INDKØBSKURV

  • Ordrestatus
  • Log ind
  • Kundeservice
  • Om os
  • Gavekort
menuGucca.dkGå til kassen
Gucca.dk - Gå til forsiden
Bullet  Levering med omdeling 39,95 kr.      Bullet  Gratis over 599 kr.

Oplevelsesdesign - Christian Jantzen - Bog

Af Christian Jantzen m.fl.

269,95 kr.Vejl. pris: 299,00 kr.Spar 29,05 kr. (10%)
  • +50 stk. på lager
  • Levering: 1-2 hverdage
  • 30 dages returret
oplevelsesdesign - bog

Denne bog viser, hvordan forretningskoncepter kan tilrettelægges, så de tilbyder kunderne mulighed for udviklende oplevelser. Dette sker ved hjælp af en række eksemplariske cases: fra Heineken Experience til indkøbscentre i New York og Wien, fra McDonald’s til Madeleines Madteater, fra Prada og Apple Store til Mercedes og Autostadt. Bogen tilbyder således begreber, teorier og analytiske værktøjer både til de læsere, der vil blive bedre til at forstå, hvad gode oplevelser er, og til de praktikere, som vil arbejde mere systematisk med tilvejebringelsen af udviklende oplevelser.

Fakta om Oplevelsesdesign

Forfatter(e)Christian Jantzen, Julie Bouchet, Mikael Vetner
Genre(r)Skole Og Lærebøger
UdgivelsesdatoEr udgivet
ISBN-139788759315774
ISBN-108759315776
IndbindingHæftet
SprogDansk
Udgave1
Sidetal260
DimensionerBredde: 17.2Cm - Højde: 24Cm
TagsOplevelser, Oplevelsesøkonomi, Markedsføring, Forbrugere, Oplevelsesdesign, Oplevelsesdesign, Studiebøger, Bog

Fakta om Oplevelsesdesign

Forfatter(e)Christian Jantzen, Julie Bouchet, Mikael Vetner
Genre(r)Skole Og Lærebøger
UdgivelsesdatoEr udgivet
ISBN-139788759315774
ISBN-108759315776
IndbindingHæftet
SprogDansk
Udgave1
Sidetal260
DimensionerBredde: 17.2Cm - Højde: 24Cm
TagsOplevelser, Oplevelsesøkonomi, Markedsføring, Forbrugere, Oplevelsesdesign, Oplevelsesdesign, Studiebøger, Bog

Synopsis

Niveau: fagligt niveau alment niveau. Indhold: Den brugerorienterede tilgang til oplevelser Oplevelsesbaserede butikskoncepter Det oplevelsesorienterede forbrug (Case 1 : Buy me a mercedesbenz - Mercedes Benz Museum) Kommunikation og æstetik (Case 2 : [...] En passant - Chelsea Market) Oplevelsens psykologiske struktur (Case 3 : Den olme tyr - Lamborghini-pavillonen, Autostadt) Serviceoplevelsens anatomi I'm loving it : McDonald's I de blindes rige : Unsicht-bar Cantina e canzone : Pasta e Basta Det kulinariske totalteater : Madeleines madteater Afslutning : "Hvad skete der her?"

Anmeld Oplevelsesdesign

Vores brugere har endnu ikke bedømt Oplevelsesdesign. Vær den første til at skrive en anmeldelse.

Det siger vores kunder25.870 anmeldelser - 5 ud af 5 stjerner

  • Karin P. HansenKarin P. Hansen
    stjernestjernestjernestjernestjerne
    Uproblematisk

    Det var nemt og gik hurtigt med at få varen hjem.

  • Carina-Maria S. HooseCarina-Maria S. Hoose
    stjernestjernestjernestjernestjerne
    Nemt og hurtigt

    Fik varen allerede dagen efter jeg bestilte, så det er jo perfekt.

  • Svend B. SørensenSvend B. Sørensen
    stjernestjernestjernestjernestjerne
    Meget hurtig levering

    Nem og hurtig måde at handle på.

Om Gucca
  • Om os
  • Konkurrencer
  • Ledige stillinger
  • Blog
Kundeservice
  • Kontakt kundeservice
  • Ofte stillede spørgsmål
  • Altid 30 dages returret
  • Ordrestatus
  • Returblanket
  • Nyhedsbrev
stjernestjernestjernestjernestjerne
Trustpilot

25.870 anmeldelser - 5/5 stjerner
DankortMobilePayVisa
MastercardBankoverførselPaypalEAN