titelThe Experience Economy
Forfatter(e) James H. Gilmore, B. Joseph Pine Ii
Genre(r)Samfund Og Historie
UdgivelsesdatoEr udgivet
ISBN-139788779555389
ISBN-108779555381
IndbindingHæftet
SprogDansk
Udgave1
Sidetal325
DimensionerBredde: 15.8Cm - Højde: 22.5Cm
TagsOplevelsesøkonomi, Oplevelser, Kreativitet, Virksomheder, Oplevelsesøkonomien, Bøger, Bog

Synopsis

Niveau: fagligt niveau. Oplevelsesøkonomi er tankegangen om, at virksomheder ikke bare skal masseproducere vare, men skabe produkter, der er unikke for den enkelte forbruger

Mediernes anmeldelser

Kundeanmeldelser

Vær den første til at skrive en kundeanmeldelse.

Skriv anmeldelse

Det siger vores kunder26.073 anmeldelser - 5 ud af 5 stjerner

  • Kim LarsenKim Larsen
    stjernestjernestjernestjernestjerne
    Hurtig levering

    2 dage så kom min pakke, super service:-)

  • Malene FrydMalene Fryd
    stjernestjernestjernestjernestjerne
    God kundeservice

    Jeg fik fantastisk kundeservice i forbindelse med en fejlbestilling.

  • Anders RefslundAnders Refslund
    stjernestjernestjernestjernestjerne
    Second to none

    God købsoplevelse uden forbehold.

Om Gucca
  • Om os
  • Konkurrencer
  • Ledige stillinger
  • Blog
Kundeservice
  • Kontakt kundeservice
  • Ofte stillede spørgsmål
  • Altid 30 dages returret
  • Ordrestatus
  • Returblanket
  • Nyhedsbrev
stjernestjernestjernestjernestjerne
Trustpilot

26.073 anmeldelser - 5/5 stjerner
DankortMobilePayVisa
MastercardBankoverførselPaypalEAN