INDKØBSKURV

  • Ordrestatus
  • Log ind
  • Kundeservice
  • Om os
  • Gavekort
menuGucca.dkGå til kassen
Gucca.dk - Gå til forsiden
Bullet  Levering med omdeling 39,95 kr.      Bullet  Gratis over 599 kr.

Oplevelsesdesign - Christian Jantzen - Bog

Af Christian Jantzen m.fl.

269,95 kr.Vejl. pris: 299,00 kr.Spar 29,05 kr. (10%)
  • +50 stk. på lager
  • Levering: 1-2 hverdage
  • 30 dages returret
oplevelsesdesign - bog

Denne bog viser, hvordan forretningskoncepter kan tilrettelægges, så de tilbyder kunderne mulighed for udviklende oplevelser. Dette sker ved hjælp af en række eksemplariske cases: fra Heineken Experience til indkøbscentre i New York og Wien, fra McDonald’s til Madeleines Madteater, fra Prada og Apple Store til Mercedes og Autostadt. Bogen tilbyder således begreber, teorier og analytiske værktøjer både til de læsere, der vil blive bedre til at forstå, hvad gode oplevelser er, og til de praktikere, som vil arbejde mere systematisk med tilvejebringelsen af udviklende oplevelser.

Fakta om Oplevelsesdesign

Forfatter(e)Christian Jantzen, Julie Bouchet, Mikael Vetner
Genre(r)Skole Og Lærebøger
UdgivelsesdatoEr udgivet
ISBN-139788759315774
ISBN-108759315776
IndbindingHæftet
SprogDansk
Udgave1
Sidetal260
DimensionerBredde: 17.2Cm - Højde: 24Cm
TagsOplevelser, Oplevelsesøkonomi, Markedsføring, Forbrugere, Oplevelsesdesign, Oplevelsesdesign, Studiebøger, Bog

Fakta om Oplevelsesdesign

Forfatter(e)Christian Jantzen, Julie Bouchet, Mikael Vetner
Genre(r)Skole Og Lærebøger
UdgivelsesdatoEr udgivet
ISBN-139788759315774
ISBN-108759315776
IndbindingHæftet
SprogDansk
Udgave1
Sidetal260
DimensionerBredde: 17.2Cm - Højde: 24Cm
TagsOplevelser, Oplevelsesøkonomi, Markedsføring, Forbrugere, Oplevelsesdesign, Oplevelsesdesign, Studiebøger, Bog

Synopsis

Niveau: fagligt niveau alment niveau. Indhold: Den brugerorienterede tilgang til oplevelser Oplevelsesbaserede butikskoncepter Det oplevelsesorienterede forbrug (Case 1 : Buy me a mercedesbenz - Mercedes Benz Museum) Kommunikation og æstetik (Case 2 : [...] En passant - Chelsea Market) Oplevelsens psykologiske struktur (Case 3 : Den olme tyr - Lamborghini-pavillonen, Autostadt) Serviceoplevelsens anatomi I'm loving it : McDonald's I de blindes rige : Unsicht-bar Cantina e canzone : Pasta e Basta Det kulinariske totalteater : Madeleines madteater Afslutning : "Hvad skete der her?"

Anmeld Oplevelsesdesign

Vores brugere har endnu ikke bedømt Oplevelsesdesign. Vær den første til at skrive en anmeldelse.

Det siger vores kunder24.998 anmeldelser - 5 ud af 5 stjerner

  • Anders RefslundAnders Refslund
    stjernestjernestjernestjernestjerne
    Second to none

    God købsoplevelse uden forbehold.

  • Lisbeth AndersenLisbeth Andersen
    stjernestjernestjernestjernestjerne
    Helt i top!

    Kan klart anbefales! Nemt og hurtigt!

  • Rikke M. HedegaardRikke M. Hedegaard
    stjernestjernestjernestjernestjerne
    Lækker hurtig levering

    Ikke andet end 5 stjerner herfra. Billigt - nemt at finde det man leder efter på hjemmesiden og hurtig levering.

Om Gucca
  • Om os
  • Konkurrencer
  • Ledige stillinger
  • Blog
Kundeservice
  • Kontakt kundeservice
  • Ofte stillede spørgsmål
  • Altid 30 dages returret
  • Ordrestatus
  • Returblanket
  • Nyhedsbrev
stjernestjernestjernestjernestjerne
Trustpilot

24.998 anmeldelser - 5/5 stjerner
DankortVisa/DankortMobilePayVisa
MastercardBankoverførselPaypalEAN