INDKØBSKURV

  • Ordrestatus
  • Log ind
  • Kundeservice
  • Om os
  • Gavekort
menuGucca.dkGå til kassen
Gucca.dk - Gå til forsiden
Bullet  Levering med omdeling 39,95 kr.      Bullet  Gratis over 599 kr.
Bullet Vi bytter indtil den 31. januar

Oplevelsesdesign - Christian Jantzen - Bog

Af Christian Jantzen m.fl.

279,95 kr.Vejl. pris: 299,00 kr.Spar 19,05 kr. (6%)
  • +50 stk. på lager
  • Levering: 1-2 hverdage
  • Vi bytter til 31. januar
oplevelsesdesign - bog

Denne bog viser, hvordan forretningskoncepter kan tilrettelægges, så de tilbyder kunderne mulighed for udviklende oplevelser. Dette sker ved hjælp af en række eksemplariske cases: fra Heineken Experience til indkøbscentre i New York og Wien, fra McDonald’s til Madeleines Madteater, fra Prada og Apple Store til Mercedes og Autostadt. Bogen tilbyder således begreber, teorier og analytiske værktøjer både til de læsere, der vil blive bedre til at forstå, hvad gode oplevelser er, og til de praktikere, som vil arbejde mere systematisk med tilvejebringelsen af udviklende oplevelser.

Fakta om Oplevelsesdesign

Forfatter(e)Christian Jantzen, Mikael Vetner, Julie Bouchet
Genre(r)Skole Og Lærebøger
UdgivelsesdatoEr udgivet
ISBN-139788759315774
ISBN-108759315776
IndbindingHæftet
SprogDansk
Udgave1
Oplag2
Sidetal260
DimensionerBredde: 17.2Cm - Højde: 24Cm
TagsOplevelser, Oplevelsesøkonomi, Markedsføring, Forbrugere, Oplevelsesdesign, Oplevelsesdesign, Studiebøger, Bog

Fakta om Oplevelsesdesign

Forfatter(e)Christian Jantzen, Mikael Vetner, Julie Bouchet
Genre(r)Skole Og Lærebøger
UdgivelsesdatoEr udgivet
ISBN-139788759315774
ISBN-108759315776
IndbindingHæftet
SprogDansk
Udgave1
Oplag2
Sidetal260
DimensionerBredde: 17.2Cm - Højde: 24Cm
TagsOplevelser, Oplevelsesøkonomi, Markedsføring, Forbrugere, Oplevelsesdesign, Oplevelsesdesign, Studiebøger, Bog

Synopsis

Niveau: fagligt niveau alment niveau. Indhold: Den brugerorienterede tilgang til oplevelser Oplevelsesbaserede butikskoncepter Det oplevelsesorienterede forbrug (Case 1 : Buy me a mercedesbenz - Mercedes Benz Museum) Kommunikation og æstetik (Case 2 : [...] En passant - Chelsea Market) Oplevelsens psykologiske struktur (Case 3 : Den olme tyr - Lamborghini-pavillonen, Autostadt) Serviceoplevelsens anatomi I'm loving it : McDonald's I de blindes rige : Unsicht-bar Cantina e canzone : Pasta e Basta Det kulinariske totalteater : Madeleines madteater Afslutning : "Hvad skete der her?"

Mediernes anmeldelser

Kundeanmeldelser

Vær den første til at skrive en kundeanmeldelse.

Skriv anmeldelse

Det siger vores kunder26.571 anmeldelser - 5 ud af 5 stjerner

  • Torben PoulsenTorben Poulsen
    stjernestjernestjernestjernestjerne
    Fin service

    Købte en DAB-radio på vegne af min svigerinde, som imidlertidig, straks efter bestillingen var afgivet, fortrød købet. I en mail bad jeg om at få annulleret købet, og det fik jeg en hurtig og venlig bekræftelse på.

  • Anne ØsterbyAnne Østerby
    stjernestjernestjernestjernestjerne
    Lynhurtig levering og stort udvalg

    Alt var som forventet. Sjældent at du kan købe 23 gode dvd´er til 500 kr. Også hurtig levering.... så nu skal der ses film.

  • Mette L. AndreasenMette L. Andreasen
    stjernestjernestjernestjernestjerne
    Hurtig levering og billig vare

    Kan varmt anbefales.

Om Gucca
  • Om os
  • Konkurrencer
  • Ledige stillinger
  • Nyhedsbrev
Kundeservice
  • Kontakt kundeservice
  • Ofte stillede spørgsmål
  • Altid 30 dages returret
  • Ordrestatus
  • Returblanket
stjernestjernestjernestjernestjerne
Trustpilot

26.571 anmeldelser - 5/5 stjerner
DankortMobilePayVisa
MastercardBankoverførselPaypalEAN