menuGucca.dk - Logo

Vision Minus Status = Strategi - Peter Horn - Bog

Indbinding: Hæftet
Revitalisering af menensker og virksomheder. Peter Horns bog kan hjælpe ledelser og bestyrelser til ny inspiration og perspektivering gennem formlen Vision - status = strategi. Bogen, tager... Læs mere.
219,95 kr
  • Varen er på lager
  • Levering: 1-2 hverdage
  • 30 dages returret

Revitalisering af menensker og virksomheder.

Peter Horns bog kan hjælpe ledelser og bestyrelser til ny inspiration og perspektivering gennem formlen Vision - status = strategi.

Bogen, tager afsæt i virksomhedsfilosoffen Mogens Stiller Kjärgaards lov om revitalisering af mennesker og virksomheder.

Denne teori formulerer Peter Horn også i loven om Mogens Stiller Kjärgaards timeglas. Loven handler om erkendelse; at tage ansvar for egen fremtid og egne handlinger. Bl. a. rejses spørgsmålet: ”Kan en virksomhed begå selvmord'” – Med cases fra ind- og udland rummer Vision minus status = strategi fremragende inspiration til den virksomhed, der har brug for et at arbejde med treenigheden vision, mission og strategi – med gennemførelse og resultat som mål.

Læs mere: www. peterhorn. dk .

Omslagsgrafiker: Stuntfire

Omslagsillustrator: Mads Kastberg

Illustreret af: Bo Grubbe Jensen

Fakta

Forfatter(e)Peter Horn
Genre(r)Erhverv
UdgivelsesdatoEr udgivet
ISBN-139788776640675
ISBN-108776640671
IndbindingHæftet
SprogDansk
Udgave1
Oplag1
Sidetal274
DimensionerBredde: 15.7Cm - Højde: 22.9Cm
TagsStrategi, Ledelse, Vision Minus Status = Strategi, Bøger, Bog


Niveau: fagligt niveau. Indhold: Timeglasset (Djævlens advokat At vende spillet 180 grader Ledelsesfilosofi Ledelse er at tænke for andre Autoritær og autoritativ ledelse Virksomhedens mål De usynlige hverdagsmennesker) Revitalisering (Revitaliseringsprocessen Visionær ledelse Fremsyn i organisationen Det visionære lederskab Ledelsesfilosofi Udvikling i ledelse Karrierespil og vision Helgenkåring af en vision Den fornyende virksomhed Ligheder og forskelle i revitalisering Sælg livsstil og flere produkter De højprofilerede brands Fusioner som revitalisering Det fornyende menneske De internationale visioner)

Mediernes anmeldelser

Kundeanmeldelser

Vær den første til at skrive en kundeanmeldelse.

Skriv anmeldelse