• Altid lave priser og hurtig levering
  • "Fremragende" på Trustpilot - 56.169 anmeldelser
  • Gratis levering over 799 kr.
menuGucca.dk - Logo

Oplevelsesdesign - Christian Jantzen - Bog

Indbinding: Hæftet
Denne bog viser, hvordan forretningskoncepter kan tilrettelægges, så de tilbyder kunderne mulighed for udviklende oplevelser. Dette sker ved hjælp af en række eksemplariske cases: fra Heineken... Læs mere.
299,95 kr
  • Varen er på lager
  • Levering: 1-2 hverdage
  • 30 dages returret

Denne bog viser, hvordan forretningskoncepter kan tilrettelægges, så de tilbyder kunderne mulighed for udviklende oplevelser. Dette sker ved hjælp af en række eksemplariske cases: fra Heineken Experience til indkøbscentre i New York og Wien, fra McDonald’s til Madeleines Madteater, fra Prada og Apple Store til Mercedes og Autostadt. Bogen tilbyder således begreber, teorier og analytiske værktøjer både til de læsere, der vil blive bedre til at forstå, hvad gode oplevelser er, og til de praktikere, som vil arbejde mere systematisk med tilvejebringelsen af udviklende oplevelser.

Sikker e-handel

Vi har den klare holdning, at handel på nettet er nødt til at være hurtigt, sikkert og billigt for dig.

Vi prioriterer sikkerhed højt

Sikkerheden er meget vigtig, når man handler online, og vi vægter selvfølgelig sikkerhed højt. Med NETS godkendelse af vores løsning for betaling online, har vi opnået den største garanti for, at betalingssikkerheden er i top. Køb og betaling er derfor helt sikkert.

Du har altid 30 dages fuld returret

Uanset hvad du køber hos Gucca, tilbyder vi altid 30 dages fuld returret. Med andre ord, hvis du fortryder dit køb, så send blot varen retur til os, og du vil få dine penge tilbage. Inden du sender returvaren tilbage, er det en fordel, at kontakte os først.

Sikker levering med lynets hast

Vi har den klare holdning, at det er meget vigtigt, at du modtager din vare hurtigt og sikkert. Vi bestræber os på, at du modtager forsendelsen indenfor 1-2 hverdage, såfremt vi er lagerførende. Lagerstatus fremgår altid tydeligt i webshoppen ved hvert produkt. Er du i tvivl om leveringstiden eller lagerstatus, så er det altid en god ide, at du ringer eller sender en e-mail til os.

Muligheder for online betaling

Når du køber hos Gucca, har du mulighed for at vælge mellem flere forskellige betalingsmuligheder. Der er naturligvis frit valg blandt vores betalingsmetoder - du gør brug af den, der passer dig bedst. Lige meget hvad du benytter, kan du være helt tryg og sikker, når du handler hos Gucca.dk Benyt det efterfølgende link, for at få de betalingsmuligheder du kan benytte. Husk at pengene først hæves fra din konto, når vi afsender produktet til dig.

Kundeservice - altid mulighed for professionel assistance

Hvis du i forbindelse med dit besøg på Gucca.dk har spørgsmål eller møder udfordringer, ringer eller skriver du selvfølgelig bare til os. Alle hverdage imellem 10-15 sidder vi klar ved telefonerne og på e-mail, og vi sidder altid klar til at yde dig kompetent assistance med smil på læben og godt humør.

Følg forsendelsen

Hvis du ønsker det, så har du mulighed for at spore ordren, fra det sekund vi sender din forsendelse, til den er fremme på din adresse. Når du gennemfører dit køb, kan du efterfølgende tilgå din egen ordreside. Du kan følge med i, hvornår vi afsender din forsendelse, på din ordreside. Du får besked via mail, når din pakke forlader vores lager og er på vej til dig.

Fakta

SerieOplevelsesøkonomi
Forfatter(e)Christian Jantzen Mikael Vetner Julie Bouchet
KategoriStudiebøger
UdgivelsesdatoEr udgivet
ISBN-139788759315774
ISBN-108759315776
IndbindingHæftet
SprogDansk
Udgave1
Oplag6
Sidetal260
DimensionerBredde: 17.2Cm - Højde: 24Cm
GenvejeOplevelsesøkonomi - Bøger
TagsOplevelser, Oplevelsesøkonomi, Markedsføring, Forbrugere, Oplevelsesdesign, Oplevelsesdesign, Studiebøger, Bog


Niveau: fagligt niveau alment niveau. Indhold: Den brugerorienterede tilgang til oplevelser Oplevelsesbaserede butikskoncepter Det oplevelsesorienterede forbrug (Case 1 : Buy me a mercedesbenz - Mercedes Benz Museum) Kommunikation og æstetik (Case 2 : [...] En passant - Chelsea Market) Oplevelsens psykologiske struktur (Case 3 : Den olme tyr - Lamborghini-pavillonen, Autostadt) Serviceoplevelsens anatomi I'm loving it : McDonald's I de blindes rige : Unsicht-bar Cantina e canzone : Pasta e Basta Det kulinariske totalteater : Madeleines madteater Afslutning : "Hvad skete der her?"

Mediernes anmeldelser

Kundeanmeldelser

Vær den første til at skrive en kundeanmeldelse.

Skriv anmeldelse