Oplevelsesdesign - Christian Jantzen - Bog
- Varen er på lager
- Levering: 1-2 hverdage
- 30 dages returret
Denne bog viser, hvordan forretningskoncepter kan tilrettelægges, så de tilbyder kunderne mulighed for udviklende oplevelser. Dette sker ved hjælp af en række eksemplariske cases: fra Heineken Experience til indkøbscentre i New York og Wien, fra McDonald’s til Madeleines Madteater, fra Prada og Apple Store til Mercedes og Autostadt. Bogen tilbyder således begreber, teorier og analytiske værktøjer både til de læsere, der vil blive bedre til at forstå, hvad gode oplevelser er, og til de praktikere, som vil arbejde mere systematisk med tilvejebringelsen af udviklende oplevelser.
Fakta
Forfatter(e) | Christian Jantzen Mikael Vetner Julie Bouchet |
---|---|
Genre(r) | Skole Og Lærebøger |
Udgivelsesdato | Er udgivet |
ISBN-13 | 9788759315774 |
ISBN-10 | 8759315776 |
Indbinding | Hæftet |
Sprog | Dansk |
Udgave | 1 |
Oplag | 6 |
Sidetal | 260 |
Dimensioner | Bredde: 17.2Cm - Højde: 24Cm |
Tags | Oplevelser, Oplevelsesøkonomi, Markedsføring, Forbrugere, Oplevelsesdesign, Oplevelsesdesign, Studiebøger, Bog |
Niveau: fagligt niveau alment niveau. Indhold: Den brugerorienterede tilgang til oplevelser Oplevelsesbaserede butikskoncepter Det oplevelsesorienterede forbrug (Case 1 : Buy me a mercedesbenz - Mercedes Benz Museum) Kommunikation og æstetik (Case 2 : [...] En passant - Chelsea Market) Oplevelsens psykologiske struktur (Case 3 : Den olme tyr - Lamborghini-pavillonen, Autostadt) Serviceoplevelsens anatomi I'm loving it : McDonald's I de blindes rige : Unsicht-bar Cantina e canzone : Pasta e Basta Det kulinariske totalteater : Madeleines madteater Afslutning : "Hvad skete der her?"
Din anmeldelse af Oplevelsesdesign
Mediernes anmeldelser
Kundeanmeldelser
Vær den første til at skrive en kundeanmeldelse.