INDKØBSKURV

  • Ordrestatus
  • Log ind
  • Kundeservice
  • Om os
  • Gavekort
menuGucca.dkGå til kassen
Gucca.dk - Gå til forsiden
Bullet  5/5 på Trustpilot     Bullet  Gratis levering ved køb over 599 kr.

Oplevelsesdesign - Christian Jantzen - Bog

Af Christian Jantzen m.fl.

259,95 kr.Vejl. pris: 299,00 kr.Spar 39,05 kr. (13%)
  • Varen er på lager
  • Levering: 1-2 hverdage
  • 30 dages returret

Denne bog viser, hvordan forretningskoncepter kan tilrettelægges, så de tilbyder kunderne mulighed for udviklende oplevelser. Dette sker ved hjælp af en række eksemplariske cases: fra Heineken Experience til indkøbscentre i New York og Wien, fra McDonald’s til Madeleines Madteater, fra Prada og Apple Store til Mercedes og Autostadt. Bogen tilbyder således begreber, teorier og analytiske værktøjer både til de læsere, der vil blive bedre til at forstå, hvad gode oplevelser er, og til de praktikere, som vil arbejde mere systematisk med tilvejebringelsen af udviklende oplevelser.

Fakta om Oplevelsesdesign

Forfatter(e)Christian Jantzen, Mikael Vetner, Julie Bouchet
Genre(r)Skole Og Lærebøger
UdgivelsesdatoEr udgivet
ISBN-139788759315774
ISBN-108759315776
IndbindingHæftet
SprogDansk
Udgave1
Oplag4
Sidetal260
DimensionerBredde: 17.2Cm - Højde: 24Cm
TagsOplevelser, Oplevelsesøkonomi, Markedsføring, Forbrugere, Oplevelsesdesign, Oplevelsesdesign, Studiebøger, Bog

Fakta om Oplevelsesdesign

Forfatter(e)Christian Jantzen, Mikael Vetner, Julie Bouchet
Genre(r)Skole Og Lærebøger
UdgivelsesdatoEr udgivet
ISBN-139788759315774
ISBN-108759315776
IndbindingHæftet
SprogDansk
Udgave1
Oplag4
Sidetal260
DimensionerBredde: 17.2Cm - Højde: 24Cm
TagsOplevelser, Oplevelsesøkonomi, Markedsføring, Forbrugere, Oplevelsesdesign, Oplevelsesdesign, Studiebøger, Bog

Synopsis

Niveau: fagligt niveau alment niveau. Indhold: Den brugerorienterede tilgang til oplevelser Oplevelsesbaserede butikskoncepter Det oplevelsesorienterede forbrug (Case 1 : Buy me a mercedesbenz - Mercedes Benz Museum) Kommunikation og æstetik (Case 2 : [...] En passant - Chelsea Market) Oplevelsens psykologiske struktur (Case 3 : Den olme tyr - Lamborghini-pavillonen, Autostadt) Serviceoplevelsens anatomi I'm loving it : McDonald's I de blindes rige : Unsicht-bar Cantina e canzone : Pasta e Basta Det kulinariske totalteater : Madeleines madteater Afslutning : "Hvad skete der her?"

Mediernes anmeldelser

Kundeanmeldelser

Vær den første til at skrive en kundeanmeldelse.

Skriv anmeldelse

Det siger vores kunder31.729 anmeldelser - 5 ud af 5 stjerner

  • Lisbeth AndersenLisbeth Andersen
    stjernestjernestjernestjernestjerne
    Helt i top!

    Kan klart anbefales! Nemt og hurtigt!

  • Margit Ø. AndersenMargit Ø. Andersen
    stjernestjernestjernestjernestjerne
    Hurtig levering

    Kan kun anbefale Gucca. De har en super hurtig levering. Alt var perfekt ved modtagelsen. Så det er ikke sidste gang, jeg handler der.

  • Torben PoulsenTorben Poulsen
    stjernestjernestjernestjernestjerne
    Fin service

    Købte en DAB-radio på vegne af min svigerinde, som imidlertidig, straks efter bestillingen var afgivet, fortrød købet. I en mail bad jeg om at få annulleret købet, og det fik jeg en hurtig og venlig bekræftelse på.

Om Gucca
  • Om os
  • Konkurrencer
  • Ledige stillinger
  • Nyhedsbrev
Kundeservice
  • Kontakt kundeservice
  • Ofte stillede spørgsmål
  • Altid 30 dages returret
  • Ordrestatus
  • Returblanket
stjernestjernestjernestjernestjerne
Trustpilot

31.729 anmeldelser - 5/5 stjerner
DankortMobilePayVisa
MastercardBankoverførselPaypalEAN