Beskrivelse
-for dannelse, identitet og fællesskab.
Skolen som vitaliseringsmiljø indeholder en række af Jan Tønnesvangs mest læste artikler. Teksterne stter fokus på emner, som ligger helt centralt i lærerens arbejde i dag, heriblandt læringsstil, mødet med eleven og skole/hjem-samtaler.
Jan Tønnesvang lader Howard Gardners begreb om multiple intelligenser og Robert J. Sternbergs begreb om tænkningens stil mødes med et grundigt underbygget begreb om selvets dannelse. I dette krydsfelt indkredses værktjer, som giver læreren nye muligheder og perspektiver i arbejdet med den enkelte elev.
Omslagsgrafiker: Kristian Nordentoft
Yderligere information
| Forfatter(e) | Jan Tønnesvang |
|---|---|
| Kategori | Bøger |
| Genre(r) | Studiebøger |
| Forlag | Klim |
| Udgivelsesdato | Er udgivet |
| Sprog | Dansk |
| ISBN-13 | 9788779557116 |
| Indbinding | Hæftet |
| Udgave | 1 |
| Oplag | 1 |
| Sidetal | 155 |
| Dimensioner | Bredde: 15.7Cm - Højde: 22.5Cm |
| Tags | Skole, Dannelse, Identitet, Fællesskab, Skolen Som Vitaliseringsmiljø, Bøger, Bog |
| GPSR | Produktsikkerhed |