-20%

Medieanalyse 2. Udgave - Erik Svendsen - Bog

Indbinding: Hæftetinfo
409,95 kr509,95 kr
Du sparer 100,00 kr (20%)
  • local_shippingKun få på lager
  • scheduleLevering: 1-2 hverdage
  • history100 dages bytte- og returret
Fremragende - 69.749 anmeldelser

Beskrivelse

Verden i dag er en verden af medier.

Overalt støder vi på medier, og vi bruger dem i stigende grad aktivt. Vi nøjes ikke med at læse avis, høre radio, se fjernsyn eller gå i biografen. Vi er også aktive med medierne. Vi blogger, facetimer, liker, opdaterer, uploader, swiper og skriver fanfiktion. De ‘gamle’ medier er der i høj grad endnu, men de indgår i dag i en ny medieverden, i et nyt mediemiljø, der præges af digitale medier, og som konstant er under forandring.

MEDIEANALYSE præsenterer et bredt udvalg af aktuelle medier: pressen, fotografiet, filmen, dokumentaren, reklamen, radio, tv, digitale tekster og kontekster, bloggen og computerspillet. Vinklen er analytisk, historisk og aktuel: Kapitlerne sætter det enkelte medie ind i en historisk sammenhæng, samtidig med at de præsenterer aktuelle udviklinger og tilbyder begreber, metoder og teorier, der kan bruges i analysen af mediet.

MEDIEANALYSE er redigeret af medieforskerne Palle Schantz Lauridsen og Erik Svendsen. De har – ligesom bogens øvrige forfattere – stor erfaring i at undervise i medieemner på universitetsniveau. I København, Odense, Roskilde, Aalborg og Aarhus.

Yderligere information

SerieSociale Medier
Forfatter(e)Erik Svendsen Palle Schantz Lauridsen
KategoriBøger
Genre(r)Studiebøger
ForlagForlaget Samfundslitteratur
UdgivelsesdatoEr udgivet
SprogDansk
Vis mere

Kundernes vurdering

Bedøm produktet