-12%

Medieanalyse + Medieteori - Sampak - Palle Schantz Lauridsen - Bog

Indbinding: Paperbackinfo
579,95 kr659,95 kr
Du sparer 80,00 kr (12%)
  • local_shippingKun få på lager
  • scheduleLevering: 1-2 hverdage
  • history100 dages bytte- og returret
Fremragende - 68.282 anmeldelser

Beskrivelse

De to bøger enhver, der studerer medievidenskab har brug for, kan nu købes som sampak. MEDIETEORI gennemgår de teorier, der er dominerende i medievidenskab i dag.

Bogen rækker fra kapitler om mediesociologi, nyere offentlighedsteori over reception, kvantitative og kvalitative metoder til intertekstualitet, celebrity og affekt.

Hvert kapitel har fokus på et gennemgående teoretisk tema, som belyses med en analytisk case. MEDIEANALYSE præsenterer i kronologisk rækkefølge et bredt udvalg af aktuelle medier: den trykte presse, fotografi, film, dokumentar, reklame, radio, tv, digitale tekster, blogs og computerspil. Kapitlerne sætter det enkelte medie i en historisk sammenhæng og præsenterer begreber, metoder og teorier, der kan bruges i analysen af mediet.

Yderligere information

Forfatter(e)Palle Schantz Lauridsen
KategoriBøger
Genre(r)Studiebøger
ForlagForlaget Samfundslitteratur
UdgivelsesdatoEr udgivet
SprogDansk
ISBN-139788759329917
Vis mere

Kundernes vurdering

Bedøm produktet